הקומה החדשה בקניון הדר (צילום: עוזי פורת)
הקומה החדשה בקניון הדר (צילום: עוזי פורת)

בהשקעה של 25 מיליון שקלים: קניון הדר פותח השבוע קומת מסחר חדשה

בקומה החדשה, המשתרעת על שטח של 4,000 מ"ר, יפתחו בשלב הראשון שלושה סניפי דגל חדשים של מותגים מובילים: הפיראט האדום, אדידס וזום אופטיק. המנכ"לית לירון אלקיים: "אנו כבר שנים בתפוסה מלאה בקניון"

פורסם בתאריך: 3.1.22 07:52

קניון הדר מתרחב משמעותית: פותח השבוע קומת מסחר חדשה (מינוס 2) המשתרעת על שטח של 4,000 מ"ר עם 11 חנויות המתווספות ל-120 חנויות הקיימות. ל"כל העיר" נמסר כי "קניון הדר השקיע כ-25 מיליון שקלים בהקמת הקומה החדשה. במסגרת זו יפתחו השבוע לקהל הרחב שלושה סניפי דגל חדשים של מותגים מובילים: חנות של המותג הבינלאומי אדידס, סניף של מותג הצעצועים הפיראט האדום וחנות אופיטקה של רשת זום אופטיק. סה"כ ההשקעה בפתיחת 3 החנויות החדשות נאמדת בלמעלה מ-3 מיליון שקלים".

עוד נמסר כי "סניף הפיראט האדום ייפתח על שטח של 600 מ"ר, בהשקעה הנאמדת על כמיליון שקלים ונפתח בקומת המסחר החדשה של הקניון ( מינוס 2). החנות מציעה מגוון רחב צעצועים ומשחקים לילדים ולכל המשפחה, תוך חוויה קניה צבעונית למבוגרים וילדים. סניף דגל של אדידס יפתח על שטח של 1200 מ"ר הממוקם גם הוא בקומת המסחר החדשה של הקניון (מינוס 2) ויפתח בהשקעה של למעלה מ 1.5 מיליון שקלים . הסניף החדש כולל מחלקות מתמחות של ביגוד והנעלה לגברים, נשים וילדים. כמו כן, תיפתח חנות אופטיקה זום אופטיק על שטח של 130 מ"ר בהשקעה של חצי מליון שקלים. החנות מציעה מגוון משקפי שמש וראייה לגברים, נשים וילדים עם עיצובים חדשניים ומותגים בינלאומיים, הפקת רישיונות נהיגה, משיט ורישיונות בינלאומיים, מטעם משרד התחבורה – אגף הרישוי".


(צילום: עוזי פורת)

(צילום: עוזי פורת)


 

מנכ"לית קניון הדר לירון אלקיים מסרה: "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת התקבלה לאחר שאנו כבר שנים בתפוסה מלאה בקניון ואנו בטוחים שהקומה החדשה תשרת טוב יותר את תושבי ירושלים והסביבה עם מגוון מותגים בינלאומיים ומקומיים חדשים".

"לקומה זו יתווספו בקרוב עוד מותגים מובילים, שהמטרה הסופית ליצור תמהיל המעניק חוויה לכל המשפחה הכולל קולינרייה, תרבות, בילוי וקניות", מוסיפה אלקיים.


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר