הפגנת ההורים של תלמידי הניסויי בישיבת המועצה (צילום: שלומי הלר)
הפגנת ההורים של תלמידי הניסויי בישיבת המועצה (צילום: שלומי הלר)

מאבק הורי הניסויי: "אם לא יהיה פתרון – נשבות ונחסום את הכביש"

הורים לתלמידי בית הספר הניסויי במרכז העיר מחריפים את המאבק נגד הצבת מתקני החניה לגובה

פורסם בתאריך: 30.8.18 16:01

ביום ראשון, 2.9.18, צפויה להיפתח שנת הלימודים התשע"ט, אולם ההורים של תלמידי בית הספר הניסויי במרכז העיר מאיימים להשבית את הלימודים ולהפגין, במחאה על הצבת מתקני החניה לגובה סמוך לשטח בית הספר.



ביום ראשון השבוע במהלך ישיבת המועצה הפגינוכ-50 הורים וילדיהם נגד הצבת קרוסלות החניה. לדברי ההורים, המתקנים יוצבו ממש בסמוך לחצר גני הילדים של בית הספר ועלולים להוביל למפגע זיהום כתוצאה מפליטות כלי הרכב. כזכור, בשבוע שעבר, במהלך ועידת החינוך של ירושלים, שנערכה בהפקת "כל העיר", חלק מההורים קראו קריאות ביניים ומחו נגד המהלך, מול ראש העיר ניר ברקת ויו"ר מנח"י אביב קינן.

נציגת ההורים, לילך רובין, אמא לשני תלמידים בבית הספר, מספרת השבוע בשיחה עם "כל העיר" כי ההורים התאגדו למאבק משפטי מול העירייה בנושא. "אם לא יהיה פתרון אנחנו נשבות ביום ראשון ונחסום את הכביש. אנחנו דורשים שתופסק לאלתר מסדר היום בניית 'מפלצות החניה' ליד בית הספר".

רובין מוסיפה ואומרת כי "כרגע העבודות הוקפאו, העירייה סגרה את השטח וזאת לאחר שהגשנו ערר משפטי. חשוב לי לציין שאין לנו שום פתרון זמני, מנגד לחברי מועצת העירייה מציגים כאילו מתנהל איתנו משא ומתן, בפועל לא נוהל כלל משא ומתן".

הפגנת הורי הניסויי (צילום: אורן בן-חקון)

הפגנת הורי הניסויי לפני שבועיים (צילום: אורן בן-חקון)

מהעירייה נמסר: "העירייה פועלת להגדלת היצע החניות במקומות בעלי ביקוש גבוה, תוך שימוש באמצעיים חדשניים התואמים את הסביבה האורבנית. התכנית שאושרה על מגרש בבעלות עירונית מאפשרת הקמתם של למעלה מ-100 מקומות חניה במקום ה-30 הקיימים בו כיום. מדובר בתוספת משמעותית מאוד עבור העסקים והמבקרים במרכז העיר. בחודשים האחרונים קיימה העירייה שיח הדוק עם הנהלת בית הספר וארגון ההורים של בית הספר והעקרונות למתווה הוסכמו בין הצדדים והם מאזנים היטב בין צרכי הציבור הרחב מחד וצרכי בית הספר מאידך, כך שכולם מרוויחים. אנו נמשיך בשיח מול הגורמים הרלוונטים על מנת ליישם את ההבנות שגובשו ולהמשיך ולחזק את מרכז העיר ובתוך כך את בית הספר הניסויי כפי שעשתה עד כה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר