מתוך מצלמות האבטחה של בית הספר תל"י גילה - באדיבות הסתדרות המורים
מתוך מצלמות האבטחה של בית הספר תל"י גילה - באדיבות הסתדרות המורים

וידאו – אלימות מזעזעת בתל"י גילה: מורה הותקפה על ידי הורה

בעקבות מקרה האלימות שהתרחב הבוקר, שישי, החליטה הסתדרות המורים להשבית ביום ראשון את בית הספר תל"י גילה למשך שעתיים - הלימודים יחלו בשעה 10:00

פורסם בתאריך: 26.1.18 16:01

הבוקר, שישי, הותקפה מורה בבית הספר תל"י גילה לפי החשד על ידי אחת האימהות. בבית הספר מספרים ל"כל העיר" כי מדובר באירוע חמור, שבו אמא של תלמיד הגיעה לבית הספר, וככל הנראה סטרה למורה.


בתגובה לאירוע החמור – ביום ראשון יושבת בית הספר תל"י גילה בירושלים למשך שעתיים והלימודים יתחילו בשעה 10:00, זאת בעקבות תקיפת מורה בבית הספר על ידי אמא של אחד התלמידים.

במכתב שהוציאה מנהלת בית הספר תל"י גילה ליאת אלהרר כהן, לכלל ההורים של התלמידים, היא כותבת בין השאר: "הבוקר, הגיעה אחת האימהות לבית הספר נסערת בגלל שאתמול המורה לא הכילה את בנה ולטענתה פגעה בו מילולית. במקום לשבת ולברר, בחרה להיכנס לכיתה", כותבת אלהרר כהן ומדגישה, "ולהכות את המורה לעיני התלמידים".

 "אני רואה זאת בחומרה", מבהירה במכתבה אלהרר כהן, " וההתנהגות הזאת תטופל בדרגים הגבוהים ביותר של משרד החינוך, המורה הגישה הבוקר תלונה במשטרה". בהמשך היא מציינת: "לא יעלה על הדעת שאדם מבוגר, הורה, ינהג כך. מצפה מכולכם לגנות התנהגות זו ולמנוע הישנותה".
אלהרר כהן מסרה: "צעד זה נועד ללמד את ההורים שלא חוצים גבולות, גם אם מורה אמרה לילד שלהם משהו שלא נראה להם. אין שום סיבה להשתמש בשום סוג של אלימות כלפי מורים".

 

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, ציינה: "אנחנו מרגישים כמו במלחמה, כל יום מקבלים דיווח על אלימות, לפעמים שלושה מקרים ביום. זה בלתי נסבל, לא יתכן שמורים בישראל יפעלו בסביבת עבודה מאיימת, כשהם בודדים ומופקרים לגורלם. הכנו תכנית מוסדרת לטיפול בתופעה. אני דורשת מממשלת ישראל להתעשת ולפעול יחד איתנו למיגורה".

בן דויד הבהירה כי ככל שהנושא ימשיך להיות מופקר על ידי המדינה פעולות המחאה ילכו ויחריפו.

מהעירייה נמסר: "עיריית ירושלים ומינהל החינוך בעירייה מגנים בכל תוקף אלימות מכל סוג שהוא כלפי אנשי חינוך וינקטו בכל הכלים על מנת לגדוע את התופעה החמורה הזו. מינהל החינוך מתייצב לצד בית הספר וימשיך ללוות את צוות בית הספר באחריות ובקשב בחזרה לשגרה לימודית שקטה ובטוחה".

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. הדר לוי

    לפרסם את השם של הבהמה הזאת. של כל אחד ואחת שמקללים/נוהגים באלימות/מגדפים! כמו הפרחה עם השוקולד בטיסה וכמו הנהגת שצרחה על השוטר!
    רק שיימינג יעצור את הגועל הזה!

  2. מגיב מאוחר

    אין הצדקה לאלימות אבל דעו לכם כי המורה היא אדם רע רקוב וצבוע מכיר אותה מקרוב

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר