חברי סיעת התעוררות ובעלי העסקים במרכז המסחרי בקרית היובל (צילום: התעוררות)
חברי סיעת התעוררות ובעלי העסקים במרכז המסחרי בקרית היובל (צילום: התעוררות)

קרית היובל: נחנך המרכז המסחרי המשודרג

ביום ראשון התקיים טקס החניכה הרשמי של המרכז, שבו העניקו בעלי העסקים תעודת הוקרה לעינב בר-כהן (התעוררות), שיזמה את עבודות השדרוג

פורסם בתאריך: 4.5.18 20:10

בהרמת כוסית חגיגית לציון שדרוג המרכז המסחרי בקרית היובל, שנערכה ביום ראשון האחרון (29.04), העניקו בעלי העסקים הפועלים במרכז תעודת הוקרה לחברת המועצה עינב בר-כהן (התעוררות), שיזמה את פרויקט שדרוג המרכזים המסחריים בשכונות.


 

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

 

כידוע, העבודות במרכז המסחרי בקרית היובל הסתיימו באחרונה והיום, כשהרמת הכוסית שהתקיימה בתחילת השבוע היתה למעשה טקס חניכתו הרשמית של המרכז המשודרג. באירוע נכחו בעלי העסקים, בר-כהן וחברי סיעת "התעוררות" בהרמת הכוסית החגיגית בה לקחו חלק בעלי העסקים המקומיים וחברי סיעת 'התעוררות', בהם יו"ר הסיעה והמועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ.

דודו מתתיהו, בעל עסק במרכז המסחרי, מציין כי "לפגישתנו הראשונה עם עינב בר-כהן, לפני מספר שנים הגענו בידיעה שמדובר בפגישת סרק, שכוללת הבטחות שלא יתקיימו לעולם, כך התרגלנו. לאחר כמה חודשים, ראינו התחלה של פעילות שטח רצינית והבנו שהפרויקט בכיוון הנכון. כיום, ניתן לומר שעינב היא אשת עשייה. יש כאלה שמבטיחים ויש כאלה שמקיימים".

עינב בר כהן ׁׁ(צילום: שרון גבאי)

עינב בר כהן ׁׁ(צילום: שרון גבאי)

 

 

בר-כהן הודתה לבעלי העסקים וציינה כי "מרגש מאוד לעמוד פה היום במרכז המסחרי הנפלא בקרית היובל ולראות את בעלי העסקים ותושבי השכונה נהנים מפירות העבודה הקשה של כולנו. זוהי סגירת מעגל עבורי לשמוע את מילות התודה מבעלי העסקים ואני מקווה שתושבי קרית היובל ימשיכו ליהנות מהמרכז המסחרי שהוא מרכז החיים בשכונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר