ממלכת הדגים (צילום: שלומי כהן-ראשית)
ממלכת הדגים (צילום: שלומי כהן-ראשית)

ממלכת הדגים של אבו אדהם באבו גוש

אצל אבו אדהם ממלכת הדגים באבו גוש תמצאו את כל סוגי הדגים, לצד פירות ים טריים ואפילו דג מפולט או טחון, כשהעבודה נעשית למול עיני הלקוח. הכירו את מלך הפילוט

פורסם בתאריך: 14.4.19 18:30

איזה דג אתם אוהבים? בממלכת הדגים של אבו אדהם באבו גוש תוכלו למצוא את כל מיני וסוגי הדגים הטריים: מוסר ים, קרפיונים, סלמון טרי, לוקוס, דניס גדול ודניס קטן, ברבוניות, לברק, פרידות, סרדינים טריים, דג בקלה טרי, טונה טרייה, אמנון אדום, אמנון לבן, בורי, פירות ים טריים כמו שרימפס וקלאמרי בהזמנה מראש ועוד ועוד. בעצם אין כמעט דג שתחפצו בו ולא יוכל להשיג לכם. בנוסף קיימת בחנות מחלקת דגים קפואים נסיכת הנילוס, הליבוט, קוד ועוד, ואפילו תבלינים מתאימים לבישול והכנת הדגים, את הכל ניתן להזמין במשלוח גם לירושלים.

"את הסיפור שלי עם הדגים התחלתי לפני 45 שנה כשעבדתי בשוק מחנה יהודה בירושלים אצל כהן דגים, למדתי עם הזמן איך לטפל בדגים ואיך להכין אותם. אני מכיר את התחום מצוין מכל כיון ואין דבר שאני לא יודע לטפל בו בדגים", אומר וואליד הבעלים, "לפני כ-3 שנים סגרו את החנות בשוק והחלטתי לפתוח כאן באבו גוש".

אל ממלכת הים של אבו אדהם מגיעים לקוחות מירושלים ובמיוחד מאזור הקסטל, מבשרת, עין חמד והסביבה וגם מתל אביב. הייחוד של החנות היא מבצע משתנה מדי שבוע שמאוד שווה להתעדכן ולעקוב. לדוגמה כרגע מחיר דג סלמון בוא 55 ש"ח לקילו בלבד, או דג בורי במחיר של 25 ש"ח לקילו, אלו מחירים שכמעט ולא נמצאים בשוק.

מדי יום ביומו מגיעים לחנות דגים טריים, שנשמרים במקררים בטמפרטורות הנכונות ובחנות נקייה ובוהקת. אבו אדהם מומחה בפילוט הדגים, בניקיונם וחיתוך לקרפציו, סושי וגם את השרימפסים יפתח וינקה לפי הזמנה מראש.

"מתוך הניסיון הרבה שצברתי אני יודע בדיוק איזה דג לשדך לכל מתכון ולכל מטרה. למשל למנגל מומלץ להשתמש בלברק, דניס, סי בס או פורל, לצלייה בתנור – ברמונדי או בר ים, לקרפציו – סי בס, לברק, דניס, טונה טרייה, לבישול כמו חריימה – מוסר ים או בורי, ולקבב דג בורי הכי מתאים ואפשר גם להכין מיקס דגים שיוצא מושלם".

"המודעות לאכילת דגים עלתה מאוד בשנים האחרונות עם התגברות המודעות לאוכל בריא ולא שמן. לדגים יש ערכים תזונתיים רבים ורואים זאת בביקוש לדגים בכל ימות השבוע. אם פעם לקוחות היו מזמינים דגים לארוחות שישי או לארוחות חגיגיות היום זה דבר שבשגרה. לקוחות המבקשים דג מפולט או טחון לקציצות או גיפלטע-פיש מקבלים זאת באהבה והעבודה נעשית מול הלקוח. לא סתם אני מלך הפילוט. יש לי שיטת פילוט מיוחדת נקייה שלא משאירה בשר על עצמות הדג".

ממלכת הדגים (צילום: שלומי כהן)

ממלכת הדגים (צילום: שלומי כהן)

איזה דג אתה אוהב במיוחד?
חריימה לוקוס. לוקוס מלך הדגים – דג עדין וטעים מאוד עטוף ברוטב עגבניות חריף חריף הכי טעים שיש!

ממלכת הדגים

שעות פתיחה: 8:00-19:00 

משלוחים: לכל סביבת אבו גוש ולירושלים

כתובת: רחוב מחמוד דרוויש 4, אבו גוש
טלפון:  02-6414052, 054-7787969

פתוח כל יום כולל שבת


עראייס ברמונדי – מתכון ממלכת הדגים

מצרכים ל-4 מנות

4 פיתות חצויות
חצי כוס שמן זית

למילוי:

2 פילה ברמונדי ישראלי ללא עור, קצוצים דק
3 שיני שום כתושות
1 בצל סגול, קצוץ דק
1 פלפל צ'ילי אדום, קצוץ דק
חצי צרור פטרוזיליה, קצוץ דק
חצי צרור כוסברה, קצוץ דק
רבע כוס שמן
מלח
פלפל שחור

אופן ההכנה:

1. מערבבים את כל מרכיבי המילוי
2. ממלאים את הפיתות בתערובת הדג
3. יוצקים מחצית מכמות שמן הזית למחבת וצורבים את הפיתות הממולאות מכל הצדדים
4. מחממים תנור ל- 200 מעלות
5. מסדרים את הפיתות בתבנית מרופדת נייר אפייה ומורחים אותן בשמן זית. לאחר שיצאו מהתנור צולים את הפיתות על מחבת עוד כ-7 דקות עד להשחמה

בתיאבון!

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר