עו"ד ריקי אופק אבן צור (צילום: גליה פלד)
עו"ד ריקי אופק אבן צור (צילום: גליה פלד)

"הלקוחות הירושלמים הם לקוחות חמים"

לעו"ד ריקי אופק אבן צור, מעורכות הדין המובילות בבירה, שני משרדים: בירושלים ובתל אביב, ולדבריה מדובר בשני קהלי לקוחות שונים בתכלית השינוי. לרגל יום ירושלים שוחחנו איתה על ירושלים, על הירושלמים ועל הייחודיות של משרדה שמבדלת אותו ממשרדים אחרים

פורסם בתאריך: 18.5.23 20:14

היא נחשבת לאחת מעורכות הדין המובילות בבירה ולמי שחושבת מחוץ לקופסה ומעניקה לקהל לקוחותיה המגוון פתרונות יצירתיים תוך הקפדה על מקצועיות, אמפתיה ויחס חם. היא לא נולדה בירושלים, אבל הקימה משפחה בעיר, ולכן היא לגמרי מרגישה ירושלמית שורשית.

לרגל יום ירושלים, שוחחנו עם עו"ד ריקי אופק אבן צור, מומחית לענייני משפחה, מקרקעין ופירוק חברות, על הקהל הירושלמי ועל הייחודיות של המשרד שלה, המבדלת אותו ממשרדים אחרים. "הלקוחות הירושלמים הם מגוונים מאוד", אומרת עו"ד אופק אבן צור, "יש בעיר פולקלור של אוכלוסיות שחיות זה לצד זה, ערבים, חרדים, דתיים וחילונים, והחוכמה היא לדעת ולהתמודד עם כל האוכלוסיות. המגוון הזה כמעט שאינו קיים בערים אחרות. מדובר בייצוג משפטי של משפחות חילוניות, ערביות, חרדיות ואפילו חרדיות מאוד, שמבחינתן בתי המשפט לא קיימים. הם לא פעם הולכים לפי דין תורה, ואנחנו במשרד נוגעים בכל הפולקלור המורכב הזה".

צוות משרדה של עו"ד אופק אבן צור, כמו גם לקוחותיה, מגוון מאוד, והודות לכך יש לו היכולת לדבר עם הלקוחות בשפתם. כך למשל במשרד עובד עורך דין חרדי, המכיר היטב את העולם החרדי ואת ההלכות.

יש לך משרד גם במרכז הארץ. תוכלי לאפיין את ההבדל בין סוגי הלקוחות?

"מדובר באוכלוסיות שונות. ההבדל העיקרי הוא שהלקוחות הירושלמים הם הרבה יותר חמים. בירושלים לקוחות יכולים להגיע אליי למשרד בשעת צהריים עם סיר קובה, כי הם יודעים שלא יצאתי להפסקה. גם מבחינת הקולגות. הקשר עם המתחרים הוא קשר משפחתי, אנחנו חברים טובים ומסייעים האחד לשני ובעיקר יש הרבה כבוד בינינו".

 

 

עו"ד אופק אבן צור, נשואה ואם לשני ילדים, בעלת תואר ראשון במשפטים L.L.B מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים; סיימה קורס הכשרת דירקטורים במכון מגיד, ושימשה בעבר באת כוחו של היועץ המשפטי לממשלה במשרד המשפטים באגף האפוטרופוס הכללי והכונס הרשמי לענייני משפחה. כמו כן, היא חברה בארגון הבינלאומי World Jurist Association, מה שמאפשר לה להתמודד עם תיקים שמשרדים אחרים אינם יכולים לקבל. משרדה של אופק אבן צור מעניק שירות וייעוץ משפטי בנושאי ירושות, צוואות, גירושים, חלוקת רכוש ועוד.

"ייחודו של המשרד שלי, מעבר לפן המקצועי והניסיון רב השנים בדיני משפחה ופירוק חברות, בא לידי ביטוי באופן החשיבה היצירתית שלי ושל צוות המשרד. למשל, כל תיק גירושים חדש שמגיע אלינו למשרד, אנחנו קודם כל לומדים אותו, מבינים מה קורה בין בני הזוג, מה מערכת היחסים בתוך המשפחה ומי הן הנפשות הפועלות. לצד הפן המקצועי, הדגש הוא גם על הפן האנושי, האמפתיה וההבנה שגירושים הם תהליך לא פשוט עבור בני הזוג, שכמעט תמיד מעורבים בו ילדים, שצריך לשמור ולהגן עליהם".

לאורך השנים יצר משרדה של אופק אבן צור תקדימים משפטיים רבים בתחום דיני המשפחה (גירושים), מה שמציב אותו בלב הזירה המשפטית. "אני פוגשת אנשים בצמתים הכי לא פשוטים בחייהם, ולכן חשוב לנו במשרד לעשות את המיטב בכל תיק ולהביא ללקוחות שלנו את הצדק לו הם ראויים. כל תיק מבחינתנו הוא סוג של בן יחיד ונבנית עבורו אסטרטגיה ייחודית ומותאמת".

מה את מאחלת לתושבי העיר לרגל יום ירושלים?

"ראשית, בריאות. שנית, אני מאחלת שנחזיר את השקט ואת שגרת החיים הנורמטיבית, שנקום בבוקר, נלך לעבודה, נפרנס ונחזור הביתה למשפחה".


משרד עורכי הדין אופק אבן צור

השלוחה בירושלים רחוב דיסקין 9א', מגדל וולפסון  השלוחה בתל אביב רחוב הארבעה (מגדל המוזיאון)

טלפון: 02-5770095 נייד 052-5399374

לאתר משרד עורכי הדין אופק אבן צור >>>

לפייסבוק >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר