אברם הוסטל (צילומים: ניצן הפנר)
אברם הוסטל (צילומים: ניצן הפנר)

אברהם הוסטל: מסיבת חג המולד מיוחדת

בבר של ההוסטל, שממוקם בכיכר הדוידקה, יחגגו ביום שני את חג המולד עם מסיבה גדולה באווירה חגיגית ועם שלל הפתעות

פורסם בתאריך: 19.12.18 19:12

חג המולד הנוצרי יצוין ברחבי העולם ביום שני הקרוב, 24.12, וגם בירושלים יש מי שבוחר לחגוג את יום הולדתו של ישו – אברהם הוסטל שבסמוך לכיכר הדווידקה.



כריסמס באברהם הוסטל (צילום: ניצן הפנר)

כריסמס באברהם הוסטל (צילום: ניצן הפנר)


זו לא הפעם הראשונה שבאברהם הוסטל מארגנים אירוע כריסמס באווירה מושלמת וחגיגית ממש כמו בחו"ל. בשנה שעברה התקיימה מסיבה גדולה ומוצלחת, וראו המארגנים כי טוב והחליטו על קונספט מושקע יותר. כך, מלבד קישוטי חג המולד, כולל כמובן עץ אשוח, תאורה זוהרת ואווירה נהדרת – תתארח באברהם הוסטל להקת FolKey Society, שתספק מוזיקה חיה בסגנון רוק קלאסי שמח.

מדובר בלהקה המתמחה במוזיקה אירית, שהפעם תקבל טוויסט כריסטמס עדכני. עוד מבטיחים המארגנים הרבה פינוקים חגיגיים כמו אג-נוג (ליקר ביצים) מסורתי, סיידר חם, עוגיות חג המולד, ואפילו סנטה קלאוס שיגיע לברך את החוגגים ולחלק להם שוקולדים ומתנות קטנות.

“האורחים של ההוסטל מגיעים ברובם מתרבויות שחוגגות את הכריסמס, וזה מאוד חסר להם כשהם רחוקים מהבית”, מציין עמית מאירי, מנהל האירועים באברהם בר. “לכן אנחנו נותנים את האווירה המתבקשת ומזמינים גם את הירושלמים לחגוג ביחד. האירוע בשנה שעברה היה מוצלח מאוד, הגיעו המון אנשים, תיירים ומקומיים. נוצר פה חיבור תרבותי”.


כריסמס באברהם הוסטל (צילום: ניצן הפנר)

כריסמס באברהם הוסטל (צילום: ניצן הפנר)


האברהם הוסטל הוא המקום אליו מגעים מטיילים עצמאיים מכל העולם, שלא מגיעים בקבוצות מאורגנות, וזוכים לקבל נוחות בסיסית ולינה במחיר הוגן, לצד חוויה חברתית-תרבותית. הפעם יקבלו התיירים תזכורת לחגים המסורתיים מהבית בשילוב חום ישראלי.

מסיבת חג המולד. שני, 24.12, 20.30. האברהם הוסטל, רחוב הנביאים 67. כניסה חופשית.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר