מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)
מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)

מזרונים ומיטות בירושלים: במזרני ירושלים כל פתרונות השינה תחת גג אחד

לרגל יום השינה הבינלאומי חשוב שתשאלו אם עצמכם האם אתם ישנים טוב בדרך כלל? במזרני ירושלים יודעים שאיכות השינה שלנו משפיעה כמעט על כל מהלך החיים וחשוב לתת לכך את תשומת הלב המתאימה, והם מציעים מזרונים ומיטות בירושלים ממיטב המותגים המובילים

פורסם בתאריך: 24.3.19 21:42

מזרני ירושלים נגריית אפיריון הוא עסק משפחתי שהקים אב המשפחה, משה שגב ז"ל, בעשר אצבעות לפני קרוב ל- 70 שנה, המציע מזרונים ומיטות בירושלים. החנות הראשונה נפתחה בבית ישראל, בהמשך שינתה מיקום ועברה לשכונת ממילא ולימים עברה לרחוב שלומציון המלכה. במקביל נפתחה חנות נוספת בתלפיות ולצידה נגריית המפעל המייצרת ריהוט משלים לחדרי שינה. הכל בייצור עצמי ומקומי בשיטות גימור ורמת איכות מהמעולים שיש. שני הסניפים בבעלות מרים שגב, רעייתו של משה שגב ובניהולו של הבן שמואל.

מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)

מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)

מהם פתרונות השינה שאתם מציעים?

"נתחיל מהבסיס: שמירה על איכות השינה שלנו. הרי שינה גרועה גוררת אחריה יום גרוע, כולנו יודעים את זה, לכן חשוב לשים לב ולשפר את איכות השינה באמצעות ריהוט משלים ונוח, מזרן איכותי שלא פוגם בגב, כרית אורטופדית חדשנית ועוד. את כל המוצרים האלו ניתן למצוא כאן בחנות: ריהוט לחדרי שינה שאנחנו מייצרים אצלנו וגם מזרנים וכריות. בגזרת הריהוט ניתן למצוא כאן את כל מה שצריך כדי לרהט חדר שינה זוגי או חדר שינה לילדים. יש לנו את כל מגוון המזרנים בטווח מחירים רחב, אנחנו עובדים עם מספר לא קטן של חברות כמו עמינח, קינג קויל, פולירון קיבוץ זיקים, מדיקומפורט, קינג רויאל, גומאויר, מיטה וחצי-ספפה, ג'נסיס, אייר סיסטם ועוד, זאת לצד כריות אורטופדיות חדשניות לשמירה על בריאות הגב ונוחות מירבית ועוד מוצרים משלימים, העיקר שתישנו טוב".

מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)

מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)

מה מיוצר בנגרייה?

"הייחוד הגדול שלנו ומה שמבדל אותנו מאחרים – זו הנגרייה. הכל מיוצר בנגריה הצמודה לחנות בתלפיות כך שיש לנו פיקוח מלא על הנעשה, על איכות המוצר, רמת גימור ושימוש בחומרים. לא תמצאו כאן רהיטים זולים באיכות שמיוצרים בהודו או בשבדיה. הכל נעשה בעבודה מדוקדקת של נגרים מקצועיים במפעל רב ניסיון, תוצרת כחול לבן, שכל מהותו לייצר ולעצב רהיטים לפי הזמנה אישית של הלקוח. אנחנו עובדים עם מעצבי פנים ואדריכלים רבים שנהנים מייצור של רהיטים מחומרים איכותיים ורמת גימור מעולה. ניתן להזמין אצלנו ריהוט לכל חדרי הילדים כמו מיטות יחדים ונוער או מיטות קומותיים, שולחנות כתיבה וספריות או חדרי שינה וריהוט משלים כגון שידות וקומודות, מראות או ארונות הכל מעץ מלא כמובן. בנגרייה גם חדר מיוחד שבו צובעים את הרהיטים בחומרים מאושרים לשימוש החדישים ביותר בשוק".

מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)

מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)

אם יש לי רעיון לרהיט שאני ממש רוצה?

"מצויין. בא לכם להזמין ריהוט שאתם עיצבתם? או רעיון שאתם רוצים לממש? בואו אלינו ונסייע לכם לקבל מוצר מוגמר. נפגש לפגישת ייעוץ, נתאם את מידות הרהיט, צבע ועיצוב – ואתם תקבלו אותו עד פתח הבית. אין מוצר או רהיט שאנחנו לא יכולים לבצע כאן במקום. אצלנו כל אחד ימצא את מה שהוא אוהב. הייעוץ האישי והיחס המקצועי והחם שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו הוא נר לרגלינו ולכן יש לנו לקוחות שמגיעים אלינו שוה ושוב לאורך השנים ואנחנו מלווים אותם ואת בני משפחתם, אם זה ילדים שהפכו לנערים וצריך לשנות להם את הרכב הריהוט בחדר או סתם בני זוג שרוצים להתפנק ולהחליף את חדר השינה שכבר לא כל כך עדכני".

מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)

מזרני ירושלים (צילום: שלומי כהן)

תוך כמה זמן אקבל את הרהיט מרגע ההזמנה?

"אנחנו מאוד משתדלים שזמן האספקה יהיה קצר ללא עיכובים, מהרגע שבו הלקוח מאשר את ההזמנה הסופית ועד לקבלתו הביתה במסירה אישית והרכבה בבית הלקוח. השם שלנו חשוב מאוד ולכן יש הקפדה על שירות ושביעות הרצון של הלקוחות".

להתרשמות וקבלת הצעות מחיר מוזמנים להגיע בין השעות 9:00-19:00.

מזרני ירושלים נגריית אפיריון
תלפיות: פייר קניג 37, ירושלים

טלפון:  02-6783457, 077-7117100

מרכז העיר: שלומציון המלכה 9, ירושלים

טלפון: 02-6255246

לפייסבוק: מזרני ירושלים נגרית אפיריון

 

 


כתבה שיווקית


 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר