טקס בוגרים, עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה (צילום: יוסי יחסי ציבור)
טקס בוגרים, עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה (צילום: יוסי יחסי ציבור)

עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה: 233 מהנדסים ומהנדסות מצטרפים לשוק העבודה 

"אנחנו גאים בכם ושמחים לתרום להתפתחות תעשיית ההייטק בעיר", אמרה פרופ' רוזה אזהרי, נשיאת עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה. הדברים נאמרו בטקס מרגש שנערך השבוע לרגל הצטרפותם של 233 בוגרי המכללה בתחומי ההנדסה לקהילה האיכותית של מהנדסים במשק הישראלי

פורסם בתאריך: 15.5.19 22:53

20 שנות קיום, 15 מחזורי בוגרים ולמעלה מ-3500 מהנדסים ומהנדסות. עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה יכולה להיות גאה בהחלט . 233 בוגרים בתחומי ההנדסה התווספו השבוע לקהילה האיכותית של מהנדסים במשק הישראלי, מסיימי תואר ראשון ושני במכללה בתחומים: הנדסת תוכנה, הנדסה פרמצבטית, הנדסת חומרים מתקדמים, הנדסת מכונות, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה.

"אני רוצה לברך את הבוגרים שיוצאים לחיים עצמאיים, מצטרפים היום לקהילת המהנדסים של מדינת ישראל, משתלבים בהצלחה בתעשיות עתירות הידע והטכנולוגיה ותורמים לפיתוח הכלכלי של המדינה", אמרה באירוע נשיאת המכללה, פרופ' רוזה אזהרי, "אין ספק שהמכללה תורמת לעיצוב העתיד לדור הבא, ותורמת להתפתחות תעשיית ההייטק בירושלים ובישראל. אנחנו גאים בכם ובהישגים שלכם".

נשיאת המכללה, פרופ' רוזה אזהרי (צילום: יוסי יחסי ציבור)

נשיאת המכללה, פרופ' רוזה אזהרי (צילום: יוסי יחסי ציבור)

"זהו יום חג למכללה", הוסיף בחיוך מנכ"ל המכללה, ד"ר רפי אבירם, "233 בוגרים ובוגרות, מהנדסים ומהנדסות, יוצאים לעולם התעסוקה. אנחנו משקיעים בהם את מיטב הכוחות כדי שהם יצליחו, תפקידנו להעשיר ולהכשיר את מהנדסי העתיד של מדינת ישראל וכמובן תוך פטריוטיות ירושלמית. אנחנו מברכים את כל הבוגרים והבוגרות שיתמידו ויצליחו בעבודתם בעתיד".

ראש המחלקה להנדסה פרמצבטית, פרופ' דבי שלו אמרה: "זה אירוע מרגש כל שנה מחדש. סטודנטים שליווינו אותם 4 שנים במהלך התואר הפכו להיות מהנדסים, זה מאוד מרגש. כמחלקה היחידה בארץ המכשירה מהנדסי תרופות אנחנו חלק מהקהילה, אנחנו גם מכשירים את כוח האדם בקהילה, אנחנו גם שותפים מבחינת פיתוח, מיכשור, אנחנו חלק ממי שמקדם את התעשייה הירושלמית".

טקס בוגרים, עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה (צילום: יוסי יחסי ציבור)

טקס בוגרים, עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה (צילום: יוסי יחסי ציבור)

בירך את הנוכחים על הבמה פרופ' יצחק אפלויג, יו"ר חבר הנאמנים של המכללה: "זהו טקס חשוב, שבו מתווספים למדינה 233 מהנדסים איכותיים בתחומי הטכנולוגיה השונים. עתידה הכלכלי והביטחוני של מדינת ישראל קשור קשר הדוק למקצועות הלימוד, לתחומי הטכנולוגיה, המדע, ההייטק. זהו יום חגכם הפרטי, אבל גם יום חשוב למדינת ישראל. תמיד נתגאה בהצלחתכם".

חן רפאל, בוגרת המחלקה להנדסת חומרים מתקדמים, השתתפה אף היא בטקס: "סך הכל אנחנו מסיימים תקופה מאוד כיפית ומעניינת במכללה, מבחינה לימודית וחברתית. זו תקופה מאתגרת ובסופה זכינו לתעודה, למקצוע, לעבודה ולחברים לכל החיים".

מזרחי רמי איסק, בוגר הנדסת תעשיה וניהול: "זה מרגש לסיים תקופה ארוכה של לימודים ולמצוא את עצמי משתלב בתעשייה עתירת ידע, עובד באינטל בקרית גת. נהניתי ללמוד במכללה במשך ארבע שנות הלימוד, לימודים שהכינו אותי טוב לתפקיד הזה ולתפקידים אחרים שאעשה בעתיד".

לסיום הוסיפה פרופ' אזהרי ואמרה: " אנחנו גאים בכם וגאים בהישגים שלכם. אני מאחלת לכם שתתמידו ותצברו ידע, תשכילו לעמוד בקצב החידושים הטכנולוגיים ותדעו לנצל את הבסיס הטוב שרכשתם אצלנו במכללה".

לאתר עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מישהו

    להכשיר כל שנה 200 מהנדסים היה יכול להיות הישג אם כנגד זה היו נפתחים 200 חברות, אבל במצב העכשווי בעיר שבו נפתחת חברה אחת לחמש שנים, אין כאן שום תועלת אלא רק הארכת התור בדרך ללשכת התעסוקה והלוואי ואני טועה….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר