ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: איש סגל בבית ספר בצפון העיר נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידה

איש הסגל, בן 38, חשוד כי שלח לתלמידה הודעות בעלות אופי מיני באינסטגרם, ואף ביצע בה מעשה מגונה. המשטרה: "מדובר במקרה חמור של ניצול קרבה ומרות; נבדק החשד כי ביצע עבירות דומות בתלמידות נוספות"

פורסם בתאריך: 25.11.18 14:39

איש סגל בבית ספר בצפון ירושלים נעצר לפני שעה קלה, היום, ראשון, בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידה. עוד חשוד איש הסגל בהטרדה מינית, תוך ניצול מרות. ל"כל העיר" נודע כי לפי חשד המשטרה איש הסגל שלח לתלמידה הודעות בעלות אופי מיני דרך האינסטגרם. המשטרה בודקת האם איש הסגל הטריד וביצע מעשים מגונים בתלמידות נוספות.



במשטרת ירושלים מספרים כי "מעצרו של החשוד, בן 38, תושב ירושלים, לפני זמן קצר, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, לפיו החשוד עובד כאיש סגל הוראה בבית ספר ביצע עבירות מין באחת הקטינות הלומדות בבית הספר".

"החשוד נחקר בשעה זו במשטרה בחשד להטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה בקטינה תוך ניצול מרות, ומחקירת המשטרה עולה החשד כי פנה לאחת התלמידות כבת 14 באמצעות הרשת החברתית, וניהל עמה התכתבויות בעלות תוכן מיני ואף ניסה לבצע בה עבירות מין על מנת להגיע לסיפוקו. עוד נבדק החשד, כי החשוד ביצע עבירות דומות גם בתלמידות קטינות נוספות הלומדות בבית הספר".

מחר, שני, יובא איש הסגל החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים בבקשה להאריך את מעצרו.

במשטרה מוסיפים ואומרים כי "מדובר במקרה חמור של ניצול קרבה ומרות על ידי איש סגל הוראה אל התלמידות בכדי לבצע בהם עבירות מין, וזאת בתחכום תוך שימוש בפלטפורמות שונות ורשתות חברתיות כדי להגיע לסיפוקו האישי. אנו שוב מדגישים להורים, להיות ערניים ולגלות מעורבות באשר לעיסוקם של הילדים במכשירים הניידים והרשתות החברתיות בכדי למנוע עבירות מסוג זה העלולות לפגוע באופן פיזי ונפשי ביקר לנו מכל".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר