קמפוס ירושלים של האקדמית אונו
קמפוס ירושלים של האקדמית אונו

קמפוס הקריה האקדמית אונו בירושלים מביא בשורה חדשה לסטודנטים

הקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו בתלפיות ירושלים מביא בשורה חדשה ומתקדמת לעיר: מבנה חדשני, כיתות מתקדמות בשטח של 14 אלף מ"ר, מרצים שנבחרו לטובים ביותר שנה אחר שנה ותוכניות לימוד המתאימות לעולם הדינמי שלנו

פורסם בתאריך: 18.5.23 19:19

הקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו בירושלים, אשר נחנך לפני כחצי שנה באזור התעשייה תלפיות, מאחד את שני הקמפוסים הקיימים בבירה: הכללי והחרדי. הקמפוס, מונה 5,700 סטודנטים מכל מגזרי האוכלוסייה, הנהנים מהטכנולוגיות הכי מתקדמות ומחוויית לימודים מגוונת ועדכנית.

תחומי הלימוד והמסלולים המגוונים שמציע הקמפוס בבירה במסגרת התואר הראשון: משפטים; מינהל עסקים בהתמחות בשיווק ופרסום; ניהול משאבי אנוש; נדל"ן ותשתיות; מערכות מידע; חינוך וחברה, חינוך וחברה בהתמחות ספורט. בלימודי ההמשך לתואר השני המסלולים הם: מינהל עסקים במגוון התמחויות לצד מדעי היהדות.

המבנה החדש משתרע על פני שטח של 14 אלף מ"ר וכולל כיתות לימוד בכל הגדלים – מכיתות סמינריון קטנות ועד כיתות של 200 איש, כולן חכמות ומותאמות למאה ה-21, אודיטוריום גדול וחדשני ברמה גבוהה, ספרייה עשירה, חדרי לימוד עצמאי ועוד. בכך הביאה הקריה האקדמית אונו בשורה חדשה לעיר, שכן הקמפוס החדש משלב מבנה מתקדם עם איכויות הוראה ותוכניות לימוד שמתאימות לשוק העבודה המשתנה והדינמי. הקמפוס הוא ממש בית לסטודנטים, ופעמים רבות הם מעדיפים לבלות בו מהבוקר עד הערב.

 

 

המרצים באונו נבחרים שנה אחר שנה למרצים הטובים ביותר, שכן מצד אחד הם מגיעים מתחומי מחקר ומצד שני מלב התעשייה והעשייה, מה שמייצר חוויית לימודים דינמית עדכנית ומתקדמת.

המרצים עם "רגל בשטח" – מחוברים למקומות שבהם נעשית העבודה, מחוברים לתעשייה לעולמות ההייטק, לעריכת דין ולכל המקומות שאליהם הסטודנטים מגיעים בתום הלימודים, ובמובן זה הם חייבים להעניק את המידע המעודכן ביותר האפשרי.

פרופ' יובל אלבשן, דקן הקמפוסים הרב תרבותיים: "החלום הגדול שלנו היה אקדמיה בלב ירושלים, אליה יגיעו סטודנטים מירושלים רבתי מכל גוני החברה הישראלית. הקמפוסים לא צריכים להיות רק על גבעות נישאות, אלא גם באזורים שבהם מסתובבים כל תושבי העיר. סטודנטים מגיעים אלינו לקמפוס ליום שלם, לעיתים בגלל המרחק מהבית ובעיקר בגלל תנאי הלימוד הנוחים והאווירה הביתית, הנובעת מיחס המרצים והסגל לסטודנטים שלנו.

"הקמפוס תוכנן כך שכל חברה או קבוצה יכולה לשמור על זהותה התרבותית ועל אורחות חייה לפי אמונתה. בהתאם לכך, דאגנו למרחבי תפילה לכל הדתות, ובמקביל אנחנו מקדמים תוכניות מיוחדות למפגש בין האוכלוסיות השונות. הם נפגשים זה עם זה במרחבים הציבוריים, מכירים ולומדים לחיות יחד. כך, הלימודים בקמפוס רב תרבותי חשובים למדינת ישראל ומייצרים בוגרים המבינים וגם מובילים שיתוף פעולה בין כל הסגמנטים של החברה הישראלית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר