כזה עוד לא היה: המיזם שיחמם לכם את הלב

בימים אלה נכתב ספר תורה להצלחת הלוחמים ולהנצחת הנרצחים והנופלים של מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. הציבור מוזמן לתרום ולהעביר את זה הלאה

פורסם בתאריך: 7.11.23 23:34

בימים הקשים שעוברים על עלינו, עם ישראל מגלה ערבות הדדית יוצאת דופן בעזרה, בתמיכה ובתרומה. אחדות יוצאת דופן.

אחד המיזמים הגדולים והטהורים ביותר בימים קשים אלו, להצלחת כוחות הביטחון ולהנצחת נרצחי הטבח הנורא, הוא כתיבת ספר תורה, שחרוטים עליו כל שמות הנרצחים בטבח הנורא. ספר התורה, המעוטר בסמלי כוחות הביטחון כסגולה להצלחתם ולשמירה עליהם, ילווה אותם בכל המערכות.

לאתר כתיבת הספר ולתרומות: https://shieldofisrael.co.il

ההנצחה הגדולה ביותר שנוכל לעשות לעילוי נשמת מאות הנרצחים היא הנצחתם על הסמל הגדול ביותר של העם היהודי: ספר התורה. בכתיבת הספר לקחו חלק גם גדולי המפורסמים מהזמר חיים ישראל ועד הרב יוסף לבקוביץ שליט"א.

את המיזם מלווה עמותת חידושי העם. "אני מבקש מכם", אומר אבי ממן, מנכ"ל העמותה, "עזרו לנו בכל תרומה ופרסום אפשרי, כדי להוציא לאור את ספר התורה. בסך הכל חסרים לנו כ-42 אלף שקלים ובניית ארגז הספר. זוהי תרומה רוחנית אמיתית ונצחית שאנו יכולים לעשות למען הנשמות הטהורות שנרצחו על כך רק בשל היותם יהודים. בואו נרתם כולם למשימה, כל תרומה תתקבל בברכה. אות בספר התורה – 18 שקלים בלבד".

ניתן למסור שמות להצלחתם ולשמירתם של החיילים וכוחות הביטחון. אנא מכם תרמו והפיצו בשורה זו. תזכו את הרבים, ובעזרת השם נזכה להכניס את ספר התורה עוד בימים אלו, ובכך נזכה לשמירה עליונה! בכך תזכו למצוות כתיבת ספר תורה המועילה לשמירה, הצלחה, בריאות ופרנסה בשפע.

לאתר כתיבת הספר ולתרומות: https://shieldofisrael.co.il


פרטים נוספים בטל': 054-550-70-32 (אבי)


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר