משכנתא יועצים: בדרך לבית משלך (צילום: shutterstock.com)
משכנתא יועצים: בדרך לבית משלך (צילום: shutterstock.com)

משכנתא יועצים: משכנתא בדרך לבית משלך!

עם ניסיון רב בתחום המשכנתאות, מאות תיקי משכנתאות מוצלחים, קשרים מקצועיים וכוח מול הבנקים, לצד הרגישות המתבקשת - מעניקה חברת "משכנתא יועצים" והבעלים ידידיה רפאלוב ליווי אישי ומעטפת מלאה בכל הקשור לעולם המשכנתאות הבירוקרטי והמסובך

פורסם בתאריך: 31.1.21 16:56

"במיוחד עכשיו בתקופה הנוכחית עם השפעתה של הקורונה, יש יותר מסורבי משכנתא שבקשת המשכנתא שלהם נדחית על ידי הבנקים", מציין ידידיה רפאלוב יועץ משכנתאות והבעלים של חברת "משכנתא יועצים" המתמחה בין השאר באישור משכנתאות עבור מסורבי משכנתא שסורבו בבנקים. "ב- 95% מהמקרים אנחנו מצליחים לאשר ללקוחות שלנו משכנתא בבנקים בעזרת תיקון BDI שלילי, קשרי עבודה טובים בבנקים, ופתרונות יצירתיים".

חברת "משכנתא יועצים" הוקמה על ידי ידידיה רפאלוב בעל ותק וניסיון של יותר מ-8 שנים בתחום, בהן טיפל בהצלחה במאות תיקי משכנתאות, במטרה ללוות משפחות וזוגות בתחילת דרכם ולהעניק להם את המעטפת המלאה בכל הקשור לעולם המשכנתאות הבירוקרטי והמסובך. "המשרד מטפל בכל מה שקשור למשכנתאות, משכנתא לרכישת דירה יד שניה, רכישה מקבלן, אישור משכנתאות למסורבי בנקים, הלוואה לכל מטרה, משכנתא הפוכה, רכישת מגרש, בניה עצמית, מחזור משכנתא, ועוד", מציין ידידיה.

ידידיה רפאלוב משכנתא יועצים (צילום: שקד פרסי)

ידידיה רפאלוב משכנתא יועצים (צילום: שקד פרסי)

לא מצליחים לקבל משכנתא מהבנק? יש פתרון

"תחום ההתמחות המרכזי שלנו הוא מסורבי משכנתא שלא מצליחים לקבל אישור למשכנתא מהבנקים. רוב יועצי המשכנתאות לא מסוגלים לתת מענה ופתרון ללקוחות מסוג זה, כך שמסורבי משכנתא נשארים ללא מענה ולא מצליחים להגיע  לדירה משלהם. מבחינתנו זה האתגר הגדול, במהלך השנים טיפלנו במאות תיקי משכנתא מוצלחים וליווינו מאות רבות של משפחות בדרך להגשמת החלום".

משכנתא גם למסורבי משכנתא (צילום: shutterstock.com)

משכנתא גם למסורבי משכנתא (צילום: shutterstock.com)

מי הם מסורבי המשכנתא ומהן הסיבות לסירוב מצד הבנקים?  

"מסורבי משכנתא הם אנשים שפנו לבנק וקיבלו תשובה שלילית, בהרבה מקרים התשובה השלילית היא בגלל הכנסות לא מספיקות, צ'קים שחזרו, פשיטות רגל, עיקולים בחשבון ולפעמים מדובר בדברים קטנים כמו, דוח חניה שלא שולם ובגינו עיקלו את החשבון ועד הרגע שהלקוח לא נכנס לתהליך של לקיחת משכנתא הוא לא היה מודע לכך.

בדיוק במקרים אלו אנחנו נותנים פתרון ומלווים את הלקוח גם במצבים מורכבים. אני עובד בשיטה מאוד ברורה – רק על בסיס הצלחה. אני מגדיר עם כל לקוח מהי הצלחה בהתאם לצרכים ולנתונים שלו, כשאנחנו מגיעים למטרות שהצבנו לעצמנו – השגת אישור עקרוני בכתב מהבנקים – זו הצלחה. כשאני לוקח תיק אני יודע בסבירות מאוד גבוהה שעל אף המורכבות נצליח להגיע ליעד שהצבנו לפנינו. האינטרס שלי ושל הלקוח זהה, אנחנו באותו צד ואני עושה הכל בשביל להצליח ולהגיע למטרה".

יש דוגמא לטיפול שלך במסורבי משכנתא? 

"יש תיק משכנתא מורכב מאוד שאישרנו ממש לאחרונה. מדובר בזוג שזכה במחיר למשתכן באשקלון בעסקה משתלמת במיוחד ובהנחה של 30% מתחת למחיר השוק. כדי לממש את הזכייה נדרשו בני הזוג לחתום על חוזה הרכישה מול הקבלן עד לסוף השנה. הם פנו בעזרת יועץ משכנתאות לארבעה בנקים וקיבלו סירוב מכל הבנקים בעקבות התנהלות אשראי לא תקינה בעבר. כשבוע לפני המועד האחרון לחתימה מול הקבלן הם פנו אלי, אחרי הרבה מאמצים הצלחתי לאשר עבורם משכנתא באחד מהבנקים וממש ביום האחרון נחתם החוזה מול הקבלן".

למה צריך יועץ משכנתאות פרטי, הרי בבנק יש ייעוץ ללא עלות?

"פקיד המשכנתאות בבנק לא נמצא בצד שלכם. הוא עובד בבנק. יש לו יעדים חודשיים ושנתיים ועליו לייצר רווחיות לבנק ולכן ברור שהוא אינו אובייקטיבי, וודאי שלא ייתן לכם את תנאי המשכנתא הטובים ביותר. 'מאזן הכוחות' בין הבנק הגדול והחזק ללקוח הקטן שלוקח משכנתא פעם או פעמיים בחייו – אינו הוגן. כאשר אנחנו נכנסים לתמונה, אנחנו משנים את מאזן הכוחות.

במקרה של מסורבי בנקים, כשהלקוח פונה ישירות לבנק ובקשת המשכנתא שלו נדחית, ואילו אנחנו משיגים ללקוח אישור עקרוני למשכנתא, היתרון שלנו ברור".

חבר בהתאחדות יועצי המשכנתאות (צילום: shutterstock.com)

חבר בהתאחדות יועצי המשכנתאות (צילום: shutterstock.com)

מה היתרון שלך אל מול יועצי משכנתאות אחרים?

"מעבר למקצועיות והשירות האישי המותאם עבור כל לקוח, אני חבר בהתאחדות יועצי המשכנתאות שם אני נחשף באופן יומיומי לעדכונים, סיפורי מקרה, כנסים, השתלמויות, והמון ידע מקצועי. כמו כן, המשרד שלי מאושר ומפוקח על ידי ארגון אמון הציבור, מדובר בתו אמון שמקיף את כל התחומים של העסק ואנחנו עומדים בקריטריונים מחמירים של שירות, אמון, שקיפות ומקצועיות.

מחזיקים בתו אמון הציבור

מחזיקים בתו אמון הציבור

בנוסף, אנחנו עוסקים בתחום כ-8 שנים, טיפלתי במאות רבות של משפחות ובהמון מקרים מורכבים. במהלך השנים צברתי קשרים מקצועיים וכוח מול הבנקים, קיים מאזן כוח לטובתי וזה משחק לטובת הלקוח בסופו של דבר.

מעבר למקצוע, מדובר באנשים שעושים את העסקה הגדולה בחייהם, אני מבין את הלחץ בו הם שרווים והביורוקרטיה המתישה, ואני שם בשביל להרגיע, לכוון ולהעניק שירות וזמין לכל אחד ואחד באופן אישי".

חברים בהתאחדות יועצי המשכנתאות

חברים בהתאחדות יועצי המשכנתאות

בשורה התחתונה מדובר במשרד לייעוץ משכנתאות ברמה הגבוהה ביותר, הן ברמה המקצועית והן ברמת האמינות והשירות ללקוחותיו.

משכנתא יועצים: אנשי מקצוע בצד שלך

כתובת: מרכז אורנים, כנפי נשרים 68 ירושלים

טלפון במשרד: 02-5646563

טלפון נייד: 058-4305321

לאתר האינטרנט

לפייסבוק

ליוטיוב

מייל: [email protected]

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר