אבי סלמן במתחם הדיור הציבורי בגילה, מתחם הדיור הציבורי בגילה (צילומים: מטה הבחירות של אבי סלמן)
אבי סלמן במתחם הדיור הציבורי בגילה, מתחם הדיור הציבורי בגילה (צילומים: מטה הבחירות של אבי סלמן)

סלמן: "אפעל לכך שבירושלים לא יהיו חצרות אחוריות, אדאג שכולם יזכו לדיור הוגן"

המועמד לראשות העיר ביקר במתחם הדיור הציבורי בגילה והזדעזע ממה שראו עיניו: "הביקור רק חיזק וחידד אצלי את הצורך לטפל בנושא המגורים"

פורסם בתאריך: 19.5.18 12:42

כחלק מהניסיון להבין את הצרכים הדחופים ביותר בירושלים, ביקר השבוע המועמד לראשות העיר עו"ד אבי סלמן במתחם הדיור הציבורי בשכונת גילה, שמוכר יותר בשמו הקודם – מרכז הקליטה בגילה, שאכלס את המתחם בעבר.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"החלטתי לבקר במתחם הדיור הציבורי במרכז הקליטה בגילה בעקבות פניות של תושבים, שגרים במקום ולמדו שנושא הדיור הציבורי לצעירים, ומעוטי יכולת ואוכלוסיות נוספות מהווה יעד מרכזי בקמפיין הבחירות שלי לראשות העיר", אומר סלמן ומוסיף. "היעד הינו 100.000 יחידות דיור שיוקמו על "שטחים חומים" השייכים לעירייה. הביקור במתחם רק המחיש לי את הצורך שיש לטפל בסוגייה זו בסדר עדיפות גבוה, וכך אעשה לאחר שאבחר".

בביקור במתחם שוחח סלמן עם התושבים, שמע את הבעיות שאיתם הם מתמודדים ונחשף לתנאים הקשים ששוררים במקום – מדרגות סדוקות אשר מסכנות את הצועדים עליהם, ארונות חשמל חשופים ומסוכנים, אשפה זרוקה ברחובות ועוד.


אבי סלמן במתחם הדיור הציבורי בגילה (צילום: מטה הבחירות של אבי סלמן)

אבי סלמן במתחם הדיור הציבורי בגילה (צילום: מטה הבחירות של אבי סלמן)


"היה לנו מגרש משחקים", ציינה אחת מהדיירות במתחם, "אבל הוא היה מסוכן והחליטו להוריד אותו לפני מספר שנים. במקום זאת הבטיחו לנו מתקנים חדשים, אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד".

דיירת אחרת במתחם לקחה את סלמן למדרגות המובילות לביתה, מדרגות סדוקות עם מעקה רעוע. "אני גרה במתחם למעלה מ-18 שנה", ציינה הדיירת בשיחה עם סלמן והוסיפה: "המדרגות האלה, אין פעם שלא נפגעתי שעליתי בהם. התחננתי לכל הגורמים שיטפלו בזה, אבל כנראה שהדברים נכנסו לאוזן אחת ויצאו מהשנייה, כי המדרגות נותרו כפי שהן".


מיוחד לקראת יום ירושלים – המועמד לראשות העיר אבי סלמן: "עיר הבירה צריכה לשמש כדוגמא"


 

מתחם הדיור הציבורי בגילה (צילום: מטה הבחירות של אבי סלמן)

מתחם הדיור הציבורי בגילה (צילום: מטה הבחירות של אבי סלמן)

"הביקור במתחם מרכז הקליטה בגילה רק חיזק וחידד אצלי את הצורך לטפל בנושא המגורים בירושלים", מציין סלמן. "בינתיים, בכוונתי לפעול בכל הערוצים מול הרשויות כדי לשפר את המצב במקום, ולאפשר למתגוררים שם חיים מכובדים, ראויים וסבירים. אפעל לכך שבירושלים לא יהיו חצרות אחוריות, אדאג שכולם יזכו לדיור הוגן ואפשרי, ותוכניתי הסדורה בעניין, שנפרשה בפני גורמי מקצוע רבים, קיבלה את תמיכתם".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר