שיווק דיגיטלי (הדמייה: א.ס.א.פ קריאייטיב NGIMAGE)
שיווק דיגיטלי (הדמייה: א.ס.א.פ קריאייטיב NGIMAGE)

שיווק דיגיטלי בירושלים חובה לבעלי עסקים

רוצים לקדם את העסק שלכם ולא יודעים איך? מבינים שהדיגיטל הוא כלי חזק לעסקים ולא יודעים איך להשתמש בו? בואו להכיר את המומחים לשיווק דיגיטלי בירושלים ששולטים בחומר: פרסום וחשיפה בגוגל, קידום ברשתות החברתיות, חשיפה בפלטפורמות דיגיטל

פורסם בתאריך: 16.7.19 14:49


היידה דיגיטל

"אני אוהב להגדיר את 'היידה דיגיטל' כמי שמבשלים לקוחות באמצעים של שיווק דיגיטלי בירושלים", קובע אנידור חקק הבעלים של 'היידה' חברה לשיווק דיגיטלי, "אני שמח לראות שרוב העסקים בירושלים ובארץ מבינים היום ששיווק דיגיטלי הוא הדבר הנכון לעשות כדי לחשוף את העסק שלהם ולהשאירו בתודעה. קידום אתרים באמצעות תוכן מותאם ואיכותי לגולשים זו עבודה רצינית ומעמיקה. ההתמחות העיקרית של חברת היידה דיגיטל היא בקידום אתרים בגוגל ובשיווק המתבסס על תוכן איכותי הפוגש את הגולש – פרסום וחשיפה בגוגל, רשתות חברתיות, חשיפה בפלטפורמות כמו אאוטבריין, טאבולה ועוד".

היידה דיגיטל (צילום:עוז שכטר)

היידה דיגיטל (צילום:עוז שכטר)

"הלקוחות שלנו, חברות כמו חברת איסתא, יזמקו, רהיטי קיבוץ השלושה, מכון וייצמן ועוד הולכים איתנו שנים כי הם מבינים את התהליך. הם שבעי רצון לאורך שנים רק כי הם מבינים את איכות וכמות העבודה הנעשית כאן" הוא מספר ומוסיף: "מעבר לשירותי פרסום בכל הרשתות החברתיות ובגוגל, כתיבת מאמרים, עיצוב דפי נחיתה ועוד אני אוהב ללוות את הלקוחות שלי באופן אישי, ללכת איתם יד ביד בכל התהליך הזה שנקרא שיווק דיגיטלי. ודאות זה הדבר החשוב ביותר בתהליך, לכן הדבר הראשון שאני עושה עם הלקוח הוא תיאום ציפיות. לקוחות לא אוהבים ש'מורחים אותם' אני שם הכל על שולחן ומפרט שכאן העבודה היא לטווח ארוך אך משתלמת יותר מבחינת ביסוס מעמד הלקוח ברשת. הלקוחות מבינים שחלק בלתי מבוטל מהצלחת הקמפיין הוא הגדרת מטרות ויעדים קצרי טווח לצד מטרות ארוכות טווח".

אנידור חקק הוא טיפוס ירושלמי לא שגרתי מלא טמפרמנט. כבר בגיל צעיר כתב לעיתונים ומגזינים, השתתף בתכנית טלויזיה לילדים וידע שעולם התוכן זה העולם שלו. הוא החל לספק שירותי דיגיטל לפני כעשור לאחר שהבין מהר מאוד לאן הרוח נושבת. "במהלך 3 השנים הראשונות סיפקתי שירותי תוכן. בניתי אתר, קידמתי אותו בעזרת תוכן  וכך הגיעו אליי ביקושים לקדם אתרים של אחרים. זו הסיבה שפתחתי את 'היידה דיגיטל', כשהדגש הוא על קידום אתרים מבוססי תוכן. כשנכנסים לתחום כל כך דינמי שמשתנה כל הזמן – חייבים להתקדם עם הקצב.

רבים שואלים אותי איך מודדים הצלחה בעידן הרשתות החברתיות והשיווק הדיגיטלי והתשובה שלי היא חד משמעית צריך להגדיר מטרות ולהתקדם משם. צריך גם לבוא עם הבנה נכונה שאין פתרונות קלים כמו שחלק מ"המומחים" נוהגים להציג. שיווק זה תהליך שבונה מערכות יחסים בין מותגים ללקוחות. ככל שתעשו את זה לאורך זמן ותבססו את זה על מתן ערך אמיתי ללקוחות שלכם – הסיכוי שלכם להצליח גדול יותר", קובע חקק.

באתר הבית של 'היידה' תוכלו למצוא מאמרים בנושא שכתב אנידור אותם הוא משתף על בסיס קבוע עם כלל הגולשים.

היידה דיגיטל (צילום:עוז שכטר)

אנידור חקק – היידה דיגיטל בע"מ

טלפון: 077-2231900

כתובת: יעקב שריבוים 26, מכללת עזריאלי להנדסה, רמת בית הכרם, ירושלים

לאתר: www.hayde.co.il


כתבה שיווקית


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר