שמלות כלה (צילום: פוטוליה)

שמלות כלה בירושלים: המעצבות שמגשימות חלום

מהמראה הקלאסי ועד שמלות בסגנון וינטאג', הכירו את המעצבות שיתאימו לכן באופן אישי שמלות כלה בירושלים שיגשימו את החלום

פורסם בתאריך: 30.6.19 18:19


סלון לואיזה | שמלות כלה וערב

סלון לואיזה (הידוע גם בשמו הקודם "Zhanna Studio") הוא סלון בוטיק לשמלות כלה וערב בירושלים של המעצבת הוותיקה ז'אנה וילטקוב, שכבר בגיל 12 התיישבה בסקרנות ליד מכונת התפירה. בברית המועצות היא למדה באופן מקצועי תפירה, רקמה, סריגה וציור, ובגיל 20  כבר עבדה כמעצבת אופנה. כשעלתה ארצה למדה תדמיתנות, עיצוב כובעים, מחוכים וציור אופנה ב"שנקר". בתום הלימודים פתחה ז'אנה את הסטודיו שלה ומאז זכתה להצלחה רבה בארץ ובעולם.

סלון לואיזה שמלות כלה (צילום: יוליה ליסיצ'ה)

סלון לואיזה שמלות כלה (צילום: יוליה ליסיצ'ה)

כל שמלה של ז'אנה היא יצירת אמנות הנתפרת בעבודת יד מדויקת ועדינה, על פי טעמה הייחודי של הכלה: שמלות קלאסיות במראה מרענן, שמלות אלגנטיות, רומנטיות או פרחוניות, שמלות בשילוב תחרה מעודנת או בשיבוץ אבני חן, שמלות צנועות, שמלות וינטג' מעוררות זכרונות, כאן אפשר להפוך כל פנטזיה לשמלה החלומות המושלמת. היצירתיות שופעת פה מכל פינה, אף שמלה לא דומה לקודמתה, שכן כל אחת נתפרה עבור דמותה הייחודית של הכלה שהתהדרה בה. תהליך היצירה נעשה תוך התחשבות בפרטי פרטים: מבנה פניה, גזרת גופה, צבע עורה ואופיה הייחודי של הלקוחה. כך יוצרת ז'אנה אוסף שמלות אקסקלוסיבי, המתאים בדיוק מושלם לכל כלה שלה. טביעת העין המיוחדת שלה, מאפשרת לה להאיר את היופי הטמון בכל כלה.

סלון לואיזה שמלות כלה (צילום: יוליה ליסיצ'ה)

סלון לואיזה שמלות כלה (צילום: יוליה ליסיצ'ה)

ב"סלון לואיזה" מצאנו עשרות שמלות כלה יפיפיות ומחמיאות לרכישה או להשכרה לערב האירוע. קל להבחין באיכות הבדים ובתפירה המוקפדת של השמלות, העשויות בעבודת יד. כל כלה הבוחרת שמלה מהקולב, זוכה להתאמה אישית במידה ולחופש לעצב אותה מחדש באופן העולה על כל דמיון. הגישה בסלון היא, שעם חוש אסתטי מפותח והשראה אמנותית, ניתן לצור יופי בקלות ובשמחה. "שינוי קו הצוואר, גובה המותן או גזרת החצאית, יכולים להפוך כל שמלה מחמיאה לכליל השלמות." משתפת ז'אנה "זו ההנאה שאני מפיקה בכל התאמה של שמלה לכלה, הברק בעיניים שלנו מספר את הסיפור של הסטודיו". לסטודיו יש גם פן חברתי, לקראת החגים נפתח בסלון לואיזה גמ"ח שמלות, אשר נועד לסייע לכלות אשר ידן אינה משגת, לעמוד תחת החופה בשמלות מיוחדות ובלתי נשכחות.

סלון לואיזה שמלות כלה (צילום: קיילה שיריגלינה)

סלון לואיזה שמלות כלה (צילום: קיילה שיריגלינה)

לז'אנה אמנם יש ידע, ניסיון ומקצועיות שרבות היו מייחלות לו, אך נראה שסוד ההצלחה טמון בגישתה הייחודית: "חשוב לי להכיר באופן אישי כל כלה שנכנסת אלי לסטודיו, חשוב לי שתרגיש נינוחה ורגועה, שתהנה מהתהליך ובמיוחד מהתוצאה. עד היום ליוויתי מאות כלות ביומן המרגש. אני מאוד אוהבת את העבודה שלי והאהבה הזו זורמת מהידיים שלי לשמלות. במשך שנים אני מקשיבה לליבן של הכלות שלי, בכדי להפוך את הרגע המאושר בחייהן לרגע המושלם ביותר".

סלון לואיזה

כתובת:  רח' כי"ח 2, ירושלים, בבניין כלל

הכניסה מהרחוב הראשי, בסמוך לחנות הובי

טלפון: 052-7959965

לאתר: סלון לואיזה

לפייסבוק: Zhanna Studio/ שמלות כלה וערב בירושלים-לואיזה

 


עמליה שמלות כלה

המעצבת עמליה כהן החלה את דרכה בעולם העיצוב והאופנה לפני כעשור. כיום היא מנהלת סטודיו מצליח משלה לעיצוב שמלות כלה בירושלים הממוקם בשכונת הר נוף. שמלות הכלה של עמליה צנועות ומעוצבות בסגנון ייחודי אשר אופייני רק לה: קלילות ובעלות עיטורים עדינים הנעשים בעבודת יד מוקפדת.

עמליה שמלות כלה (צילום: טל עבודי)

עמליה שמלות כלה (צילום: טל עבודי)

שמלות הכלה המיוחדות, אשר שוברות את שוק שמלות הכלה הגנריות, מושכות לקוחות מהמגזר החילוני אשר חושקות בשמלה מיוחדת שעדיין לא נראתה כמותה. על אף המיקום בשכונת הר נוף שבירושלים, העיצובים של עמליה זוכים לפופולריות רבה גם בקרב כלות המתגוררות במדינות בהן קשה למצוא שמלות כלה אשר יהיו גם צנועות, וגם שיקיות. בעקבות הביקוש הרב לעיצוביה בחו"ל, ניתן להזמין את שמלותיה גם דרך אתר האינטרנט.

מאז ומתמיד חיה עמליה כהן את עולם עיצוב האופנה: למדה בבתי ספר לאופנה, התמקצעה במסגרות פרטיות ובסלוני כלות ועברה התמחויות רבות בשיטות בינלאומיות – תדמיתנות ואופנה. עמליה ניחנה בחוש אופנתי חד ועדכני, השואב השראה ממקורות שונים, ובעבודתה ניכר השילוב של פרפקציוניזם וירידה לפרטים – לצד רכות ורומנטיות בביצוע. אלו מקנים לשמלות הכלה בעיצובה יוקרה ואופי הייחודיים רק לה.

עמליה שמלות כלה (צילום: טל עבודי)

עמליה שמלות כלה (צילום: טל עבודי)

לדעתה של עמליה, סוד ההצלחה טמון בייחודיות: "אני לעולם לא אעצב שמלה רגילה שניתן לראות בכל מקום. חשוב לי לתת מענה לכלות הדתיות – שזו לא תהיה עוד שמלה צנועה, אלא שמלה ייחודית ושיקית, כאשר הצניעות תבוא כיתרון. לכן, כל השמלות מושקעות מבחינה עיצובית ותפורות מהבדים האיכותיים ביותר ובעבודת יד עדינה, כך שהעיצוב הסגור הרבה פעמים יהיה יותר "שיק". מגיעות אלי לסטודיו גם הרבה כלות חילוניות, דווקא בגלל שהן מחפשות שמלות שיקיות וקלילות שלא ייראו מתאמצות וכבדות".

עמליה שמלות כלה (צילום: טל עבודי)

ניתן להגיע אל הסטודיו של עמליה ולצפות בקולקציה העדכנית ביותר שהשיקה באותה העת, ולבחור שמלת כלה אשר תעבור לאחר מכן התאמה אל המידות וצורת הגוף הייחודית של הכלה. הקולקציות מתחלפות תדיר, ובכל פעם ישנו קו מסוים התואם את מגמות האופנה העולמיות. מלבד זאת, ניתן לתאם עם עמליה פגישת ייעוץ אישית וליצור יחד איתה שמלה ייחודית בעיצוב אישי.

עמליה שמלות כלה

כתובת: הקבלן 43, ירושלים

טלפון: 02-5090678

לאתר: עמליה שמלות כלה


אולגה שמלות כלה וערב

המעצבת אולגה קובדלו נכנסה אל עולם העיצוב והאופנה לפני 26 שנים. כיום, לאחר ניסיון עתיר שנים, היא יוצרת שמלות כלה וערב על פי הזמנה אישית, בסטודיו הממוקם בביתה שבפסגת זאב שבירושלים. אל אולגה מגיעות כלות המעוניינות בשמלת כלה ייחודית בתפירה אישית אשר לא ניתן למצוא בשום מקום אחר. הרעיון לשמלה יכול לבוא מצד הכלה או להתגבש בתהליך משותף של מחשבה ויצירה. בסופו של דבר, אולגה הופכת כל חלום למציאות, וכל סקיצה לשמלה בלתי נשכחת.

אולגה שמלות כלה וערב (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אולגה החלה את דרכה המקצועית כבר באוקראינה, וכשעלתה ארצה התמחתה בתדמיתנות ושמלות כלה ב"שנקר". כיום היא מנהלת סטודיו עצמאי מצליח ותפרה עד כה שמלות כלה וערב עבור מאות לקוחות מרוצות. תהליך תפירת השמלה, אשר לעתים יכול להיתפס כמלחיץ, נהפך בזכות אולגה לחוויה מהנה במיוחד. תחילה, הלקוחה מגיעה לפגישת ייעוץ בה היא מחליטה יחד עם אולגה על העיצוב, הבגדים והגזרה של השמלה. כחלק משירותיה, אולגה מתלווה אל הלקוחות אשר רוצות בכך בתהליך קניית הבדים ומסייעת במציאתם של האיכותיים והיפים ביותר – מהן תתפור את השמלה. כל תהליך התפירה מלווה במדידות שבסופן מגיעים לתוצר המוגמר – שמלת ייחודית, בעיצוב אישי ובעבודת יד עדינה העונה על כל הפנטזיות של הלקוחה.

אולגה שמלות כלה וערב (צילום: פרטי)

בזכות ניסיונה הרב – כבר מהרגע הראשון בו הלקוחה נכנסת אל הסטודיו, אולגה יודעת איזו גזרה תתאים באופן מדויק למבנה גופה ואיזה גוון יתאים לצבע עורה. כמו כן, אולגה תמיד לוקחת בחשבון את אופייה הייחודי. בזכות כך, תהליך תפירת השמלה לא מצריך מדידות מרובות. הלקוחה מקבלת לידיה את השמלה המושלמת במהרה, בדיוק כפי שדמיינה אותה.

אולגה שמלות כלה וערב (צילום: פרטי)

בנוסף, אולגה מומחית בעיצוב שמלות כלה וערב לגזרות מלאות. פעמים רבות לקוחות רבות מרגישות שכיוון שגזרת גופן מלאה הן לא יראו טוב בשמלה כיוון שזו תחשוף את "הפגמים" שלהן, אך בדיוק בגלל זה חשוב לבחור במעצבת מנוסה אשר יודעת להתמודד עם כל גזרה. לאולגה, שיטות תפירה מיוחדות באמצעותן היא מתאימה את גזרת השמלה אל צורת הגוף הייחודית של כל אישה ובכך מדגישה את הצדדים היפים שבה ומסתירה את מה שהלקוחה לא מעוניינת שיראו. כך, גם נשים אשר אינן מרגישות שלמות עם גופן יכולות ליהנות משמלות ערב וכלה בלתי נשכחות.

אז אם אתן רוצות ללבוש ביום החתונה את שמלת החלומות שתמיד רציתן – אולגה, תסייע לכן להפוך את החלום למציאות ותבטיח שתלבשו שמלה שכולם ידברו עליה. ולגבי העלות – המחירים של אולגה אטרקטיביים במיוחד וניתן לקבל הנחה בהזמנת משפחתית של מספר שמלות.

אולגה שמלות כלה וערב

כתובת: פסגת זאב מזרח

טלפון: 050-2119055

לפייסבוק: אולגה קובדלו תופרת, מעצבת אופנה

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר