עומרי לוטן (צילום: שלומי כהן)
עומרי לוטן (צילום: שלומי כהן)

עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס, בוועידת החינוך של ירושלים: "אני שמח שמפעל הפיס עומד מאחורי נושא החינוך"

בוועידת החינוך של ירושלים, בהפקת "כל העיר", סיפר מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן על שיתופי פעולה בעיר עם מפעל הפיס בתחומי החינוך

פורסם בתאריך: 21.8.18 12:22

עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס, נשא דברים בוועידת החינוך של ירושלים, שמתקיימת היום, שלישי, במוזיאון ארצות המקרא בהפקת "כל העיר". לוטן, ירושלמי מלידה, סיפר בין השאר על ההשקעה של מפעל הפיס בתחומי החינוך בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בירושלים?

הורידו את אפליקציית "כל העיר ירושלים" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר ירושלים" באייפון


"אני מנסה לתרום את חלקי בחינוך דרך מפעל הפיס", אמר לוטן, "רבע מהתרומה של מפעל הפיס מתמקד בחינוך. אנו מאמינים שלשחק בגינה חדשה ולבלות במרכזי מחשב חדשים – כל אלה משפרים את החינוך ומסייע לבני הנוער בבניית עתידם. זו הדרך לסייע בפריפריות ולהעניק עתיד טוב יותר לדור הבא, זו לא סיסמא. זו עשייה שמתמקדת שטח".

לוטן גם דיבר על המלגות שמעניק מפעל הפיס וסיפר: "בתחום המלגות אנו מעניקים 13 אלף מלגות בשנה. מדובר ב-113 מיליון שקל בשנה בתמורה שעות לקהילה. המלגות נועדו עבור קבלת תעודת הוראה למורים".

לוטן סיפר כי בירושלים משקיע מפעל הפיס כ-664 מיליון שקל. "אף עיר אחרת לא מתקרבת לתקציב הזה", הדגיש לוטן, "ירושלים מקבלת הכי הרבה. הכל מיועד לחינוך, לרווחה ולספורט. זו בניית הארנה, בריכה בפסגת זאב ובארמון הנציב, מפעל פיס בפסגה ועוד".

"בסוף מה שעושה את ההבדל", אמר לוטן, "זה החיבור של הנוער לערכים הבסיסיים ביותר של עשייה, עזרה לזולת, השקעה בקהילה – בקיצור – נתינה. במפעל הפיס אנחנו מסתכלים על עצמנו כאל 'מאפשרים' אלה שנותנים את הדחיפה הראשונה – ויוצרים מעגל נתינה אחד גדול. כמו בפרויקט המלגות שלנו בו אנחנו חווים בכל עיר שבה מלגאים שלנו פועלים – את התרומה הגדולה שלהם לקהילה מחד, אבל אנחנו חווים לא פחות מה הפעילות ההתנדבותית הזה עושה להם. הם הופכים להיות חלק פעיל בקהילה, הם מרגישים שייכים, מפתחים מחויבות ואכפתיות והופכים לאזרחים טובים יותר".

לבסוף, אמר לוטן: "אני שמח שמפעל הפיס עומד מאחורי נושא החינוך בכלל וועידת חינוך כמו זו היום בפרט. אני מאחל לכולנו יום מעניין ומפרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר