לפני ואחרי הלבשת תוספת שיער
לפני ואחרי הלבשת תוספת שיער (צילומים: עצמיים)

מעצב השיער אבי אביב: התוספת שתופסת ונראית טבעית לחלוטין

סובלות משיער דליל או מאובדן שיער וחולמות לשוב ולהתהדר בשיער מלא ושופע? במספרתו של אבי אביב בפסגת זאב מבוצעות תוספות שיער בשיטה חדשנית, שלא מכבידה על הראש ולא גורמת נזק לשיער הטבעי. התוצאה הסופית נראית טבעית לחלוטין ואיש לא ינחש שמדובר בתוספות שיער

פורסם בתאריך: 15.5.23 12:49

אם בעבר תוספות השיער השופעות היו רק נחלתן של דוגמניות, כוכבות וסלבריטאיות, בשנים האחרונות, אפשר לומר, הן הפכו כמעט לנחלת הכלל, ומהוות בשורה של ממש לנשים הסובלות מאובדן שיער או משיער דליל, וחולמות לשוב ולהתהדר בשיער שופע. אבל לא רק להן. תוספות השיער הן פתרון מעולה לכל אישה שרוצה ליהנות משיער מלא, גולש או מתולתל, ומעוניינת בתוספת פסים או גוונים, מבלי להזיק לשיער הטבעי שלה, וגם לכל אישה שמאסה בתספורת הקצרה שלה ומעוניינת להוסיף לו אורך.

הלבשת תוספת שיער בחתיכה שלמה

הלבשת תוספת שיער בחתיכה שלמה (צילום: עצמי)

מעצב השיער הירושלמי הוותיק, אבי אביב, הוא בעל ניסיון עשיר בתחום עיצוב השיער, ואחת מהתמחויותיו היא תוספות השיער. אביב הוא בין מעצבי השיער הראשונים שהביאו לירושלים את צמידי השיער – שיטה חדשנית וייחודית של תוספות שיער, שיתרונה הגדול בכך שהיא אינה תולשת שיער טבעי ואינה גורמת ללקוחה תחושה של כבדות ואי נוחות בראשה.

אבי אביב (צילום: עצמי)

אבי אביב (צילום: עצמי)

אביב מסביר על השיטה: "מדובר בתוספות שיער שעשויות שיער טבעי ואיכותי שמותאמות לכל אישה ואישה באופן אישי. בתהליך עצמו תוספת השיער 'נתפרת' על השיער כחתיכה שלמה (50 או 100 גרם לפי הצורך), באופן שלא פוגע בשיער, אלא מאפשר לו להמשיך לצמוח ולהתארך, וכך נשמרת בריאותו של השיער ונמנעים נזקים עתידיים. צריך לחזור על התהליך אחת לחצי שנה, ואם וכאשר רוצים להסיר את תוספות השיער, אפשר לעשות זאת בצורה קלה ומהירה. המראה המתקבל הוא של שיער טבעי לגמרי, והמביט מהצד, לא יכול כלל לנחש שמדובר בתוספות שיער. השיער נראה טבעי לחלוטין, בריא ושופע".

 

 

את מעצב השיער אבי אביב, שנמצא בתחום יותר מ-20 שנה, אין כמעט ירושלמית וירושלמי שלא מכירים. הוא הבעלים של המספרה שנושאת את שמו בפסגת זאב, ולאורך השנים עברו תחת המספריים שלו מאות נשים וגברים.

אביב מספר, שעוד כשהיה נער, ידע שיהיה מעצב שיער. בגיל 17, כך הוא מספר, התחיל לעבוד ככוח עזר במספרות. כשהשתחרר מהצבא למד את התחום אצל מעצב השיער הידוע מישל מרסייה, ובהמשך עבד במספרות שונות בירושלים, למד את רזי המקצוע וצבר ניסיון בתספורות של נשים וגברים, גוונים, צבע, החלקות ועוד, תוך שהוא מתעדכן כל העת בטרנדים הכי חדשים ובמוצרים שיוצאים לשוק ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

מספרת אבי אביב (צילום: עצמי)

מספרת אבי אביב (צילום: עצמי)

לפני כשמונה שנים, יצא אביב לדרך עצמאית ופתח את מספרתו "אבי אביב", והוא מספר: "פתיחת המספרה הייתה עבורי סוג של הגשמה עצמית. מדי יום אני מגשים את החלום שלי ומפתח את עצמי, וזה כיף גדול. אני מקפיד כל עת להתעדכן, ללמוד ולהתמקצע, וכך עושה גם הצוות שעובד איתי. אנחנו מעניקים ללקוחות המספרה מקצועיות, יחס אישי וחוויית שירות יוצאת דופן. אין שום פשרות על איכות, ולשמחתי, הלקוחות שלי שבעי רצון, ולראיה, הם מצביעים ברגליים. הלקוחות שלי הם הדבר החשוב לי ביותר, ולעולם אני לא אעשה משהו שיפגע בשיער שלהם. אם יש ללקוחה דרישה, שאני חושב שהיא לא טובה לה או שתהרוס לה את השיער, אסביר לה את הבעייתיות ולא אעשה זאת".

נוסף על תחום תוספות השיער שאביב, כאמור, מתמחה בו, הוא נחשב גם למאסטר בתחום הכימיה, שכולל החלקות, צבע, פסים, גוונים ובליאז' (גוני שמש), שיקום שיער, תסרוקות ערב לנשים ותספורת עדכניות לנשים וגברים.

אביב מציע במספרתו סדרת מוצרי טיפוח לשיער, פרי פיתוחו, הנושאת את שמו. הסדרה כוללת את כל מה שאישה צריכה כדי לשמור על שיערה בריא ובוהק: שמפו, מסכות וקרם לחות, כשכל המוצרים מבוססים על חומרים טבעיים בלבד. "סדרת המוצרים שלי מאוד מצליחה, וזה כיף גדול לראות את הלקוחות חוזרות ורוכשות את המוצרים בכל פעם מחדש, כי הם פשוט עושים עבורן את העבודה".


מספרת אבי אביב, משה דיין 154 ירושלים

טלפון: 02-6543334

לפייסבוק של אבי אביב >>>

לאינסטגרם של אבי אביב >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר