בית ספר פלך המחודש (צילומים: ארנון בוסאני)
בית ספר פלך המחודש (צילומים: ארנון בוסאני)

מעבדות מחשבים, בית כנסת וסטודיו גוף: נחנך מבנה חדש לבית הספר 'פלך' לבנות

מבנה בית הספר התרחב עד כדי אכלוס של 18 כיתות לימוד. שיפוץ זה מאפשר לבית הספר להתרחב מ-2 כיתות לימוד בשכבה ל-3 כיתות בכל שכבה

פורסם בתאריך: 17.2.22 12:39

כחלק מתנופת השיפוץ, ההרחבה ובינוי מוסדות החינוך בירושלים, נחנך אתמול, רביעי, מבנה חדש בבית הספר פלך לבנות. למבנה בית הספר נוספה קומה חדשה ואגף חדש. "טרם השיפוץ, אכלס מבנה בית הספר 8 כיתות לימוד בלבד, וכעת התרחב עד כדי אכלוס של 18 כיתות לימוד", מציינים בעירייה ומדגישים כי "שיפוץ זה מאפשר לבית הספר להתרחב מ-2 כיתות לימוד בשכבה ל-3 כיתות בכל שכבה".

"המבנה החדש כולל, כאמור, 18 כיתות לימוד, ספרייה, בית כנסת המכיל 500 תלמידות, חדר אומנות, מעבדות מחשבים וסטודיו גוף. כחלק מהליך ההרחבה, שופץ וחודש מבנה בית הספר כולו, באופן הכולל החלפה של כל המערכות בבניין: חשמל, אינסטלציה, ביוב, ריצוף ואף שדרוג חצר בית הספר. זאת בנוסף לשיפוצו ושדרוגו של אולם הספורט בשנה האחרונה", מוסרים בעירייה.

יצוין כי חנוכת המבנה החדש התקיימה במעמד ראש העיר משה ליאון, סגניתו ומחזיקת תיק החינוך חגית משה, ראש מינהל חינוך יואב (זימי) זימרן ומנהלת בית הספר, סופי פפר.

ראש העיר משה ליאון: "ירושלים היא בירת החינוך של ישראל! מאות כיתות לימוד חדשות נבנות בירושלים – חלקן בבתי הספר החדשים שהקמנו, ואחרות בבתי הספר הוותיקים והמתרחבים בעיר, דוגמת בית הספר פלך. אני שמח ומברך על הרחבת תשתיות החינוך בכל העיר ולכלל המגזרים."

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך חגית משה: ״החינוך בונה חברה וחברה בונה עיר, ירושלים בונה את העתיד בעזרת שדרוג מערכות החינוך הנותנות את המענה המיטבי לתלמידים שיצעידו את העיר בעתיד, בנות פלך זוכות לקבל שדרוג משמעותי במרחב הלמידה שיאפשר להם לצמוח ולגדול בבית הגידול האולטימטיבי ואני בטוחה שאת התוצאות הלימודיות נראה כבר השנה״.

מנהלת בית הספר 'פלך' לבנות, סופי פפר: "הרחבת מבנה בית הספר באמצעות עיריית ירושלים מאפשרת לנו את הרחבת המסר החינוכי שלנו, עבור תלמידות נוספות. אנו מודות על ההזדמנות ושמחות להיות שותפות בבניה החינוכית של ירושלים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר