המכללה האקדמית הדסה (צילום: בנימין טויטו)
המכללה האקדמית הדסה (צילום: בנימין טויטו)

תואר שני רלוונטי לומדים רק במכללה האקדמית הדסה

המכללה האקדמית הדסה מציעה מגוון תכניות לימוד לתואר שני: ניהול ארגוני שירות, מדעי המחשב, הפרעות בתקשורת ומדעי האופטומטריה

פורסם בתאריך: 10.7.18 11:33

ניהול ארגוני שירות (M.A)
העולם המודרני-דיגיטלי יצר בפנינו אתגריים ניהוליים חדשים המצריכים פיתוח דור חדש של מנהלים אשר מחזיק בידיו את הכלים להתמודד עם אתגרים אלו. לפיכך, במכללה האקדמית הדסה פתחו תכנית חדשה ללימודי תואר שני בניהול ארגוני שירות שמטרתה היא לתת מענה להתפתחות זו ולהעניק לסטודנטים כלים בתפקידי הניהול בתחומים מגוונים.
התואר מיועד לבוגרי תואר ראשון בתחומים של ניהול ומנהל עסקים כמו גם לבעלי תואר ראשון במגוון רחב של תחומים החל מכלכלה, דרך ממשל ועד למקצועות המדעיים השונים שהעוסקים בהם נתקלים בצורך לקבל כלים ניהוליים מגוונים.

נושאי הלימוד:

• ניהול מכוון שירות בעידן גלובאלי service-science
• מיומנויות תקשורת לניהול בעולם אינטראקטיבי ודיגיטלי
• מערכות מידע ו-Big Data כמנוע צמיחה בשיווק, שירות ומכירות
• יזמות עסקית וחברתית וחדשנות
• פלטפורמות דיגיטאליות מכוונות שירות
• ניהול שירות באמצעות בוטים ורובוטים
• ניהול ארגוני שירות טכנולוגים כדוגמת גוגל ואמזון

פרופ' יוסף פרוסט, ראש החוג לניהול ארגוני שירות במכללה: "בסביבה תחרותית ומשתנה, מנהלים ועובדים שיידעו להתאים את עצמם למגמה המשתנה, יצברו את הכלים והידע לנתח ולבחון את היבטי הניהול המודרניים ויהיו מסוגלים לתכנן ולייצר חוויה ותודעת שירות, יזכו ליתרון משמעותי ביותר בשוק העבודה".
בראש התכנית לתואר שני בניהול ארגוני שירות עומדת ד"ר קרן מזוז, שמסבירה כי "במהלך השנים האחרונות הולך וגובר הביקוש למנהלים שישכילו לפתח את השירות כמשאב ארגוני. ישנה הבנה כי ניהול ממוקד שירות מהווה יתרון תחרותי משמעותי בסביבה טכנולוגית, גלובלית ומשתנה".
אם בעבר הורגלנו לראות חברות כמו קוקה קולה ומקדולנדס ברשימה של 10 החברות הגדולות בעולם, כיום אלו החברות אמזון, גוגל ופייסבוק שיצרו פלטפורמות דיגיטאליות מכוונות שירות ולמעשה שינו את כללי המשחק.
ראייה ניהולית מכוונת שירות (Service-driven Management) היא גישה כוללנית המכוונת את כל פעולות הארגון, מרחיבה את הבסיס האסטרטגי של הארגון ומעמיקה את תפיסת האחריות של הדרג המנהל ושל הארגון

משך הלימודים לתואר מוסמך בניהול ארגוני שירות הוא ארבעה סמסטרים הנלמדים במשך שנתיים בסך הכל 48 נקודות זכות. הלימודים מותאמים לאנשים עובדים ומתקיימים במרוכז בימי חמישי בין השעות 15:00-21:00 ובימי שישי בין השעות 8:00-14:00. בסיום הלימודים יקבלו מסיימי התוכנית תואר מוסמך בניהול ארגוני שירות M.A.

מדעי המחשב (.M.Sc)
תכנית הלימודים למדעי המחשב בתואר שני במכללה האקדמית הדסה מציעה התמחות בשני נושאים עיקריים: סייבר ואבטחת מידע או ביג דאטה ולמידת מכונה. התכנית מיועדת לבוגרי תואר ראשון במדעי המחשב ובתחומי ההנדסה השונים ומטרתה היא להעמיק את תחומי הידע והיכולות באופן שיקנה לבוגריה אפשרות התקדמות מקצועית בתחום ההיי-טק.
ד"ר יורם ביברמן, ראש החוג למדעי המחשב במכללה האקדמית הדסה: "התואר נועד לשדרג את הסטודנט לתפקידי ניהול טכניים בשוק העבודה, דרך הקניית פרספקטיבה רחבה יותר על התחום".
התואר מותאם לאנשים עובדים ועל כן ימי הלימודים הינם, חמישי ושישי. התואר נועד לשדרג את הסטודנט לתפקידי ניהול טכניים בשוק העבודה, דרך הקניית פרספקטיבה רחבה יותר על התחום. לסטודנטים תינתן מלגת שכר לימוד בגובה של 5000 ₪.

המכללה האקדמית הדסה (צילום: ליאור דסקל)

המכללה האקדמית הדסה (צילום: ליאור דסקל)

הפרעות בתקשורת (M.A)
תכנית הלימודים לתואר שני בהפרעות בתקשורת במכללה האקדמית הדסה ירושלים נועדה להרחיב ולהעמיק את הידע של קלינאי/ות התקשורת ולהקנות להם כלים ומיומנויות לאבחון וטיפול באוכלוסיות מגוונות.
הייחודיות של התכנית היא מתן דגש על מגוון הפרעות בתקשורת כדוגמת: לקות שפה, אפרקסיה, הרצף האוטיסטי, גמגום וכו'. כמו כן, במסגרת הלימודים הסטודנטים מתנסים במחקר קליני ויישומי, כולל פיתוח והתאמה של כלי אבחון.
יתרה מזאת, ישנה התמקצעות בהערכה ובטיפול של אוכלוסייה רב-לשונית ורב-תרבותית. ד"ר ג'ודי קופרסמית, ראש התכנית לתואר שני בהפרעות בתקשורת: "בארצות הברית לדוגמא, קלינאי תקשורת מחויבים לעשות קורסי הכשרה כדי שיוכלו לטפל באוכלוסיות ששפת האם אינה דומה לשלהם וכאן בישראל, אין חובה כזאת והדבר עשוי לגרום לטעויות באבחון ובטיפול של ילדים. לכן, ישנה חשיבות לתכנית הלימודים לתואר שני שמתמחה בנושא".
לסטודנטים תינתן מלגת שכר לימוד בגובה של 5000 ₪.



המכללה מציעה מלגה בגובה שכר לימוד שנתי לסטודנטים שיתחילו ללמוד בתשע"ט ניהול ארגוני שירות תואר שני. את המלגה הסטודנטים יקבלו בשתי פעימות: 70% משכר הלימוד משנה הראשונה ו-30% משכר הלימוד בשנה השנייה.



 

אופטומטריה ומדעי הראייה (MOptom):
"תחום האופטומטריה מתקדם ומתפתח בקצב מואץ והחידושים הטכנולוגיים מחייבים את האופטומטריסטים להתעדכן בכל עת. הלימודים לתואר שני הן תנאי הכרחי על מנת להישאר מעודכנים ורלוונטיים ולעבור הכשרות בתחומים מתפתחים ובמוצרים חדשים בשוק. בנוסף התואר מקנה כלים להמשך הדרך כדי לאפשר לכל בוגר להתפתח ולהסתגל לשינויים בטווח הארוך", מסבירה, ד"ר ליאת גנץ, ראש התכנית ללימודי התואר השני במכללה האקדמית הדסה ירושלים.
הלימודים מאפשרים התמקצעות וניסיון קליני בתחומים מבוקשים כמו עדשות מגע וראייה ירודה. הסטודנטים עובדים עם מכשור רפואי מתקדם וחדשני ויותר מזה, זוכים להשתתף בפרויקטים חדשניים ומחקרים עם חברות מובילות בתעשייה וכן עם מרפאות עיניים, מרפאות ציבוריות, בתי חולים ועוד.
הלימודים מותאמים לאנשים עובדים כיוון שהם מרוכזים ביום לימודים אחד בשבוע. לסטודנטים תינתן מלגת שכר לימוד בגובה של 5000 ₪.

לוגו המכללה האקדמית הדסה

לפרטים: 2292*, www.hac.ac.il

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר