אקווה מדנס (צילום: יובל כהן אהרונוב)
אקווה מדנס (צילום: יובל כהן אהרונוב)

דגים לאקווריום בירושלים: הכירו את אקווה מאדנס

חנות "אקווה מדנס" מציעה דגים לאקווריום בירושלים וכל מה שנלווה לתענוג הזה: דגי נוי מכל העולם למים מתוקים או מלוחים, אקווריומים מרהיבים מכל הסוגים, ציוד נלווה וצמחייה מיוחדת לעיצוב

פורסם בתאריך: 29.4.19 15:57

הכירו חנות דגי נוי בירושלים שתכניס אתכם לעולם המופלא שמתחת לפני המים – "אקווה מאדנס". לפני כחודשיים, נפתחה בירושלים חנות בוטיק ייחודית וראשונה מסוגה בה תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים בתחום האקווטיקה ודגים לאקווריום בירושלים: מאות סוגי דגי מים מתוקים ומלוחים מהעולם כולו, שלל אקווריומים איכותיים, עשרות סוגי צמחים חיים יפהפיים, מבחר רחב של דקורציות לעיצוב האקווריום וכל הציוד הנלווה שאתם זקוקים לו עבור האקווריום שלכם – ממיטב המותגים והחברות המובילות בשוק.

אקווה מדנס (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אקווה מאדנס (צילום: יובל כהן אהרונוב)

בעל החנות, יהונתן ביטון, היה מאז ומתמיד חובב דגים מושבע. בשנים האחרונות התחיל להתבשל אצלו הרעיון להביא לירושלים את מה שכל החובבים מחפשים מחוץ לעיר: "בתור חובב יש לי מספר אקווריומים בבית, הייתי מתייצב בשעות מוזרות בחנויות דגים מחוץ לעיר ומחכה למשלוחי הדגים החדשים שמגיעים מחוץ לארץ. עד מהרה, גיליתי שיש עוד אלפי אנשים בארץ וגם בירושלים אשר שותפים לאותו "שיגעון" והחלטתי להפוך את התחביב שלי לעסק".

אקווה מדאנס (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"לפני כן, לא הייתה חנות מקצועית ברמה גבוהה בירושלים בתחום האקווטיקה. רוב החנויות לא מחזיקות הרבה מוצרים ומבחר הדגים שלהן מאוד מצומצם. הרעיון שלי היה לפתוח חנות שתתן לחובבים את המענה לצרכים והרצונות שלהם מבלי לצאת מירושלים". לאחר תקופת ניסיון בשיווק דגים סיטונאי לחנויות ובייבוא דגים, יהונתן פתח את 'אקווה מדנס' – וכשמה כן היא, ה"שיגעון שבמים". לאחר שביקרנו בחנות נוכחנו לדעת שאכן מדובר בחנות בוטיק ייחודית כמותה עוד לא הייתה בירושלים מבחינת הגודל, העיצוב המושקע, היופי, מבחר הדגים המיוחדים והציוד הנרחב. זוהי ללא ספק אחת החנויות היפות בארץ לדגי נוי וציוד לבעלי חיים.

 

אקווה מדנס (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אקווה מדנס (צילום: יובל כהן אהרונוב)

המקצועיות של צוות המוכרים והשירות האדיב במקום הינם אבני היסוד של החנות. "אחד הדברים שנתקלתי בהם בחנויות של דגים זה שלא תמיד אכפת למוכר מה הוא מוכר ללקוח. העיקר למכור. בתור חובב התחלתי עם אקווריום קטן שקיבלתי במתנה. כשהלכתי לקנות דגים – עירבבו לי בחנות דגים טורפים עם דגי נוי ודגי מים קרים ובסוף קיבלתי  מרק דגים  במקום אקווריום. אף אחד לא הסביר לי מה זה סייקל ביולוגי ומה הדגים באמת צריכים כדי לחיות בבריאות לאורך שנים. אצלנו בחנות הקנייה לא נגמרת בקופה. אנו מלווים את הלקוח במשך כל התהליך ומספקים לו את המידע הבסיסי הדרוש בתחום גם לאחר הקנייה. אנחנו לא נותנים ללקוח לצאת עם דגים שלא מתאימים אחד לשני. המטרה הסופית היא כמובן להפוך את חווית הקנייה וגידול הדגים לדבר קליל וכייפי ולא לאכזבה" .לשם יישום מטרה זו,  צוות המוכרים באקווה מאדנס הורכב בקפידה ממומחים בעלי שם בעיר וידע בתחום הדגים ובעלי החיים: יהודה נחום ורונן מתתיהו.

אקווה מאדנס (צילום: יובל כהן אהרונוב)

בחנות תוכלו למצוא מבחר עצום של דגי מים מתוקים ומלוחים אותם מייבא צוות החנות מכל רחבי העולם. עד כה הגיעו לחנות כבר שלושה משלוחי דגים נדירים מתאילנד, אינדונזיה וקולומביה. בנוסף, בחנות תוכלו למצוא עשרות סוגי צמחיות, כך שאין גבול ליופי שבו תוכלו לעצב את האקווריום שלכם. כמו כן, מלבד ציוד לאקווריומים תוכלו למצוא בחנות גם תוכים, אוכל וציוד לכלבים, חתולים, תוכים ומכרסמים – והכל במחירים האטרקטיביים ביותר.

אקווה מדנס (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אז אם אתם חובבי דגים או שוקלים להתחיל לעסוק בתחום גידול דגי הנוי, כבר לא תצטרכו לנסוע רחוק ותוכלו למצוא את כל מה שאתם זקוקים לו ב"אקווה מאדנס". וגם לקבל שירות מצוות מקצועי, אמין, עם הסחורה האיכותית ביותר ובמחירים ללא תחרות.

מבצעים הקמות אקווריומים ותחזוקת אקווריומים.

כתובת: כיכר הדוידקא, פינס 1, ירושלים

טלפון: 02-6322252 

לפייסבוק: אקווה מאדנס.aqua madness

שעות פעילות: א'-ה' 9:30-20:30

שישי וערבי חג 9:30 – שעתיים לפני כניסת שבת/חג

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר