מעון יום של נעמ"ת (צילום: Noamfurer, מתוך ויקפדיה)
מעון יום של נעמ"ת (צילום: Noamfurer, מתוך ויקפדיה)

בשורה להורים: החלה ההרשמה לצהרוני "ניצנים" לשנת תשפ"ד

פעילות הצהרונים לשנת הלימודים הבאה תחל בין התאריכים 3.9.23 עד ל-30.6.24, היום שבו יסתיימו הלימודים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 24.7.23 10:05

עיריית ירושלים פותחת את ההרשמה לצהרוני 'ניצנים' לשנת הלימודים הבאה. תוכנית 'ניצנים' הינה תוכנית מסובסדת ומבוקרת מטעם משרד החינוך ומינהל החינוך בעירייה. התכנית מופעלת לילדי המגזר הכללי, החרדי והערבי. התכנית מיועדת לילדים הנמצאים בגני עירייה ובבתי הספר היסודיים הלומדים בשכבות א' ו-ב'.

"פעילות הצהרונים לשנת הלימודים הבאה תחל בין התאריכים 3.9.23 עד ל-30.6.24, היום שבו יסתיימו הלימודים", נמסר ל"כל העיר". "במסגרת שעות הצהרון, הילדים עוסקים בפעילויות שונות ומגוונות, תוך דאגה של הצוות החינוכי ושימת דגש על מתן יחס אישי. הילדים יקבלו בכל יום ארוחת צהריים מזינה וחמה".

"בנוסף, בתוכנית צהרוני ניצנים ישנה התייחסות לצמצום פערי לימוד, מתן סיוע בהכנת שיעורי בית וקבלת חוגי העשרה. סיום ההרשמה ביום ב', ה-31.7.23", עוד נמסר.

יצוין כי התכנית תפעל בכפוף לקול קורא של משרד החינוך.

"כרגע המחיר הינו 335 שקלים להרשמה, אבל מחירים כפופים לקול קורא של משרד החינוך", מציינים בעירייה. "בנוסף, צהרוני ג'-ד' לא מסובסדים דרך משרד החינוך. ניתן להירשם דרך עמותת לביא לבית התלמיד אבל זה תלוי במספר המשתתפים והעלות שונה. מידע נוסף באתר של עמותת לביא".

מעיריית ירושלים נמסר: "קיום צהרוני הילדים בעיר מעניקים ערך מוסף וחשוב להעשרתם במגוון תחומים. גם בשנת הלימודים הבאה תשפ"ד תתקיים פעילות צהרונים למען רווחת ההורים וילדי העיר. נמשיך לתמוך, לטפח, ולהשקיע בחינוך הירושלמי על כל רבדיו בצורה המיטבית למען דור העתיד".

ההרשמה לצהרונים מתבצעת דרך האתר העירוני: https://www.jerusalem.muni.il/zaharonim/

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר