אקדמיה נתניה (צילום: תמיר ארט)
אקדמיה נתניה (צילום: תמיר ארט)

האקדמית נתניה: תואר ראשון ושני בארבע שנים בלבד

פורסם בתאריך: 4.3.18 21:11

קצב החיים המהיר של השנים האחרונות שינה לחלוטין את ההסתכלות על העתיד המקצועי שלנו. אם בעבר תואר ראשון וניסיון תעסוקי היו מספיקים בעולם העבודה, היום אנחנו מבינים שעולם העבודה השתנה. עלינו להיות רלוונטיים הרבה יותר ולרכוש מקצוע מתאים ותואר שני בהקדם האפשרי כדי לעשות את קפיצת המדרגה.

באקדמית נתניה מצאו פתרון ייחודי וסופר רלוונטי – מסלול ישיר לתואר שני ב 4 שנים בלבד – תכנית המשלבת לימודי תואר ראשון ושני בארבע שנים בלבד, לימודים שהם הרבה יותר מעוד תכנית לימודים, אלא מסלול שהופך את הסטודנטים שלו לרלוונטיים לקצב החיים המהיר.

בתכנית "חץ" יכולים סטודנטים לשלב מספר מקצועות לתואר הראשון והשני ובכך להגדיל את תחומי ההתמחות שלהם ובזמן מהיר הרבה יותר. במסגרת התכנית בוחרים הסטודנטים מספר מסלולי תואר שני: משפטים ללא משפטנים, נדל"ן, תקשורת, מנהל עסקים, בנקאות ושוק הון, ניהול מערכות בריאות והתנהגות ארגונית ייעוצית. הרב גוניות של שילוב מספר תחומי לימוד בארבע שנים בלבד משאירים את הסטודנטים רלוונטיים לעולם העבודה המהיר, מוכנים לכל תרחיש והרבה יותר מקצועיים מהמקבילים שלהם שלא מבצעים את השילוב.

 

 

במסגרת התכנית הסטודנטים רוכשים תואר ראשון ושני עם חסכון של שנת לימודים שלמה ובעצם משלימים את התואר תוך ארבע שנים בלבד ובכך הופכים לרלוונטיים עבור עולם העבודה המתקדם. במסגרת תכנית "חץ" הסטודנטים נהנים ממלגה משמעותית למימון הלימודים וחיבור לעולם העסקים כאשר בסיום הלימודים הם יכולים להשתלב בשוק העבודה בחברות הגדולות במשק.

לוגו אקדמיה נתניה

לוגו אקדמיה נתניה

האקדמית נתניה
2443*
www.netanya.ac.il

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר