משה ליאון ודני בונפיל (צילום: מאיר כהן)
משה ליאון ודני בונפיל (צילום: מאיר כהן)

בונפיל: "ליאון מנהל, זה מה שירושלים צריכה"

במסיבת עיתונאים של המועמד לראשות העיר משה ליאון, הוצגה תמיכתו של בונפיל, יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות

פורסם בתאריך: 16.8.18 11:31

כשבוע וחצי לאחר ההכרזה של דני בונפיל, יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות, על תמיכתו במועמדותו של משה ליאון לראש העיר, התכנסו ביום שלישי האחרון, 14.8,עשרות תומכים ופעילים במטה הבחירות ושמעו שוב את בונפיל מכריז כי מבחינתו ליאון הוא היחיד שראוי לתפקיד.



בונפיל, שהגיע להתכנסות כשהוא מלווה בעובדי עירייה וחברי הסתדרות אחרים, הדגיש: "אנחנו, גם חברינו וגם עובדינו, תומכים במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים".



עוד הוסיף בונפיל בדבריו: "אני מכיר את משה ליאון גם כחבר גם כמנהל וגם כאדם נאמן. אני סמוך ובטוח שמשה יהיה ראש עיר מצוין הן לציבור העובדים הירושלמים והן לתושבי העיר האהובה שלנו. משה הוכיח בחמש השנים האחרונות את נאמנותו לתושבי העיר ולציבור העובדים בירושלים ולכן הוא היחיד שראוי להיות ראש עיר בירושלים. משה השתתף בכל המאבקים למען תושבי העיר והיה שותף פעיל ומלא במאבק על תקציב העיר ירושלים מול משרד האוצר. זה ההישג הגדול ביותר שלו. כולם התפארו ודיברו על זה שהם הביאו ודאגו, אבל משה היה זה שהביא את התקציב. אני מאמין ביכולתו של משה לחבר את כל הציבורים והזרמים בעיר ולכן תמיכתי יחד עם אלפי חבריי נתונה למשה".

בסיום דבריו של בונפיל, הודה ליאון ליו"ר מרחב ההסתדרות בירושלים ואמר: "אני מודה לחברי היקר מר דני בונפיל על תמיכתו ותמיכת מאות מחבריו. אני בטוח שיחד כולנו נצעיד את ירושלים לפסגות אליה היא ראויה ונחזיר את העיר לתושבים כפי שמגיע להם. דני הוא איש עשייה, ירושלמי מבטן ומלידה שכל חייו פעל רק למען העובדים, זו האג’נדה איתה אני מגיע ולכן החיבור בינינו הוא חיבור טבעי ומנצח. בכל מקום שבו הייתי, ברכבת ישראל, ברשות לפיתוח ירושלים ובמשרד ראש הממשלה, העובדים תמיד היו נר לרגליי, ולכן החיבור בינינו הוא טבעי. יש לי מטרה אחת ויחידה – ירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר