(צילום:א.ס.א.פ קריאייטיב-INGIMAGE)
(צילום:א.ס.א.פ קריאייטיב-INGIMAGE)

תכשיטי יעל: מתנות מרגשות לוולנטיין דיי

מחפשים מתנה לוולנטיין דיי? בקולקציה של תכשיטי יעל בירושלים תמצאו את המתנות הכי מרגשות שיזכירו לכם את האהבה בכל רגע. תכשיטים בחריטה אישית, שרשראות, טבעות אירוסין ונישואין, צמידים, תליונים, עגילים ושעונים ממיטב החברות. כמובן שיש גם תכשיטים משופעים בלבבות ויהלומים - מיוחד למי שאוהבים באמת

פורסם בתאריך: 8.2.19 12:58

יש הרבה סיבות טובות להעניק במתנה תכשיטים מעוצבים או להתחדש בכאלו בעצמכם – משובצים ביהלומים או ללא יהלומים. זה יכול לקרות לכבוד חג האהבה, הוולנטיינ'ס דיי, או לכבוד כל חג אחר במהלך השנה: יום הולדת, יום נישואין, הצעת נישואין, יום החתונה ועוד – ולא תמיד צריך סיבה מיוחדת כדי להיכנס לתכשיטי יעל ולרכוש מתנה או להתפנק ולהתחדש. משפחת חדד, המתמחה בתחום התכשיטים והיהלומים כבר 36 שנה, תציע לכם הרבה מאוד – החל במכירה, דרך שיבוץ יהלומים ועד הערכת תכשיטים.

תכשיטי יעל (צילום: קוצ’רנקו אלכס)

תכשיטי יעל (צילום: קוצ’רנקו אלכס)

שלמה חדד פתח את 'תכשיטי יעל' לפני כ־35 שנים, בשנת 1984, וצבר מוניטין בקרב הקהל הירושלמי ובקרב תושבים מחוצה לה. בנו שרון ממשיך את דרכו, ומוכיח כי הכישרון המשפחתי עובר מדור לדור. בין פריטי החנות הרבים ישנו מגוון תכשיטים לקהלי יעד שונים: נשים, גברים וילדים, וגם סגנונות עיצובים מעניינים, כך שכל אחד ואחת יוכלו למצוא שם את הסטייל האישי שלו: ישנם תכשיטים בסגנון עתיק, המחזירים אותנו למגירת התכשיטים של סבתא; וישנם תכשיטים בסגנון מודרני, עכשווי וצעיר. מי שרוצה להיות מעודכן ועכשווי ישמח לדעת כי מדי שבוע מתחדש הליין המודרני בחנות לפי צו האופנה, ולכן זהו המקום הנכון למצוא בו את 'המילה האחרונה' בעולם אופנת התכשיטים.

"יש לנו מגוון גדול מאוד, מיוחד לצעירים, וגולת הכותרת היא שהמחירים מותאמים גם הם לצעירים. אנחנו משקיעים הרבה אנרגיה כדי למצוא כל הזמן את הדבר הבא", אומר שרון, מנהל החנות והבעלים. "אנחנו משפחה של תכשיטנים. אב המשפחה, שלמה, הוא צורף וכל אחד מאיתנו עוסק בתחום. יש לנו במשפחה מדליסט, מעצבי תכשיטים, משבצי אבנים ויהלומים, והם עובדים כאן בחנות. לכן כשמגיע לקוח ומעוניין לבצע הזמנה אישית לתכשיט, הוא יקבל את הכל בחבילה אחת מאלף ועד תו".

תכשיטי יעל (צילום: קוצ’רנקו אלכס)

תכשיטי יעל (צילום: קוצ’רנקו אלכס)

מוצרי הדגל של תכשיטי יעל כמובן היהלומים ושיבוצי היהלומים. למעשה, חנויות יוקרה רבות ומוכָּרות בירושלים מקבלות שירותי שיבוץ יהלומים מתכשיטי יעל. "השירות אצלנו הוא מעל הכל. הלקוח תמיד יוצא מרוצה, בזכות האמינות והשירות המעולה, שתמיד נלווים אליו חיוך והקשבה ללקוח. סיבה מצוינת נוספת היא האחריות על המוצרים: כאשר לקוח רוכש אצלנו תכשיט עם יהלום אתן לו להבין שאני אחראי על התכשיט גם כשהוא יוצא מהחנות. הוא תמיד יֵדע שיש לתכשיט אבא ואימא. לפעמים אנחנו מצמצמים את הרווח מהמכירה, העיקר שהלקוח יֵצא עם חיוך".

שירות נוסף שניתן לקבל בתכשיטי יעל הוא שירות הערכת תכשיטים לחברות הביטוח. החתימה היא מורשית ומוכרת עבור כל החברות, גם כשמדובר בתכשיטים שלא נרכשו בחנות. המחירים סבירים ביותר וישנם מבצעים רבים במהלך השנה. משפחת חדד מזמינה את הקהל הרחב להגיע לחנות ולהתרשם.

כתובת: יפו 101, ירושלים. טלפון 02-6242897 או  055-6693104

לפייסבוק תכשיטי יעל Yael Jewelry

לאינסטגרם תכשיטי יעל

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר