גן ילדים (צילום אילוסטרציה: Pixabay.com)
(צילום אילוסטרציה: Pixabay.com)

החשד לאלימות בגן בקרית היובל: מעצרה של עובדת הצהרון הוארך ב-3 ימים

הבוקר, שני, האריך בית משפט השלום בעיר את מעצר עובדת הצהרון, תושבת ירושלים בשנות ה-40, עד ליום רביעי. היא חשודה באלימות כלפי ילדי הגן

פורסם בתאריך: 10.1.22 08:46

עדכון אחרון: 10.1.22 11:08

***עדכון 10:45***

החשד לאלימות בגן בקרית היובל: בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר, שני (10.1) את מעצרה של עובדת הצהרון בשלושה ימים נוספים – עד ליום רביעי (12.1.22).

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", אתמול אחר הצהריים נעצרה מובילת הצהרון ב'גן סביון' בקרית היובל בחשד לאלימות כלפי ילדי הגן, זאת לאחר שהורים שהגיעו לאסוף את ילדיהם הבחינו בסימני אלימות על גופם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


לאחר הדיון בבית המשפט נמסר מהמשטרה: "אמש בשעות אחר הצהריים, הוזעקו שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים אל גן ילדים בשכונת קרית היובל בעיר בעקבות דיווח שהתקבל מהורים על חשד לאלימות כלפי ילדיהם על ידי הסייעת בצהרון. המשטרה עצרה את הסייעת ופתחה בחקירה. בתחקור ראשוני עלה כי זהו יומה הראשון בצהרון, וכי על פי החשד מספר ילדים נחבלו כתוצאה ממעשיה. בעקבות כך הועברה החשודה לחקירה בתחנת המשטרה, במסגרתה נגבו עדויות ממעורבים".

עוד מוסיפים במשטרה: "לפני זמן קצר, האריך בית המשפט בירושלים לבקשת המשטרה את מעצרה של החשודה (תושבת ירושלים בשנות ה-40 לחייה) ב-3 ימים, זאת עד לתאריך 12.1.22, לטובת המשך החקירה".

יש לציין בית המשפט התיר לפרסם את זהותה של החשודה, אולם דחה את פרסום הזהות למחר (שלישי) לבקשת סנגורה, זאת בכדי לאפשר לו לערער על ההחלטה.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", אתמול (ראשון) אחר הצהריים, כשההורים החלו להגיע לגן ולאסוף את ילדיהם ממסגרת הצהרון, הבחינו שניים מהם בסימני אלימות על ילדיהם. לאחר ששמעו מהילדים כי מובילת הצהרון אחראית, הם הזמינו את המשטרה. מובילת הצהרון נלקחה לחקירה בתחנת מוריה, והבוקר כאמור צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרה.

אלונה בנדריהם, אם לאחד הילדים בגן, סיפרה בראיון לחדשות 12 כי "הבן שלי סיפר שהיא העיפה אותו לסורגים. זה צריך להיות המקום הכי בטוח לילדים, למה הם צריכים לעבור את ההתעללות הזאת?".

יצוין כי 'גן יסמין' הינו גן עירייה, כאשר על הפעלת הצהרון אחראי מינהל קהילתי 'יובלים', שהוא זה שמגייס את העובדות. כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר" בחודשים האחרונים, בתחילת השנה היו לא מעט תלונות על הפעלת הצהרונים בקרית היובל מצד ההורים, בעיקר על כך שהמסגרות לא נפתחות בשל מחסור בכוח אדם.
ממינהל קהילתי 'יובלים' נמסר: "לפני כחודש וחצי גוייסה מובילת הצהרון כממלאת מקום, כשבאמתחתה שנות ניסיון רבות, המלצות והכשרה מתאימה. בכל אותה תקופה היא זכתה למחמאות על עבודתה ומקצועיותה.

 

 

"עם זאת, כשהגיעו הורים לאסוף את ילדיהם, שניים מהם הבחינו בחבורה על מצחו של ילד אחד ובשפשוף בצווארו של האחר. לדברי אחד הילדים, המובילה גרמה לכך. הנושא נמצא בבדיקת המשטרה, אנו ממתינים לתוצאותיה ומבקשים להמתין עם הסקת המסקנות עד לסיום הבדיקה. הצהרון ישוב לפעילות לאחר מכן ובתום הערכת מצב עירונית".

מעיריית ירושלים נמסר: "אירוע התנהלות הסייעת בצהרון נמצא בחקירת משטרה. צוות מינהל החינוך וגננת הגן שוחחו עם ההורים והתחייבו לעשות הכל כדי לשמור על ביטחון הילדים והיחס הנדרש כלפיהם. המינהלים הקהילתיים האמונים על גיוס צוות הצהרונים, יונחו למתן תשומת לב משמעותית בתהליך הגיוס, כדי להעניק את הטיפול המייטבי לילדנו. עיריית ירושלים מגנה כל מעשה אלימות, רואה זאת בחומרה ותעשה כל שניתן כדי למנוע מעשי אלימות מכל סוג".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מאמינה לגננת

    לא מאמינה להורים. זה נראה כמו התנקמות בגננת שעשתה את עבודתה כמו שצריך מול ילדים לא "רגועים" והורים שתומכים בילדיהם. מוזר שאין מצלמות בגן זה. ברגע שאין מצלמות, כל אחד יכול להמציא שקר.

  2. לזאת שלא מאמינה

    גם הסייעת שהיתה איתה ראתה אותה מתנהגת בגסות לילדים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר