ל"ג בעומר בירושלים (צילומים: כבאות והצלה ירושלים, אגף אכיפה ושיטור)
ל"ג בעומר בירושלים (צילומים: כבאות והצלה ירושלים, אגף אכיפה ושיטור)

"בירושלים כולם חברים מדליקים" – היוזמה של מוקד החרמות לקראת ערב ל"ג בעומר

המטה העירוני לטיפול בחרמות, ביחד עם עמותת 'כנפי דרור' הפועלת בנושא, יוצא בקריאה שלא להשאיר אף ילד מחוץ למעגל המדורות.

פורסם בתאריך: 8.5.23 10:42

היום, שני (8.5), יצוין ערב ל"ג בעומר, ורגע לפני הדלקת המדורות (שהחלה חלקית כבר אתמול וצפויה להימשך גם ביומיים הבאים), המטה לטיפול בחרמות שהוקמם בירושלים יוצא בקריאה לצוותי החינוך, מדריכי תנועות הנוער, הורים ותלמידים שלא להשאיר אף ילד מחוץ למעגל המדורות, ולדאוג להזמין את כל הילדים לחגיגת ל"ג בעומר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בטלביה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


המטה, שהוקם ביוזמת מחזיקת תיק החינוך, סגנית ראש העיר חגית משה, ביחד עמותת 'כנפי דרור' יפעל במתכונת מתוגברת כדי לטפל בכל מקרה אישי שיגיע לפתחו וזאת כדי לדאוג שלכל ילד יהיה מקום סביב מעגל המדורה, יחד עם חבריו. כמו כן, מבקשים אנשי המטה מקהילות, קבוצות וחבורות המוכנות לארח ילדים ונערים במדורותיהם ליצור קשר עם המוקד (בטל' 050-333667).

 

 

"מעבר לחשיבות ההיסטורית ולמורשת של הדלקת המדורות, ל"ג בעומר מסמל חג חברתי המאגד קבוצות לערב נעים סביב המדורה", אומרת סגנית ראש העיר משה. "אני שמחה על הקריאה של עמותת כנפי דרור לא להשאיר אף ילד לבד בערב ל"ג בעומר וקוראת לכל ההורים והנערים לפתוח את הלב ולהירשם במוקד כמדורה משתפת".

הפעיל החברתי שייקה אל-עמי, מייסד עמותת 'כנפי דרור': יש לנו תיקון גדול לעשות בעולם בנושא החרם. והנה הצעה לצעד פשוט ומתבקש – בל"ג בעומר הזה דואגים ששום ילד לא ישאר מחוץ למדורה. אין דבר משפיל ופוגע יותר מחוויה של ילד שנותר בביתו, כי לא הוזמן לשום מדורה. זו האחריות שלנו כחברה וכקהילה – להבטיח שיש מקום לכולם ליד המדורות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר