יוסי חביליו, עופר ברקוביץ (צילומים פרטי, שרון גבאי)
יוסי חביליו, עופר ברקוביץ (צילומים פרטי, שרון גבאי)

חביליו לברקוביץ: סקר יקבע מי מבין שנינו יתמודד

המועמד לראשות העיר יוסי חביליו קורא למועמד עופר ברקוביץ לאחד כוחות. "רק כך נוכל לשמור על ירושלים פתוחה וסובלנית"

פורסם בתאריך: 11.3.18 11:51

הבחירות לראשות העיר ולמועצת העירייה הולכות ומתקרבות (יתקיימו ב-30.10), ומועמדים רבים כבר הודיעו על כוונתם להתמודד על ראשות העיר. אחד מהם, עו"ד יוסי חביליו, קורא השבוע לאיחוד כוחות של המחנה החילוני-פלורליסטי.



"במפגשים שאני מקיים עם תושבי ירושלים, עולה פעם אחר פעם הקריאה לאיחוד כוחות על מנת למנוע אובדן קולות והקטנת כוחנו", מסביר חביליו. "זו טענה צודקת ונכונה, על כן אני מציע את הצעדים הבאים: בבחירות לראשות העיר ישנם רק שני מועמדים המייצגים את הציבור הפלורליסטי, עופר ברקוביץ' ואנוכי. הצעתי היא, כי כחודש לפני מועד הבחירות נערוך במשותף סקר שיבחן מי המועמד המקבל תמיכה גדולה יותר, והוא יהיה המועמד היחיד של הציבור הפלורליסטי בירושלים".

חביליו מתייחס גם לבחירות למועצת העירייה ומציין: "אין צורך לאחד את כלל הרשימות, אלא רק למנוע ריצה של רשימות מהמחנה שסיכוייהן לעבור את אחוז החסימה נמוכים. על מנת למנוע מצב בו הקולות הללו יושלכו לפח וכוחנו ייפגע, אני קורא בזאת לסיעת "ירושלמים" ולסיעות נוספות לחבור אלינו ל"מצילים את ירושלים". יחד נרכיב רשימה אחת, חזקה ואטרקטיבית".

"כוחנו באחדותנו", מסכם חביליו, "רק יחד נוכל לשמור על ירושלים כעיר פתוחה וסובלנית לכל הזרמים".

 

 

בתגובה לדברים מוסר ברקוביץ: "מכל הבדיקות שביצענו בקרב המגזר הציוני – מחילונים ועד דתיים לאומיים, אני המועמד הציוני המוביל בפער גדול. באשר להצעת חביליו, אני יכול להבטיח שבהחלט תהיה התרכזות סביב המועמד הציוני המוביל. נעבוד בכל החזיתות הרצויות כדי להביא את התוצאה הטובה – ראשות העיר ירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איחוד כל הכוחות..

    אין ספק שאיחוד כוחות של חילונים,מסורתיים,דתיים,זה הפתרון,
    אסור שיקרה מה שהיה עד עכשיו פיצול בכוחות וכתוצאה מכך החרדים הופכים לאלו שמכתיבים את רצונם בעיר,
    ככה זה גם בבחירות הכלליות,הפיצול חוסר האחדות גורמת לנו לאבד את המדינה לדורסנותם של החרדים שהופכים לאלו שמכיתיבים את אורח החיים במדינה,למרות שהם לא רוב הציבור,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר