שלום הקרנף (צילום: רמי דגן)
שלום הקרנף (צילום: רמי דגן)

"כבר מתגעגעים": בגן החיות נפרדים בעצב משלום הקרנף

הקרנף האהוב, ששמו ניתן לו לאחר שנולד ביום חתימת הסכם השלום עם מצרים, הלך אתמול, ראשון, לעולמו. "הביא אושר רב לכל מי שזכה לראות ולעבוד איתו", נמסר מגן החיות

פורסם בתאריך: 31.7.23 10:53

עצב ויגון שוררים מאז אתמול, ראשון, בגן החיות התנ"כי במלחה, זאת לאחר מותו של שלום הקרנף האהוב, שהיה חלק מהגן במלחה כ-30 שנים.

בגן החיות סיפרו כי את שמו, שלום, קיבל הקרנף לאחר שנולד ביום נחתם הסכם השלום בין ישראל למצרים. "הוא בישר שחר של יום חדש וזכה לשם המרגש והראוי 'שלום'", אמרו בגן החיות.

שלום, יש לציין, נולד בספארי ברמת גן לפני כ-45 שנה, ולגן החיות הוא הגיע לפני כ-30 שנה. "הוא כבש את לבבות כולם עם התנהלותו האצילה ואופיו העדין", המשיכו והתפייטו בגן החיות בעצב. "שלום הביא אושר רב לכל מי שזכה לראות ולעבוד אתו, ונוכחותו סייעה רבות בהעלאת המודעות בקרב המבקרים לחשיבות שימור הקרנף רחב-השפה, הנמצא בסכנת הכחדה חמורה".


גן החיות התנ״כי (צילום: באדיבות גן החיות התנ״כי)

גן החיות התנ״כי (צילום: באדיבות גן החיות התנ״כי)


 

 

עוד נמסר מגן החיות: "לכל אורך שנות חייו חי שלום באחווה ורעות עם חבריו הרבים לתצוגה ונהנה מפעולות האימון וההעשרה שהכין לו צוות הטיפול".

בגן החיות סיפרו על נסיבות מותו של הקרנף האהוב: "שלום, שהגיע לגיל המופלג 45, החל לחוש ברע בשנה האחרונה. למרות המאמצים הרבים, הטיפולים הרפואיים והאהבה הגדולה שהרעיף עליו הצוות, הוא הוגדר כגריאטרי ומצבו הבריאותי המשיך להתדרדר כך שגם התרופות לא הקלו עליו ולא התאפשרה לו איכות חיים הנחוצה לקרנף".

עוד אמרו בגן החיות: "תודה לך שלום על הזמן הקסום שבילית איתנו בגן, הצלחת לרגש ולשמח את כולנו".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר