המתוקים של דנה (צילום: פרטי)
המתוקים של דנה (צילום: פרטי)

ללקק ת'אצבעות: סדנאות אפייה לילדים ולמבוגרים בירושלים

תמיד חלמתם ללמוד לאפות? מרגישים שלילדים שלכם יש את זה? בואו להפוך את החלום למציאות בסדנאות האפייה בירושלים של הקונדיטורית והשוקולטיירית דנה קושילביץ - המיועדות למגוון גילאים, באווירה שמחה ומהנה. עדיין מעדיפים שיעשו את העבודה בשבילכם? ניתן להזמין מגשי אירוח מתוקים ומלוחים ועוגות מעוצבות עם טעם בלתי נשכח!

פורסם בתאריך: 18.11.19 15:03

 קונדיטוריית הבוטיק של הקונדיטורית דנה קושילביץ ממוקמת במרחק נסיעה קצרה מירושלים, באזור הקסום של צור הדסה. שם, בסטודיו מעוצב ומקצועי מעבירה דנה שלל סדנאות אפייה ובישול עבור קבוצות של מבוגרים וילדים, כאטרקציה לכל המשפחה. אלו פוקדים את הסדנאות הטעימות באופן קבוע ולומדים את תורת האפייה. את הקונדיטוריה פתחה דנה מתוך אהבה גדולה לעולם האפייה והרצון הגדול להמשיך את דרכה של סבתא: "עבדתי במשך אחד-עשר שנים בתור יועצת מס, אך תמיד נמשכתי לאפייה, שבאותה התקופה הייתה אחד מהתחביבים הגדולים שלי. בשנת 2013 סבתא שלי נפטרה, ובגלל שאהבנו תמיד לאפות יחד החלטתי לצאת לדרך עצמאית שבה אוכל לעבוד כל יום בתחום שאני הכי אוהבת – קונדיטוריה. עד מהרה התמקצעתי בתחום ולמדתי גם שוקולטריה. העסק התחיל בעיקר מהזמנת עוגות מעוצבות והעברת חוגי אפייה ובישול לילדים, אך עד מהרה גדל, וכיום ניתן להזמין אצלי גם מגשי אירוח מושקעים וכמובן סדנאות אפייה פרטיות למבוגרים – אשר הפכו למבוקשות במיוחד".

המתוקים של דנה (צילום: פרטי)

המתוקים של דנה (צילום: פרטי)

כיום, אין אחד שלא מכיר את חוג האפייה והבישול לילדים של דנה, והורים רבים ממתינים לרשום אליו את ילדיהם מדי שנה בשנה. החוג מיועד לילדים בגילאי גן חובה ועד כיתה ו' – ובמסגרתו הם נפגשים לאחר הלימודים על מנת לאפות ולבשל. "בתום כל סדנת אפייה או בישול הרבה מההורים מופתעים לראות את התוצרים שהילדים שלהם הכינו – סושי, עוגות מעוצבות, עוגיות, מאפי שמרים, פיצות ועוד שלל מאפים ומאכלים. אבל אותי זה לא מפתיע. מבחינתי כל מה שמבוגרים יכולים לאפות, גם ילדים יכולים. יש ילדים שמגיעים לחוגים שלי כבר שלוש שנים ולא רוצים לעזוב, ואין דבר יותר מרגש ומשמח מזה", מספרת דנה בהתרגשות.

ההחלטה להקים חוג אפייה לילדים הייתה טבעית עבור דנה וכך היא מספרת: "אני מאוד אוהבת ילדים וכיף לי לעבוד איתם. הם זורמים, קשובים, אמיתיים וכנים. בנוסף, אני מאמינה שהאפייה מביאה לילדים ערך מוסף, ומעבר להנאה שבדבר, עצם העובדה שהם מצליחים לעבור תהליך מתחילתו ועד סופו ולבסוף לראות ולטעום את התוצר מעלה להם את הביטחון העצמי. החוג מועבר בצורה קלילה ונעימה ופעמים רבות הילדים מרגישים שהם נמצאים במרחב בטוח בו הם יכולים לשתף ולספר על דברים איתם הם מתמודדים במהלך היום ולמצוא אוזן קשבת, וכמובן גם למצוא חברים חדשים. פעמים רבות נוצר ביני לבין הילדים קשר של מורה ותלמיד, אבל לא כמו בבית הספר, אלא באווירה טובה וכיפית שבה העשייה היא לא מתוך חובה, אלא מתוך רצון".

המתוקים של דנה (צילום: פרטי)

המתוקים של דנה (צילום: פרטי)

דנה מעיבירה גם סדנאות אפייה ובישול לקבוצות פרטיות עבור אנשים שרוצים ללמוד לאפות או לציין בדרך מקורית אירועים חשובים כמו מסיבת רווקות, בר או בת מצווה, ימי הולדת, ימי גיבוש עובדים ועוד. "בגלל האווירה הכיפית בסדנאות, קורה לא מעט שמגיעות אלי קבוצות שהמטרה המרכזית שלהן היא ללמוד לאפות יחד במטרה להתגבש או לחגוג אירוע מיוחד. לא מזמן העברתי סדנת פיצות למשפחה שהגיעה לציין אירוע בת מצווה וזו הייתה סדנא מיוחדת שאני לא אשכח. אני מודה על כך שיש לי את ההזדמנות לשמח אנשים ולקחת חלק באירועים החשובים בחייהם".

בנוסף לסדנאות, מדי שבוע עוסקת דנה בהכנת עוגות מעוצבות בהזמנה אישית וכן במגשי אירוח מתוקים ומלוחים: "בקונדיטוריית הבוטיק שלי אני גם אופה על פי הזמנה אישית. העיקרון שמנחה אותי הוא שהעוגות, העוגיות ומגשי האירוח שלי לא רק ייראו מרשימים, אלה גם יהיו טעימים. בדיוק לשם כך אני מקפידה להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר שיש בשוק, ולשמחתי אני רואה שגם הלקוחות מרגישים בכך".

 

לקבלת פרטים נוספים על הסדנאות ולהזמנות:

נייד: 050-3225011

פייסבוק: ללקק ת'אצבעות קייטרינג בוטיק איכותי, עוגות מעוצבת, סדנאות ופרלינים

אינסטגרם:  www.instagram.com/danakoshi

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר