מכללה אקדמית כנרת (צילום: ד"ר נורית שטובר)
מכללה אקדמית כנרת (צילום: ד"ר נורית שטובר)

מכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן: התוכנית לתואר ראשון בלימודי ארץ ישראל

פורסם בתאריך: 4.3.18 21:10

התכנית לתואר .B.A בלימודי ארץ ישראל מזמינה אתכם להכיר את נופה הטבעי והאנושי של ישראל לאזוריה ותקופותיה. במסגרת התוכנית תוכלו ליהנות מהווי סטודנטיאלי , להשתתף בסיורים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים, בקמפוסים מחקריים, בחפירות ובסקרים ארכיאולוגיים.

בתוכנית לתואר ראשון בלימודי ארץ ישראל במכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן אתם יכולים ליהנות מכל העולמות: גם ללמוד על נופיה הטבעיים והאנושיים של ארץ ישראל בצורה עיונית מרתקת וגם לחיות את סביבת הלימוד, שמשלבת אתרים ואינספור הזדמנויות לסיורים באזור. בשנת הלימודים הראשונה תלמדו על היסטוריה, ארכיאולוגיה ותהליכים סביבתיים גאוגרפיים באזורנו, ומהשנה השנייה תתמחו בשתי חטיבות, מתוך שלוש: אדם ועבר (היסטוריה וארכיאולוגיה של ארץ ישראל), אדם ונוף (טבעה ונופיה של ארץ ישראל) ואדם ומדינה חברה, תרבות ומדינה בעת החדשה.

 

 

במהלך הלימודים תוכלו לגור ביישובי עמק הירדן, להתמקם במעונות המכללה החדשים, או בכפר הסטודנטים "איילים" במנחמיה. ואם אתם חושבים קדימה, מבנה התוכנית מותאם גם לדרישות הקבלה לתואר שני בלימודי ארץ ישראל וניתן להמשיך לתארים מתקדמים בתחומים משיקים, כמו גיאוגרפיה, תולדות ישראל וארכיאולוגיה. בנוסף יכולים בוגרי התוכנית להשתלב במחקר או בעבודות בבתי ספר שדה, רשויות טבע, נוף ומורשת. במכללת כנרת מאפשרים לכם לשלב בתוכנית הלימוד גם קורס הוראת דרך מטעם משרד התיירות, שיקנה לכם בהמשך נקודות זיכוי אקדמאיות ואפשרות למלגות עידוד לצד שילוב מוצלח בשוק העבודה.

לוגו מכללה אקדמית כנרת

לוגו מכללה אקדמית כנרת

לפרטים חייגו:
1-800-20-90-20
המכללה האקדמית כנרת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר