הנדסאים באריאל (צילום: אגף השיווק אוניברסיטת אריאל)
הנדסאים באריאל (צילום: אגף השיווק אוניברסיטת אריאל)

הנדסאים באריאל: בואו לרכוש השכלה טכנולוגית נדרשת למשק מהטובים ביותר

פורסם בתאריך: 4.3.18 21:03

הנדסאים באריאל היא המכללה הטכנולוגית המובילה להכשרת הנדסאים מומחים, הפועלת בקמפוס אוניברסיטת אריאל. לומדים בה למעלה מ- 1600 סטודנטים בתחומי ידע והתמחות שונים. הנדסאים באריאל נותן לשוק התעסוקה את המענה הרלוונטי והמדויק ביותר.

מתוך הצורך העצום של המשק הישראלי, שכר הלימוד ללימודי הנדסאים ממומנים כיום בשיעור של 100% לשנתיים (לזכאים), על-ידי הקרן להכוונת חיילים משוחררים של משרד הביטחון.

לרשות הסטודנטים של הנדסאים באריאל עומדות חדרי הוראה מאובזרים. מעבדות ההוראה סמוכות למעבדות מחקר מתקדמות, ונהנות מסמיכות זו – ציוד וחומרים. בין שפע המעבדות ללימודי הנדסה, קיימות מעבדות ייחודיות ללימודי חשמל בזרם חזק, אלקטרוניקה, מעבדות בקרים, מעבדת הדמיית מפעל עבור המחלקה להנדסת תעשייה וניהול, ולרשות הסטודנטים לסאונד – חדרי אולפן וציוד עדכני. הסטודנטים לעיצוב תעשייתי זוכים לעבוד בסדנת יצירה מאובזרת, עם מכשור נדרש לעבודה במתכת, עץ ופלסטיק, ואף מדפסות תלת ממד וציוד מתאים לעבודה בתוכנת CNC.

המרכז לניהול קריירה מלווה את הסטודנט במציאת מקום עבודה. מרכז השירות לסטודנט מעניק מגוון רחב של שירותים – סיוע כלכלי, הכוון לימודי-תעסוקתי, סדנאות למיומנויות למידה, סיוע לסטודנטים עולים, סיוע לבעלי לקויות למידה או צרכים מיוחדים, ובמידת הצורך – אף ייעוץ לטיפול פסיכולוגי.

מרבית הסטודנטים הלומדים באריאל אוהבים את הקמפוס בזכות האווירה האינטימית שבו. קהילת אריאל מקיימת באמצעות אגודת הסטודנטים, אירועי שיא כמו מסיבת פתיחת שנה, מסיבת פורים, והפנינג יום הסטודנט. לקמפוס מגיעים לא רק אמנים, אלא גם אנשי מפתח בציבור הישראלי, להרצאות אורח. בית הכנסת הנמצא בקמפוס הוא מקום מפגש לציבור הדתי. במהלך שנת הלימודים מתקיימים טיולים קבוצתיים, סיורי יום וסיורי לילה. בטווח הליכה מן הקמפוס נמצא מרכז ספורט חדיש, ובנוסף קיים חדר כושר בשטח המעונות.

קראוון, דירת יחיד, לזוג או עם שותפים, את כל פתרונות הדיור הללו ניתן למצוא בקמפוס אריאל. אם התמזל מזלך ופגשת בקמפוס את החצי השני שלך, או שהגעתם ללימודים כזוג נשוי, תוכלו לגור ביחידה מותאמת לחיי משפחה. לרשות הסטודנטים ההורים אף קיים בקמפוס פעוטון, המותאם לצרכים האקדמיים של ההורים.

מחכים לכם!

לוגו הנדסאים באריאל

לוגו הנדסאים באריאל

1.800.660.660
[email protected]
– הנדסאים באריאל

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר