עיצוב: שלי ארד (צילום: מושי גיטליס)
עיצוב: שלי ארד (צילום: מושי גיטליס)

50 שנות אור

חברת "אלפינה תאורה", שהחלה את דרכה לפני כחמישה עשורים כבית מלאכה קטן, ניצבת כיום בחזית הטכנולוגית של תחום התאורה בישראל ומציעה ללקוחותיה מגוון עצום של פתרונות לבית ולגינה, בכל טעם ובכל סגנון וגם בהתאמה אישית. אתם מוזמנים להגיע לאחד מאולמות התצוגה ולהתרשם ממגוון המוצרים

פורסם בתאריך: 16.2.23 13:20

התאורה בבית ובגינה הפכה בשנים האחרונות למרכיב חשוב בעיצוב הבית. בחירה נכונה של גופי תאורה משדרגת את החלל בבית ומשפיעה על האווירה ועל מצב הרוח. כאשר מתכננים בית חדש או מחליטים לשפץ, חשוב לשים דגש על נושא התאורה עוד בשלבים הראשונים של התכנון ולהתאימה לאופיים ולטעמם של דיירי הבית.

מי שעוסק בכך ביום-יום, היא חברת "אלפינה תאורה". ל"אלפינה" מספר אולמות תצוגה ברחבי הארץ, בהם היא מציעה ייעוץ מקצועי ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. "עיצוב התאורה הוא חלק חשוב בעיצוב החלל ואופיו", מסבירים ב"אלפינה", "ולכן בכל אולמות התצוגה שלנו, ישנם יועצי תאורה מקצועיים, שנפגשים עם הלקוח בטרם הרכישה, מאפיינים יחד את החללים בבית או בעסק ומתאימים לו את גופי התאורה, כך שישלימו את המראה הנכון על פי טעמו האישי של הלקוח".

עיצוב: שלי ארד (צילום: מושי גיטליס)

עיצוב: שלי ארד (צילום: מושי גיטליס)

"אלפינה", חברה ליבוא, ייצור ושיווק גופי תאורה מבית "גולדן לייט פרויקטים בתאורה בע"מ",  החלה את דרכה לפני כחמישה עשורים כבית מלאכה קטן בדרום תל אביב, שהתמקד בייצור בלבד. בשנות ה-70 הוקם המפעל הראשון של החברה, וכיום מנהלים את העסק, בני הדור השני, עוז ודרור תמיר, שמיצבו את החברה כחברה איכותית ומקצועית המספקת פתרונות מדויקים בהתאמה לצורכי הלקוח. החברה מייבאת יותר מ-800 מוצרים, בנוסף לייצור האיכותי בישראל.

עיצוב: חני חמו (צילום: מושי גיטליס)

עיצוב: חני חמו (צילום: מושי גיטליס)

"היתרון שלנו הוא במבחר המוצרים הגדול, המאפשר פתרונות רבים ומגוונים העונים לכל הסגנונות והטעמים השונים. בנוסף לכך, בכל אולמות התצוגה שלנו הממוקמים במקומות נגישים ומרכזיים, ישנם יועצי תאורה המלווים את הלקוחות משלב התכנון ועד סיום הפרויקט לשביעות רצונם. מדובר ביועצים מקצועיים, שפועלים בתחום שנים רבות ומעניקים ללקוחות שירות אישי ומקצועי", אומרים ב"אלפינה".

 

 

באולם התצוגה במרכז העיצוב Dcity במעלה אדומים, עומד לרשות הלקוחות יועץ תאורה, דובר יידיש.

בנוסף, מאחר שמדובר בחברה יצרנית, קיימת האפשרות לייצר מוצרים גם בהתאמה אישית, הן מבחינת מבנה המנורה וצבעו של גוף התאורה, וכן התאמת גוון האור לריהוט או לצבעי החלל. כל אלה מאפשרים תוצאה סופית מושלמת ובהתאם לרצון הלקוחות.

עיצוב: חני חמו (צילום: מושי גיטליס)

עיצוב: חני חמו (צילום: מושי גיטליס)

כאמור, חברת "אלפינה תאורה" עומדת בחזית הטכנולוגית של תחום התאורה בישראל ומציעה ללקוחותיה – פרטיים ועסקיים כאחד – מגוון עצום של פתרונות לבית ולגינה, בכל טעם ובכל סגנון. אתם מוזמנים להגיע לאחד מאולמות התצוגה ולהתרשם ממגוון המוצרים.

 


אולמות התצוגה:

Dcity: שד' המייסדים 15, מעלה אדומים, טלפון: 02-6428348

בילו:  בילו סנטר, קרית עקרון 08-6166100

נתניה: המלאכה 30 א.ת פולג 09-9559121

לאתר האינטרנט של אלפינה תאורה >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר