מלון הרברט סמואל (צילומים: איתי סיקולסקי)
מלון הרברט סמואל (צילומים: איתי סיקולסקי)

בין קלאסי למודרני: הצצה למלון הרברט סמואל במרכז העיר

מלון הבוטיק, אשר שוכן בלב ליבה של ירושלים - בכיכר ציון - מציע לאורחים שלל פינוקים לצד נופיה המרהיבים של העיר

פורסם בתאריך: 22.3.18 14:05

הסיפור: מלון הבוטיק הרברט סמואל, אשר שוכן בלב ליבו של מרכז העיר משלב באופן מרשים בין הקלאסי והמודרני, ומעניק חוויה אותנטית עשירה ויוקרתית עם כל הנוחות שיכול אורח במלון לבקש. המלון נמנה עם רשת מלונות אורכידאה ומלונות היוקרה שבבעלות קבוצת נקש, והוא כולל 134 חדרים ושלוש סוויטות מפוארות. הנוף הנשקף מחלונות הענק בחדרים עוצר נשימה, וכולל את מבניה העתיקים של ירושלים על תוואי רחוב יפו, שזהו תמהיל מעולה לחופשה.



המלון, שממוקם בכיכר ציון בואכה נחלת שבעה, נפתח לפני כשלוש שנים ונקרא על שמו של לורד הרברט סמואל, דיפלומט יהודי-בריטי, אשר שימש כנציב העליון לאחר תחילת המנדט הבריטי על ארץ ישראל. הוא הגיע לארץ בתחילת 1920 וכונה בפי אנשי הישוב, שקיבלו אותו בהתלהבות, "הראשון ליהודה".

הלוקיישן: היתרון העצום של הרברט סמואל הוא מיקומו במרכז העיר, בסמוך לנחלת שבעה התוססת, ובמרחק הליכה מסמלי ירושלים, בהם הכותל המערבי והעיר העתיקה, שוק מחנה יהודה הססגוני, ומשולש הרחובות הלל-קינג ג'ורג'-יפו, דבר ההופך את השהייה במלון לחוויה קסומה ומרגשת. בנוסף, ניתן לעלות על הרכבת הקלה ולצאת לסיור בנתיבי הזמן של העיר ובמוקדי העניין ההיסטוריים והדתיים בירושלים.

מלון הרברט סמואל (צילום: איתי סיקולסקי)

מלון הרברט סמואל (צילום: איתי סיקולסקי)

החדרים: במלון, כאמור, 137 סוויטות וחדרים, אשר מעוצבים ומרוהטים בסגנון קלאסי-מודרני. חדרי הסופיריור, המיועדים לאירוח של עד זוג + ילד אחד, חדרי הדלקס הצופים לעיר, ומיועדים אף הם לאירוח של זוגות או זוגות עם ילד אחד, והסוויטות רחבות הידיים והמפנקות, אשר בנויות כדי להכיל שלושה אורחים בוגרים (או זוג עם עד שני ילדים), מצוידים כולם באבזור מפנק הכולל טלוויזיות חכמות וגדולות במיוחד, מכונת אספרסו וערכת תה, מיני בר, מקלחות זוגיות ועוד פסיליטיס שהופכים את השהיה עבור הנופשים במקום לחוויית יוקרה של ממש.

מלון הרברט סמואל (צילום: איתי סיקולסקי)

מלון הרברט סמואל (צילום: איתי סיקולסקי)

העיצוב: העיצוב של הרברט סמואל הירושלמי עדכני ושיקי ועם זאת אלגנטי ומכובד. המעצב דניאל חסון שילב גוונים של אבן ירושלמית ביחד עם צבעי מוקה, עץ אגוז ונגיעות בתכלת טורקיז. פריטי עיצוב יוצרו מפליז כמו המעקות או החלונות ובלובי שולבו תמונות ענק מרשימות של הרברט סמואל בירושלים, לצד תמונות מרתקות מחיי העיר ירושלים באותה תקופה.

מלון הרברט סמואל (צילום: איתי סיקולסקי)

מלון הרברט סמואל (צילום: איתי סיקולסקי)

הספא: במתחם הספא המפואר בריכה מקורה ומחוממת בציפוי פסיפס כחול מרשים, חדר כושר מאובזר, סאונה רטובה ויבשה, מלתחות וחדר מנוחה עם כיבוד קל. ישנם חמישה חדרי טיפולים, ביניהם חדרי טיפול זוגי, שבכל אחד מהם מקלחת אישית ומיטות עיסויי מחוממות. צוות המעסים המנוסה מעניק טיפולי עיסוי מקצועיים, אותם ניתן לבחור מתפריט הטיפולים העשיר והמפנק, מהם ניתן ליהנות על מיטות העיסוי המחוממות.

מלון הרברט סמואל (צילום: שירן כרמל)

מלון הרברט סמואל (צילום: שירן כרמל)

האוכל: בקומה ה-11 של המלון ממוקם חדר האוכל, שהוא גולת הכותרת של המקום. המתחם מוקף מכל הכיוונים במרפסות הנפתחות אל נוף ירושלמי מרהיב שמתחיל בגגות אדומים, דרך רחוב יואל סלומון ועד לתוואי הרכבת הקלה ורחוב יפו. ארוחת בוקר בתפאורה הזו מהווה חוויה בלתי נשכחת, שאליה ניתן לצרף את המטבח היצירתי והמודרני שמציע את המיטב העונתי, המשולב באלמנטים מהמטבח הירושלמי האותנטי והגשה בסגנון בר.

 

מלון הרברט סמואל (צילום: יח"צ)

מלון הרברט סמואל (צילום: יח"צ)

כדאי לדעת: במלון אין חניה לרכב והאורחים המגיעים ברכבם הפרטי נשלחים לחניונים סמוכים. ניתן להודיע מראש על ההגעה ולקבל שירות לחניית הרכב.

הרברט סמואל ירושלים, שמאי 25, כיכר ציון. טלפון: 02-5600600
המלון כשר לפסח.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר