מרכז העיר, מבט מהכנסת (צילום: אורן בן חקון)
(צילום: אורן בן חקון)

לראשונה בירושלים: קבוצת מנהיגות נוער למאבק במשבר האקלים

עיריית ירושלים תקים קבוצת מנהיגות של בני ובנות נוער ירושלמים מכיתות ט'-י"א, שתפעל למען המאבק במשבר האקלים במסגרת המעורבות החברתית

פורסם בתאריך: 11.11.21 12:31

במסגרת המעורבות החברתית בקרב הנוער הירושלמי: קבוצת מנהיגות של בני ובנות נוער למאבק במשבר האקלים תפעל בירושלים. התוכנית הייחודית תתקיים במתכונת עירונית, שתאפשר לבני ובנות נוער בכיתות ט'-י"א ממגוון בתי ספר בעיר, להצטרף לקבוצת מנהיגות נוער עירונית שתפעל בנושא. הקבוצה תעסוק בהיכרות עם נושא משבר האקלים, בסוגיות רלוונטיות למשבר, באקטיביזם ובמנהיגות נוער.

ל"כל העיר" נמסר כי "במסגרת קבוצת המנהיגות, יתאפשר לבני הנוער פיתוח יוזמות סביבתיות בתחומים שקשורים למשבר האקלים כגון הצלת מזון, גגות ירוקים, תחבורה ציבורית, תעשיית האופנה ועוד. היוזמות יוכלו לקבל מימון כספי מעיריית ירושלים לשם מימושן.

"עוד כוללת התוכנית: קבלת מידע וכלים להתמודדות עם משבר האקלים, ימי למידה חווייתיים במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ושיתוף פעולה עם 'מחאת הנוער למען האקלים'".

יצוין כי קבוצת הנוער תוכר כ"מעורבות חברתית", וזאת כחלק מתוכניות המעורבות החברתית החדשות שמציע מינהל החינוך בעיריית ירושלים. "החל מהשנה, תוכנית המעורבות החברתית בירושלים משנה את פניה ומזמינה את בני ובנות הנוער להשפיע במקומות ובנושאים שחשובים להם. יצוין כי, 'בולה – היחידה לחדשנות חברתית' במינהל החינוך מציעה יחד עם "מרכז מאי לאקטיביזם חברתי" ושותפים נוספים, מספר קבוצות מנהיגות לנוער בעיר במסגרת המעורבות החברתית, ביניהן קבוצת המנהיגות לנוער בנושא אקלים", מוסרים בעיריית ירושלים.

ראש העיר משה ליאון: "קבוצת המנהיגות החדשה ממחישה את המחויבות והחשיבות הרבה שעיריית ירושלים מייחסת לנושא האקלים. הקבוצה תיקח את המאבק במשבר האקלים צעד אחד קדימה ותתמקד במעשים ובפרקטיקה. מחובתנו לפעול מהר ולדאוג לירושה שאנו משאירים לדור העתיד הירושלמי. לכן אין דבר נכון וראוי יותר מאשר לשתף אותם במציאת הפתרונות והמענים ברמה המקומית".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמי שמודאג מהצביעות של עירית ירושלים

    לפני שהעיריה תכשיר את הדור הבא של המנהיגות למאבק במשבר האקלים אולי כדאי שתראה דוגמא אישית ותוביל בעצמה מנהיגות שכזו במקום לסמן x על כ-11,000עצים המיועדים לעקירה ברכס לבן או פינוי כלובי האיסוף של הזבל הממויין עוד לפני שנכנס לתוקפו חוק מחזור בקבוקי הפלסטיק הגדולים. אחרי שלימדו את הציבור למיין כעת משכנעים אותו שזה בסדר לזרוק את כל הפלסטיק לפח הכללי. יופי של דוגמא אישית!!! ואלו רק 2דוגמאות לחידלון של העיריה בנושא. מטבע הדברים מי שלא עושה עסוק בללמד אחרים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר