קמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית (צילום: דוברות האוניברסיטה)
קמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית (צילום: דוברות האוניברסיטה)

זה טוב או רע לסטודנטים? המועד החדש של פתיחת שנת הלימודים האקדמית

ראשי אוניברסיטאות המחקר הודיעו על כי שנת הלימודים לא תיפתח לפני ה-24 בדצמבר, וזאת במתן התראה מראש של שבועיים. עוד נקבע כי הלימודים עשויים לגלוש לקיץ

פורסם בתאריך: 15.11.23 07:30

דחייה נוספת לפתיחת שנת הלימודים האקדמית: ראשי אוניברסיטאות המחקר הודיעו כי לנוכח המלחמה והמספר הגבוה של סטודנטים ואנשי סגל שגויסו למילואים, שנת הלימודים האקדמית לא תיפתח לפני ה-24 בדצמבר. עוד הוחלט כי בכל תאריך של ייבחר – תינתן הודעה מקדימה של שבועיים לפחות, אשר יוקדשו להתארגנות לחזרה לשגרה ולמסלול האקדמי ובסיומם יחלו הלימודים.

יצוין כי ההודעה האחרונה מתייחסת לשבע מתוך אוניברסיטאות המחקר בישראל – האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בר אילן, אוניברסיטת בן גוריון, הטכניון, אוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת אריאל. במכון ויצמן ובאוניברסיטה הפתוחה יחולו הסדרים אחרים, והפרטים יועברו לסטודנטים על ידי המוסדות.

ראשי האוניברסיטאות מסרו: "אנו שואפים ששנת הלימודים תתקיים במלואה ותכלול שני סמסטרים מלאים. ככל שיעלה הצורך, שנת הלימודים תגלוש גם לתקופת הקיץ. ההחלטות הפרטניות לגבי מבנה שנת הלימודים יתקבלו בכל אחת מהאוניברסיטאות".

יצוין כי לבקשת משרד הבריאות, וכדי לאפשר את המשכיות הפעילות של מערכת הבריאות בישראל, הסדרים מיוחדים יופעלו עבור סטודנטים לרפואה בשלבי לימודים קליניים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר