(צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

אורט בראודה: כדי להוביל צריך מומחיות

מהנדסים שלומדים לתואר שני יישומי מוצאים את עצמם במציאות מקצועית אחרת ומבטיחה

פורסם בתאריך: 10.7.18 10:06

בשנים האחרונות גובר הצורך במהנדסים בעלי ידע נרחב ורב-תחומי. מהנדס שרוצה להתקדם, להוביל תהליכים ולהשתלב בתפקידי מפתח משפיעים, צריך להיות מומחה בתחומו ואולם להשגת מומחיות לא תמיד מספיק וותק בעבודה. לימודי תואר שני יישומי מאפשרים למידה מקיפה, גם מניסיונם של אחרים, בצד העמקת הידע בתחום ספציפי. הלומד צובר ידע בתחומים נוספים ורלוונטיים, המפתחים בו ראייה מערכתית, ועשויים להובילו לתפקידים מגוונים, בכירים ומתגמלים יותר בגמר לימודיו.

במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל זיהו את הצורך שקיים בתעשייה ל"מומחים" ופתחו, באישור המל"ג, חמש תכניות לימוד לתואר מוסמך במדעים (.M.Sc): בהנדסת מערכות, הנדסת מכונות, הנדסת תוכנה, הנדסת תעשייה וניהול וביוטכנולוגיה. "הלימודים אצלנו מתקיימים באווירה חמה וידידותית, עם אוזן קשבת ומדיניות של דלת פתוחה", אומר פרופ' שוקי דרור, ראש התכנית ללימודי תואר שני בהנדסת מערכות. "אנחנו מקבלים, על פי רוב, מהנדסים שצברו ניסיון מקצועי-טכנולוגי נרחב בתעשייה. לאחר קבלתם הם זוכים להכשרה ממיטב אנשי הסגל, רובם בעלי תואר שלישי, שעבודתם האקדמית-מחקרית מושתתת על ידע עדכני".

למהנדס עם תואר שני יישומי .M.Sc יש יתרון מובהק על פני מהנדסים אחרים, מסביר אלכס זיבנברג, בוגר המכללה, שמועסק כמנהל מחלקה בחטיבת הפיתוח של חברת ישקר: "כבוגר הנדסת מכונות בתואר הראשון, בחרתי ללמוד גם הנדסת מערכות בתואר השני והבחירה הזאת הוכיחה עצמה כמצוינת. הלימודים תרמו מאוד לקידום המקצועי שלי ומידי יום אני מיישם את הידע שצברתי".

לוגו אורט בראודה

לפרטים נוספים:
גב' חדיקה אדיקה, רכזת מוסמכים
טל. 04-9901729
או 9099*

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר