אילוסטרציה הסעה, הסעות תלמידים
(צילום אילוסטרציה)

תחילת שנת הלימודים: ליקויים במערך ההסעות לחינוך המיוחד בעיר

הורים לתלמידי בית הספר 'יובלים' לחינוך המיוחד בשכונת רמות טוענים כי לאורך כל השבוע ההסעות של חברת 'צורים' איחרו להגיע לאסוף את ילדיהם או שלא הגיעו בכלל. העירייה בתגובה: "מכירים את הפניות הנוגעות לחברה"

פורסם בתאריך: 5.9.18 15:06

ליקויים במערך ההסעות לילדי החינוך המיוחד בירושלים: הורים לתלמידי בית הספר 'יובלים' בשכונת רמות, שמאכלס בתוכו כ-70 ילדים עם צרכים מיוחדים מכל רחבי העיר, טוענים בשיחות עם "כל העיר" כי לאורך השבוע האחרון, הראשון של הלימודים, ההסעות מאחרות באיסוף ילדיהם, או שהן לא מגיעות בכלל.



"יש משהו לא תקין בהסעות", משתף אבא לילדה בכיתה ד' בבית הספר 'יובלים' בשיחה עם "כל העיר". "הבת שלי לומדת בחינוך מיוחד, כשאת ההסעות לבית הספר 'יובלים' מבצעת חברת ההסעות 'צורים', שזכתה במכרז שפורסם בשיתוף בית הספר. ביום הראשון ללימודים ההסעה בכלל לא הגיע לאסוף את בתי לבית הספר. בהמשך השבוע הן הגיעו באיחור רציני ובכל בוקר נאלצנו להמתין זמן רב, לאחר לעבודה ולנהל שיחות טלפון עם הגורמים האחראיים בעירייה".

אותו אבא מוסיף וטוען כי "כולם זורקים אחריות על כולם. המנהלת טוענת שזה מלווה ההסעות שלא היה זמין בטלפון, אבל לא המלווה ולא הנהג ידעו לתת לנו תשובות. אני מניח שהתירוץ שלהם שזו שנה חדשה ושהם לא מכירים את המסלול. בשורה התחתונה, הרבה תלמידות לא הגיעו לבית הספר השבוע או שהגיעו באיחור. דיברתי גם עם העירייה אבל לא היו להם תשובות".

אמא לתלמידה אחרת בבית הספר 'יובלים' מוסיפה וטוענת כי "ההסעות הגיעו לאסוף את הבת שלי רק בשעה 10:00-9:00 בבוקר, כשהיא היתה צריכה להגיע לבית הספר בשעה 8:00. נדמה שחברת ההסעות עושה מה שהיא רוצה והבעיה היא שכולם מעבירים את האחריות מאחד לשני – פעם זה המנהלת, פעם הנהג ופעם מלווה ההסעות".

יש לציין כי תגובת חברת ההסעות 'צורים' לא התקבלה למרות פניות חוזרות של "כל העיר". יחד עם זאת, אחד מעובדי החברה טוען בשיחה עם "כל העיר" כי "הבעיה היא עם המלווים שנוסעים עם הנהג מדי בוקר, הם לא מכירים את מסלול הנסיעה ולא יודעים להדריך את הנהג. בכל מקרה, אני מאמין שהבעיה תיפתר בקרוב".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מינהל החינוך בעיריית ירושלים קשוב ומכיר את הפניות הנוגעות לחברה, ועומד בקשר רציף עם כלל ההורים ומנהלי מוסדות החינוך המיוחד בירושלים. החברה מבצעת מסלולים חדשים במסגרת הימים הראשונים ללימודים. עקב ריבוי הפניות, החברה זומנה לשיחת בירור וחידוד נהלים בעירייה. מינהל החינוך ימשיך לפעול על מנת לשפר בכל עת את השירות להורים ולתלמידים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. תמר

    מי פה הכושל עיריית ירושלים שלא יודעת לנהל את מהלך הסעות
    וגם רנה קאסן של המלווים

  2. מיכל

    בדיוק מה שקרה עם הבן שלי … ובחברת ההסעות רם שן גם כן השליכו את,זה על המלווים.. חוצפה!!

  3. אייל כהן

    מהיכרות עם בית הספר יש שם צוות יוצא מן הכלל. חבל שהורים 'טורחים' כל כך קשה לרוץ לעיתון בתוך פחות משבוע מתחילת השנה.
    אולי היה נבון ונכון מצד ההורים המשמיצים הללו להפנות את מרצם ולסייע עם ההסעות עד אשר העיריה תתעשת.

  4. אייל כהן

    מהיכרות עם בית הספר "יובלים" מדובר בצוות יוצא מן הכלל. מצער לראות הורים שמוצאים זמן לגולל השמצות בעתון עוד לפני שהסתיים השבוע הראשון ללימודים. אולי היה נכון יותר מצדם לנתב את מרצם אחרת ולתת כתף במקום לטעון טענות על צוות בית הספר.

  5. אמא

    העיריה כ"כ לא בסדר בנושא הזה, (הבן שלי במוסד אחר לחלוטין וחברת הסעות אחרת) – קבוע כשמתקשרים לאחראים בעיריה בשעות העבודה הקו תפוס – אתם רציניים? כל היום מנהלים שם שיחות? אני משערת שהפקידה פשוט מרימה את הטלפון כשהיא באה לעבודה כדי שלא יוכלו להשיג אותה – עיריה בושה!!!!!

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי פה רוצה להצטרף לתביעה נגד העירייה אני לא מוכנה לשתוק יותר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר