יניב בן (צילום: מתוך פייסבוק)
יניב בן (צילום: מתוך פייסבוק)

"שלא יחסר לאף אחד.ת כלום לעולם" – ההזמנה המרגשת של הספר יניב בן מגילה

לאור המצב הכלכלי הלא פשוט, הספר יניב בן פרסם ברשת פוסט שבו הוא "מזמין את מי שקשה לא סוגרת את החודש לדבר איתי בפרטי", כשהוא מבטיח פינוק מכל הלב. כך נראית ערבות הדדית ירושלמית

פורסם בתאריך: 10.9.23 17:29

תכירו, זה יניב בן – הוא ספר מוכר משכונת גילה (Yaniv Ben Hair Fashion), ולקראת החגים הוא הרגיש חובה לכתוב פוסט ולרגש רבים.
"מוזמנים לשתף את הפוסט", כתב יניב בן כהקדמה, ואז הגיע למנה העיקרית: "לאור המצב הכלכלי הלא פשוט שאנחנו נמצאים בו, אני מזמין את מי שקשה לה ולא סוגרת את החודש, לדבר איתי בפרטי ואפנק אותה מכל הלב".

את הפוסט חתם בן במילים: "חג שמח לכל בית ישראל, ושלא יחסר לאף אחד כלום לעולם".

מרגש, כבר אמרנו?

התגובות ברשת היו מפרגנות וכללו הרבה מילים טובות.

"כל העיר" החליט לפנות ליניב בן, לשמוע ממנו על איך שהוא רואה את המצב. וגם, חשוב לומר, קצת להרים לו – בכל זאת, אחלה יוזמה.



 

 

"כבר תקופה ארוכה שמתהפכת לי הבטן עקב המצב הכלכלי הלא פשוט בכלל שכולנו נמצאים בו", אמר בן בשיחה עם "כל העיר". "אני רואה את הנשים שנכנסות אליי שבשבילן השיער הוא כל עולמן, ומאוד חשוב להן להיות יפות ומטופחות! הבעיה שבתקופה האחרונה – יש יותר ויותר נשים שמתקשות לשלם סכומים לא מבוטלים עבור השיער, אז נוצר מצב שאו שהן לא באות בכלל, או שהן עושות משהו ממש מינורי בגלל המחיר. לבי פשוט נקרע כשאני נתקל בסיטואציה כזו. אני משתדל מאוד לבוא לקראתן ולפעמים זה לא מספיק".

מאיפה בא הרעיון?
"פשוט החלטתי לעשות מעשה בכלים הלא גדולים שיש ברשותי. נשים שמתקשות לסגור את החודש, אני אעשה ככל שביכולתי וככל שהזמן יתן לי לדאוג להן. שהן יוכלו לחייך. פשוט לחייך. אנסה לקבל לפני החג את מי שאוכל ואת מי שחייבת בדחיפות. מעבר לכך, שמתי לי למטרה להמשיך עם זה גם אחרי החגים. כל פעם מישהי אחרת, כדי שאוכל לשמח ולו במעט את מי שידו אינה משגת".

אז אם אתן צריכות סיוע, תפנו ליניב, הוא מבטיח "לפנק מכל הלב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר