ג.ג. הובלות (צילום: מלול גרשון)
ג.ג. הובלות (צילום: מלול גרשון)

המשפיעים: גרשון מלול, ג.ג. הובלות

הכירו את האדם שיעניק לכם ביטחון ושקט בזמן מעבר דירה או משרד. לגרשון מלול צי משאיות, עם שירותי אריזה מקצועיים, שירותי אחסון מאובטחים, פירוק והרכבת רהיטים, מנוף הרמה, סידור תכולה והכל בפיקוח מלא ובאחריות

פורסם בתאריך: 18.4.19 13:50

ג.ג הובלות צברו מוניטין של יותר מ-30 שנה, משנת 1986, בהובלת משרדים, מוסדות, מפעלים ובתים פרטיים. שלושה צוותים מנוסים שמעניקים שירות מקצועי בהובלה, באריזה מקצועית, עם נגר מקצועי המפרק ומרכיב את הריהוט, שירותי מנוף עד לגובה 48 מטר וכן שירותי אחסנה מאובטחת ושירותי שילוח בינלאומיים. לחברה צי כלי רכב ייעודיים שאותם ניתן להתאים לכל הובלה לפי דרישה: משאיות סגורות, מנוף ועוד. בנוסף, ג.ג. הובלות מספקת ביטוח ואחריות תכולה בעלות מרבית של 100 אלף שקלים. גרשון, בעל החברה, אומר כי "לעבור דירה עלול להיות סיוט. אנחנו שומעים על נזקים לרכוש, על חברות הובלה שלפתע משנות מחיר או מאחרות ביום ההובלה ואפילו כאלה שלא מגיעות באותו היום. אצלנו זה לעולם לא יקרה. אנחנו כבר עשור שלישי מוכיחים שהשירות הוא בראש ובראשונה ולכן רוב הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים או כאלה שהגיעו בעקבות המלצות".

ג.ג. הובלות (צילום: מלול גרשון)

במה אתה גאה במיוחד?

"אני מאוד גאה במקצועיות ובשירות המצוין שבזכותם בנינו את השם הטוב שלנו. אחרי למעלה מ-30 שנה יש לנו הרבה מאוד לקוחות חוזרים שכבר עברנו איתם כמה דירות ועם הילדים שלהם ואפילו דור שלישי היה לנו. הפרסום שלנו הוא בעיקר מפה לאוזן. אחד המקצועות שצריך למצוא בשבילם המלצות למכביר הוא תחום ההובלה. מובילים תמיד היו משום שהצורך לשנע תכולה ממקום אחד לאחר קיים, והשאלה היא רק עם מי לעבוד ואת שירותיו של מי אפשר לשכור. הבעיה הראשונה בכל מקרה היא האמינות. כאשר מתכוונים לשכור את שירותיו של איש מקצוע, אתה רוצה לסמוך עליו שיעשה את העבודה כמו שצריך ושתוכל לקבל תמורה מלאה לסכום ששילמת עבור השירות. כך בדיוק אותו הדבר עם המובילים שאתה צריך לשכור בשביל לעבור דירה לירושלים או להעביר את המשרד וכיוצא בזה. אני גאה שאנשים מגיעים אלינו אחרי המלצות וגאה בכל מה שאנחנו מספקים".

ג.ג. הובלות (צילום: מלול גרשון)

למה חשוב שלחברת הובלות תהיה אופציה של מנוף?

"ניתן להיתקל בסוגים שונים של בניינים ומבנים שצריך להעביר את תכולת הדירות שבהם, ואחד הפתרונות הטובים והייעודיים לצרכים המשתנים הוא מנוף הרמה שמיועד להובלות הללו. המנופים מטרתם מאוד ברורה – הם אמורים להיות משטח ההרמה שעליו ניתן להניח את התכולה הדירתית או המשרדית ופשוט יוצרים מעלית חיצונית לבניין. הכל מאוד פשוט, אבל צריך לדעת כיצד פועלים עם הציוד המדובר – אם יש רחובות צרים ובמבנים הוותיקים, ועל אחת כמה וכמה כאשר יש את האתגרים של חדרי מדרגות צרים, בניינים ללא מעלית או לחילופין רבי קומות שצריך להרים ולהוריד את התכולה בצורה נוחה יותר. הבחירה במנופי הרמה צריכה להיות בחירה מאוד נבונה. לא לכל מצב צריך את המנופים כמובן, אך בהחלט מדובר ביתרון שיקל על המעבר באופן משמעותי".

ג.ג. הובלות (צילום: מלול גרשון)

מעבר להובלה, מה הם המוצרים נלווים שאתם מציעים?

"השירותים הנלווים הם אריזה, עיטוף ומיגון של פריטים, פירוק והרכבה של רהיטים ושירותי אחסנה – החברה מציעה מחסנים בסטנדרט אמריקאי, עם גישה נוחה לפריקה ולהעמסה. שירותי האחסון ניתנים לטווח קצר או ארוך בתיאום מראש, והמחסנים מאובטחים ומחולקים לפי תאים בגדלים שונים בהתאם לצריכה ולקיבולת. כמו כן, כל המחסנים עוברים הדברה על בסיס שבועי. אריזה כוללת אספקת ארגזים ואביזרי אריזה, עטיפת כלי זכוכית והגנה על פריטים רגישים. החברה מספקת שירותי עטיפה כללית למוצרי חשמל, לריהוט ולמוצרים יקרי ערך, עם התחייבות לסידור התכולה בדירה החדשה לשביעות רצון הלקוח. השירות ניתן לפי דרישות הלקוח, וצוות החברה המיומן אורז בקפידה כל תכולה ביום ההובלה או בכל מועד אחר בתיאום מראש. גם פירוק כל סוגי הרהיטים והרכבתם ביעד החדש מתבצעים על ידי נגר מקצועי. השירות כולל התחייבות לפיקוח מלא על המתרחש בשטח".

כמי שעוסק בתחום למעלה משלושה עשורים, מה הם הטיפים שיש לך לאדם שעובר דירה?

"לאחוז גדול סיוט גדול לעבור דירה, חשש מנזקים לרכוש, מאי עמידה בזמנים ואפילו מאי הגעה ביום ההובלה. לפני שאתם סוגרים עם חברת הובלות רצוי לבקש המלצות, לערוך סקר שוק ולדאוג שהמוביל יגיע קודם לכן למקום להתרשם. כדאי לברר את גודל הרכב ומספר העובדים המגיעים ביום ההובלה. בקשו לראות אם פוליסת הביטוח של חברת ההובלה בתוקף וסכמו מחיר ושעת הובלה בהסכם כתוב. את חפצי הערך והתכשיטים עדיף להעביר באופן עצמאי ברכב הפרטי. דרשו מהמוביל שיספק לכם ארגזים בהנחה שאתם אורזים לבד ומספרו את הארגזים, כתבו לאילו חדרים הם שייכים, וכדאי לציין מה יש לפתוח באופן מיידי כדי שלא תתחילו לחפש. שמרו חניה בפתח הבניין באמצעות רכב אחר וכן דאגו שאין מכשולים בחדר המדרגות. הרכבת רהיטים צריכה להיעשות על ידי נגר ולא על ידי סבל. אין להשקות עציצים יומיים לפני מעבר ומומלץ לבצע קריאת מונים של חברת חשמל לפני עזיבת הבית" .

טלפונים: 02-6762015, 050-3800999

לאתר: www.ggmovers.co.il

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר