רחל עזריה (צילום: פרטי)
רחל עזריה (צילום: פרטי)

'ירושלמים' בראשות רחל עזריה: חרדית נבחרה לרשימה

הפעילה החרדית פנינה פויפר נבחרה בפריימריז של רשימת ירושלמים בראשות רחל עזריה

פורסם בתאריך: 20.8.18 08:37

רשימת ירושלמים, בראשותה של המועמדת לראשות העיר רחל עזריה, הודיעה השבוע כי פנינה פויפר, הילה רונן דבי וניר זוארץ, הגיעו למקומות הראשונים בפריימריז, שנערכו בשבוע שעבר.



פויפר, 39, ירושלמית, שגדלה בשכונות החרדיות של העיר ובשמונה השנים האחרונות מתגוררת עם בנותיה בנחלאות, הצטרפה ל’ירושלמים’ לפני כשנתיים. בין השאר היא ניהלה את חרדים לשלום, נמנית על מקימות הדף החרדי 0202 וחברת ועד מנהל במיזם, יזמה עם עמותת שערים ורוח חדשה ארוחות שבת לסטודנטים חרדים, בנוסף לבית המדרש לנשים חרדיות שבו לומדות גמרא בביתה.


פנינה פויפר (צילום: חן גלילי)

פנינה פויפר (צילום: חן גלילי)


ניר זוארץ, 41, פעיל חברתי, מתגורר ב-15 השנים האחרונות עם אשתו ושלושת בנותיהם בשכונת גילה. זוארץ, שפעיל בוועד ההורים ובשבט הצופים בגילה, הצטרף ל’ירושלמים’ לפני כחמש שנים – בעבר הוא היה מארגן קהילתי במכון שחרית ובתנועה הירושלמית, ובמקביל מנהל עסק עצמאי.


ניר זוארץ (צילום: נועם פיינר)

ניר זוארץ (צילום: נועם פיינר)


כמו כן, עוד נבחרה לרשימה הילה רונן דבי, 41, תושבת בית הכרם, יועצת ארגונית ופעילה חברתית, חברה בהנהגת הורים ומקדמת את נושאי הרווחה והקהילה בקהילת בית הספר.


הילה רונן דבי (צילום: ליאור דר)

הילה רונן דבי (צילום: ליאור דר)


עזריה מסרה: “אני גאה בחבריי לירושלמים על הליך דמוקרטי ראוי בסיומו נבחרו ניר, הילה ופנינה, אנשי עשייה משכמם ומעלה המייצגים את הפסיפס הירושלמי הייחודי. אין לי ספק שנוביל יחד את סיעה חזקה במועצת העיר שתצעיד את ירושלים קדימה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר