לביא (צילום: דור סקרה)
לביא (צילום: דור סקרה)

המהפך של אגודת רנה קאסן – עברה לבעלות מלאה של העירייה

אגודת רנה קאסן, שמפעילה שלל תוכניות חינוכיות מטעם העירייה ברחבי ירושלים, תהפוך לתאגיד עירוני בשם "לביא"

פורסם בתאריך: 3.6.18 14:54

אגודת רנה קאסן מחדשת את פניה בימים אלו, ועוברת שורה של שינויים אירגוניים ותאגידיים אשר כוללים בין היתר הפיכתה לתאגיד בבעלות מלאה של עיריית ירושלים, צירוף חברי ועד מנהל חדשים, מעבר של מטה האגודה למשרדים חדשים בבניין כי"ח, ושינוי שמה של האגודה.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

עד לדצמבר 2017 היתה אגודת רנה קאסן בבעלות משותפת של כי"ח העולמית ועיריית ירושלים. כחלק מעיצוב מחדש של המבנה הארגוני ומתוך הסכמה הדדית, הוחלט לסיים את בעלותה של כי"ח באגודה ולהשאיר אותה בבעלות בלעדית של העירייה.

במקביל, פועלת האגודה לשנות את שמה ל-"לביא – העמותה העירונית לפיתוח החינוך בירושלים", וזאת בין היתר במטרה למנוע בלבול עם בית הספר העל יסודי בשם רנה קאסן, אשר כבר אין לו קשר אל האגודה.

רנה קאסן מהווה זרוע ביצועית של מינהל החינוך בעירייה. האגודה מנהלת ומפעילה כיום עשרות תוכניות ופרויקטים חינוכיים עבור העירייה, כגון: תוכנית הצהרונים 'ניצנים' לילדים הלומדים בבתי הספר ובחטיבות הצעירות בכל רחבי העיר וכן בגני ילדים במזרח העיר, חוגים ותכניות העשרה לילדים בבתי הספר היסודיים, מסייעת למנהלי מוסדות החינוך היסודי והעל יסודי בתחום הניהול העצמי, מנהלת את מערך המלווים בהסעות של ילדי החינוך המיוחד בעיר ועוד. האגודה מעסיקה כיום למעלה מ-5,000 עובדים ובעלת מחזור פעילות של למעלה מ-330 מיליון שקלים בשנה. האגודה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם העירייה ועם מנח"י.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר