תיאטרון ירושלים (צילום: יח"צ)
תיאטרון ירושלים (צילום: יח"צ)

שלישי עד חמישי בתיאטרון ירושלים: פסטיבל סוף הקיץ חוזר

אחרי שנת קורונה לא פשוטה שבמהלכה הפסטיבל התקיים במתכונת מקוונת, תיאטרון ירושלים חוזר עם מפגשים מעוררי חושים בין מוזיקאים ואמני מסך ב"פסטיבל סוף הקיץ - במה פוגשת מסך" תחת כיפת השמיים

פורסם בתאריך: 23.8.21 16:31

בדיוק שהתגעגענו לנשום תרבות ומוסיקה, פסטיבל "סוף הקיץ – במה פוגשת מסך" המצליח חוזר בימים שלישי עד חמישי (26.8-24.8) בפעם ה-15 לסגור את העונה החמה בשלל מופעים מרעננים המציגים דו שיח בין הבמה למסך, הפקות מקור וחגיגה אומנותית ותרבותית מרהיבה וכל זה באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים כמיטב המסורת. המופעים יציעו מגוון של יצירות מתחום הבמה והמסך, בהשתתפות אמנים ישראלים מובילים. מדי יום יציע הפסטיבל שני מופעים תחת כיפת השמיים: מופע לקראת שקיעה למשפחות וילדים ומופע ערב לקהל הבוגר, חובב התרבות והיצירות הייחודיות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


את הפסטיבל תפתח התזמורת הסימפונית ירושלים עם 'מזמור לילה' הפקת מקור מיוחדת לפסטיבל, קונצרט משירי לאה גולדברג, עם עיבודים תזמורתיים וניצוח של אילן מוכיח בביצוע הרכב "לאה G"  שיפגשו לראשונה תזמורת סימפונית. חברות ההרכב הן: קרני פוסטל, אולה שור סלקטר, ורד פיקר, גליה חי, רז שמואלי, ענת מושובסקי, רוני וגנר, אלכס משה, בליווי יצירותיה של אמנית המסך שלומית יעקב – Mejadra Eyes. מופע זה הינו חלק מהסדרה החדשה 'זמר עברי פוגש תזמורת', ומוצע במתכונת היברידית. המופע יצולם באמצעות מערך רחב של צוותי צילום, מצלמות רובוטיות ומצלמת רחף וישודר במיטב הטכנולוגיות אשר יספקו חווית צפייה איכותית ומהנה גם לקהל בבית שלא יוכל להגיע לרחבת התיאטרון.

בהמשך הפסטיבל, תעלה ההצגה 'אִישְׁ'ל ורוֹמַנְצקָה' בביצוע תיאטרון צוותא בשיתוף "תזמורת התיאטרון הישראלית" בניצוחו של יוסי בן נון, ההצגה מאת חנוך לוין בהשתתפות דרור קרן, יוסי בן נון וגוני כנעני בליווי תזמורת בת 17 נגנים, מספרת את סיפורם של אִישְׁ'ל ורוֹמַנְצקָה: אִישְׁ'ל, רווק דלוח, ורוֹמַנְצקָה, בחורה עם תקוות, "מתנפצים" זה על זו במסע לילי צולע ברחובות תל אביב. את ההצגה תלווה עבודת מסך של האמן יהלי קרן.

בערב האחרון תעלה יסמין מועלם בהופעה מיוחדת לפסטיבל בה תארח את קרולינה. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה",ואחרי שרבים כל כך חיכו לה, מגיעה סוף סוף יסמין מועלם עם הופעה מיוחדת לפסטיבל סוף הקיץ. בהופעה יסמין תבצע את להיטיה המוכרים והאהובים: מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי ועוד, לצד שירים ועיבודים חדשים. לצידה על הבמה קרולינה, האורחת המיוחדת בערב זה, לאחר 15 שנות קריירה קרולינה היא אחד הקולות הבולטים במוסיקה הישראלית, יחד יבצעו משיריה הגדולים וביצועים מיוחדים שהופקו במיוחד לערב זה.

גם הילדים יזכו ליהנות מהצגות איכותיות שיסגרו להם את החופש הגדול: 'שיר לשירה' בביצוע תיאטרון הקיבוץ, הצגה מוסיקלית עם שיריו האהובים של יהונתן גפן, החל מהכבש השישה עשר ועד שירים שענת אוהבת במיוחד. את ההצגה תלווה עבודת מסך של האמן  יואב כהן.  דב דובוני בן דוביים מצחצח נעליים, קונצרט תיאטרלי אינטראקטיבי בביצוע התזמורת הקאמרית הישראלית ובשיתוף הקהל ע"פ ספרה של לאה גולדברג בניצוחה של סיון אלבו בן חור, את המופע תלווה עבודת מסך של האמנית הרב-תחומית קטיה שפלביה. כמו כן, במיוחד לפסטיבל תעלה הפקת המקור לילדים 'The Rolling Songs :שִירִים מתגַלְגלִים – שִירִים עַל כְלֵי תַחְבּורָּה וקְצָּת יֹותֵר"- אנסמבל "מכאן לשם ובחזרה" מנגנים, שרים ומספרים. שירי המופע עוסקים בנושאי נסיעה, פנאי, חקלאות ובנייה. עפ"י הטקסטים של תרצה אתר ויעל ארנון ורד.

יפעת צחי קיראל, מנכ"לית תיאטרון ירושלים: "אחרי שנה מטלטלת, אנו נרגשים לחזור לארח את הקהל ברחבת התיאטרון ולפגוש אותו פנים מול פנים בפסטיבל הקיץ המסורתי שלנו, עם שלל אירועי תרבות איכותיים ומוסיקה טובה. צוות הפסטיבל עובד ללא הפסקה כדי להביא לכם פסטיבל מהנה במיוחד,  ומזמין את כולכם לחגוג איתנו".

הכניסה במחיר של 80 ₪ למופעי הערב ו-50 ₪ למופעי אחה"צ  (הנחה מיוחדת למנויי התיאטרון). כרטיסים ומידע נוסף ניתן למצוא באתר תיאטרון ירושלים: Jerusalem-theatre.co.il


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר