גן ילדים (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)
(צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

קרית היובל: צהרון לילדים בגן עירייה בוטל – ההורים זועמים

צהרון לילדים בגן עירייה בקרית היובל בוטל בגלל העברת כוח אדם לגן המקביל בטענה כי שם יש יותר נרשמים לצהרון. הורי הילדים: "נתנו לנו תירוצים". העירייה: "מסגרת נוספת תיפתח מיד אחרי החגים"

פורסם בתאריך: 19.9.21 09:12

צהרון בגן ילדים בשכונת קרית היובל בוטל בשבוע שעבר. הסיבה: העברת אנשי צוות לצהרון מקביל בטענה לחוסר נרשמים. ההחלטה עוררה זעם רב בקרב הורי הגן, שטוענים כי הגורמים האחראים לא מספקים תשובות ברורות ולא עושים מספיק על מנת למצוא פתרון שיחזיר את הצהרון לפעול.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ההורים, לילדים בגילאי 4-3, טוענים כי מי שנופל קורבן הם הילדים שנשארים בינתיים ללא צהרון, בעוד ההורים עצמם נותרים ללא פתרון לילדיהם בשעות אחר הצהריים.

קרן ארצי בן-נעים, אם לילדה בגן הילדים, מספרת בשיחה עם "כל העיר" כי "ביום חמישי האחרון נשלחה אלינו הודעה באמצעות הגננת ובה נכתב כי 'החל מהשבוע, יום ראשון, אין צהרון לילדינו בגן'". "מלכתחילה בגן שלנו שובצו בצהרון 15 ילדים, מתוכם כ-14 נרשמים לצהרון, שזה כמעט 100 אחוז תפוסה", מסבירה ארצי-בן נעים. "יש מספיק ילדים נרשמים לצהרון, אבל ביטלו אותו. היו אי הבנות בתחילת השנה ברישום הילדים למסגרות, ברגע שעשו סדר ואיחדו את המספרים, ראו בהנהלה שיש יותר מדי נרשמים לצהרון ולא ניתן לשים 36 ילדים בצהרון. בעקבות כך, הצוות של הצהרון, שמלווה את ילדינו כבר כמה שנים, עבר לגן המקביל מכיוון ששם הצוות התפטר בשנה שעברה. כבר בחודש יולי ידעו שלא יהיה לשם צוות, הם ידעו שלא יפתחו שני צהרונים, ועדיין לא מצאו צוות לגן השני".

לדברי ארצי-בן נעים, ההורים ניסו לפנות לגורמים האחראים על הצהרונים על מנת למצוא פתרון מתאים לילדיהם, אך עדיין לא נענו לפניותיהם בנושא. "המינהל הקהילתי יובלים אחראי על צוות הצהרון, ומינהלת ניצנים על הרישום ואת כל האחריות מעבירים מאחד לשני, ולא נותנים לנו תשובות. בנוסף, פנינו השבוע לאחראית על רישום גני הילדים בעירייה שתטפל בזה, אבל עכשיו זה נופל כי אין מספיק צוות – את הצוות שלנו מעבירים לצהרון השני כי שם יש יותר ילדים, ואותנו משאירים בהמתנה עד אחרי החגים, שאולי אז יימצא כוח אדם ואז יפתחו צהרון. אנחנו כרגע לוקחים את הילדים בשעה שמסתיים הגן, ממש באמצע יום עבודה. בלי צהרון – אנחנו נופלים בין הכיסאות".

תומר דויטש, אב לילד בגן הילדים מוסיף ואומר כי "אצלנו בגן נרשמו 14 ילדים מתוך 15 לצהרון, ואמור להיפתח צהרון, כאשר בגן השני נרשמו יותר ילדים. הצוות של הגן המקביל התפטר בשנה שעברה ולא מצאו לו מחליף. מה שעשו זה איחוד צהרונים בטענה כי אין מספיק רישום לצהרונים שזה לא נכון, וזה סתם תירוץ. נוצר גן של מלא ילדים, שהצוות של הצהרון לא משתלט עליו, וההורים ממש באו ועשו משמרות עם צוות הצהרון. הייתה ממש מצוקה וההורים באו לעזור מחוסר ברירה".

"התלוננו למנהלת ניצנים שאחראים על הצהרון", מוסיף דויטש."נתנו לנו תירוצים בחוסר רישום ילדים ולאחר מכן שאין כוח אדם – הם מחפשים כל מיני דברים לא ברורים. בשורה התחתונה – אין צהרון לילדינו אחרי שרשמנו ושילמנו ממיטב כספינו".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "השנה נפתחה מסגרת צהרון עצמאית לילדי גן חן. בשל ריבוי נרשמים, מסגרת נוספת תיפתח מיד אחרי החגים בגן דוכיפת".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר