NHClinics מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים (צילום: פרטי)
NHClinics מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים (צילום: פרטי)

יחס אישי ומקצועיות ללא פשרות

אצל נטליה הודיה סרדצה, בעלת מרכז הבריאות NHClinics, בפסגת זאב, תהנו מהסרת שיער בלייזר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום, לצד יחס אישי ומחירים מצוינים

פורסם בתאריך: 20.3.22 22:36

בשנים האחרונות תחום הסרת השיער הולך ומתפתח. אם בעבר היינו צריכים לתכנן מראש מתי אנחנו רוצים ללבוש מכנס קצר, חצאית או בגד ים, על מנת שנוכל לגלח את הרגליים או לקבוע תור אצל הקוסמטיקאית, לאט לאט זה הולך ונעלם לטובת טיפולי הסרת שיער בלייזר שנחשבים כיום לטכנולוגיה המתקדמת והבטוחה ביותר המאפשרים להסיר שיער גם משטחים גדולים.

בשוק יש היום לא מעט מכונים אשר מציעים הסרת שיער וההבדל ביניהם הוא בעיקר במקצועיות ובגישה האישית ללקוחות. מי שהפכה את התחום למקצועי ובלתי מתפשר היא נטליה הודיה סרדצה, בעלת מרכז הבריאות NHClinics, הממוקם בפסגת זאב בירושלים, שמדגישה שלפני שבוחרים מכון להסרת שיער יש לבדוק שלצוות במקום יש ניסיון רב שנים, שהם עובדים בצורה בטיחותית ומתקדמת, נבנית תוכנית טיפולים אישית ולא פחות חשוב, הוא היחס האישי שהמטופלים מקבלים. "כל לקוח/ה מקבלים אצלנו את מלוא תשומת הלב ושירות VIP", אומרת נטליה, "לפני תחילת הטיפול אנחנו מקיימים פגישת ייעוץ ראשונית, ללא תשלום, בה אנחנו מכירים את המטופל, את המצב הבריאותי שלו, מאבחנים את סוג העור וסוג השערה, מציינים בפניו את היתרונות והחסרונות של ההליך ולא מסתירים שום מידע, על מנת לקבל את התוצאה הטובה והבטוחה ביותר עבורו".

נטליה הויה | צילום: אמיר יהל לחברת הקוסמטיקה ביופור

נטליה הויה | צילום: אמיר יהל לחברת הקוסמטיקה ביופור

עוד היא מציינת שהקליניקה מקפידה על סטנדרטים גבוהים מאוד אם מבחינת סטריליות וניקיון, ואם מבחינת שדרוג המכשירים בהתאם לצרכי הלקוחות והטכנולוגיות החדשות בעולם, בהתאמה אישית. "הטיפול מותאם ללקוח, לפי עובי וצבע השערה ועד הפחתת הכאב. במכשור החדש,שנמצא היום בתחום, ניתן להנמיך את הכאב על מנת שהטיפול יעבור בצורה הכי נעימה שאפשר".

במרכז הבריאות NHClinics, הסרת השיער מתבצעת בשיטת – Venus Velocuty – טכנולוגיית לייזר דיודה שעובדת באורכי גל נמוכים של 810 ננומטר, עובדת על זקיק השערה והורגת את השורש. המערכת החכמה מספקת את האיזון האופטימלי בין ספיגת אנרגיה גבוהה של המלנין לבין חדירה עמוקה לתוך העור, מה שהופך אותה לבטוחה ויעילה לכול סוגי העור, לנשים, גברים ובני נוער.

את התוצאות ניתן לראות בזמני טיפול קצרים יחסים ובבטיחות מקסימלית. "מכשיר וונוס הביא סטנדרט חדש להסרת השיער. החל מטכנולוגיה שנחשבת לבטוחה ביותר ועד לכך שמדובר בלייזר רפואי, שיכול לטפל גם בשערות הפוכות ומוביל לתוצאות טובות מאוד, לטווח ארוך ולא פעם גם לצמיתות", מסבירה נטליה.

NHClinics  מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים (צילום: פרטי)

NHClinics  מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים (צילום: פרטי)

כמה זמן לוקח טיפול בממוצע?

"זה מאוד תלוי באזור. ישנם טיפולים שאורכים כמה דקות וישנם טיפולים של שעה, שעה וחצי. אם המטופל צריך הפסקה באמצע הטיפול אנחנו מאפשרים זאת. יש מטופלים שלא יכולים לשכב זמן ממושך, שיש להם מוגבלות, שלא יכולים לשבת או לעמוד ואנחנו מתאימים את הטיפולים ללקוחות שלנו".

תוך כמה זמן מסיימים אזור?

"גם במקרה הזה, זה מאוד אינדיבידואלי ותלוי בכמות השערות והתכונות הגנטיות. בממוצע זה לוקח כ- 10 טיפולים, אך ישנם מצבים שבהם מסיימים לפני".

כולם יכולים לטפל בלייזר?

"הלייזר מתאים לכל חלקי הגוף והפנים, וכן, לכל סוגי העור והשיער, מלבד שיער שיבה, שעדיין לא יצרו טכנולוגיה שיכולה להתאים לו".

נטליה הודיה סרדצה (צילום: פרטי)

נטליה הודיה סרדצה (צילום: פרטי)

והתשלום?

"אנחנו מקבלים את כל אמצעי התשלום, כולל מימון חוץ בנקאיים ותשלומים. יש אצלנו גמישות וכמובן, טרם תחילת הטיפול אנחנו עושים טסט על מנת לבדוק את הרגישות של העור".

NHClinics מרכז פודולוגי לבריאות כף הרגל והסרת שיער בלייזר – כתובת: משה דיין 37, פסגת זאב, ירושלים

טלפון: 073-7284090

לוואטסאפ: 054-8016600

לאתר:  http://www.nhclinics.co.il/

מייל: [email protected]

פייסבוק: NHClinics – מרכז פודולוגי לבריאות כף הרגל

נתן לקבוע תורים גם באפליקציה: https://did.li/WFhaa


תוכן מקודם


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר