מתחם ההחלקה על הקרח בארנה בשנה שעברה (צילום: ארנון בוסאני)
מתחם ההחלקה על הקרח בארנה בשנה שעברה (צילום: ארנון בוסאני)

מצננים את הקיץ בירושלים: מתחם ההחלקה על הקרח חוזר

'אחל'קרח' - אחת האטרקציות המרכזיות במהלך החופש הגדול בירושלים - תהיה פתוחה לקהל הרחב לכל אורכו של חודש אוגוסט (למעט שבתות). המתחם יפעל במתחם התחנה ומשטח ההחלקה יהיה קטן יותר מאשר בשנה שעברה, אז המתחם פעל בהיכל הארנה. שעות הפתיחה ומחירי הכרטיסים - בפנים

פורסם בתאריך: 18.7.23 13:40

האטרקציה הצוננת של הקיץ בירושלים – אחל'קרח – חוזרת, עם שינוי משמעותי מהשנה שעברה – הפעם יפעל משטח ההחלקה על הקרח במתחם התחנה – ולא כמו בשנה שעברה, אז הפעילות התקיימה בהיכל הפיס ארנה. בשל המעבר (או החזרה) למתחם התחנה – משטח ההחלקה על הקרח יהיה קטן יותר – כ-700 מ"ר (לעומת כ-1,700 מ"ר בשנה שעברה).


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


המתחם יפעל לכל אורך חודש אוגוסט – מה-1.8.2023 ועד ל-31.8.2023. בחברה העירונית אריאל, אשר מתפעלת את האירוע עבור עיריית ירושלים, מציינים כי "מדובר במתחם הקרח מהמתקדמים בישראל, עשוי מקרח אמיתי, שיתפרס על פני כ-700 מ"ר ומציע חווית החלקה מקצועית ומהנה".

כמדי שנה, לבאי מתחם ההחלקה יינתנו במקום נעלי החלקה מתאימות ולטובת הילדים יעמדו אמצעי עזר להחלקה עם דמויות של כלבי ים ודובים, על בסיס מתקן פנוי. יצוין, כי כל סבב החלקה הינו כ-45 דקות ומדי מספר סבבים תבוצע עבודת תחזוקה למשטח הקרח. כמו-כן, צוות רפואי ילווה את כלל הפעילות במתחם ההחלקה.

 

 

 

בחברת אריאל מציינים כי קיימת חובה לפעול במתחם ההחלקה, על פי תקנון הבטיחות, וממליצים להגיע למתחם עם ביגוד חם וגרביים. זאת ועוד – בשל הביקוש הגדול שצפוי להיות למתחם – מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

כאמור, מתחם 'אחל'קרח' יפעל לכל אורך חודש אוגוסט (למעט שבתות). שעות הפעילות הן בימי ראשון עד חמישי בין השעות 10:00 בבוקר ל-23:00 בלילה, ובימי שישי יפעל המתחם בין השעות 9:00 בבוקר ל-15:00 אחר הצהריים. הכניסה מגיל 5 ומעלה, כאשר כל משתתף חייב כרטיס. מבחינת מחירים – עלות כרטיס רגיל הינה 65 שקלים (ל-45 דקות החלקה), כשתושבי ירושלים מחזיקי כרטיס 'ירושלמי' ישלמו 39 שקלים.
מעיריית ירושלים נמסר : "מיזם האחל'קרח הפך למסורת המצננת של הקיץ הירושלמי. עיריית ירושלים מזמינה את כלל תושבי העיר ומבקריה ליהנות ממתחם הקרח האטרקטיבי ומכלל אירועי הקיץ החמים שהעיר מציעה. בואו לירושלים בהמוניכם".

מנכ"ל החברה העירונית אריאל אורי מנחם: "מתחם ההחלקה על הקרח בתחנה הראשונה הוא ללא ספק אחת האטרקציות המצננות שמציעה ירושלים בקיץ הנוכחי, לתושביה ולאורחים הבאים בשעריה. המתחם מציע משטח קרח מקצועי כך שבהחלט צפויה לכולנו חוויה אטרקטיבית ומהנה במיוחד. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות מבילוי משפחתי חוויתי וייחודי בירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר