הרב שלמה משה עמאר וזאב אלקין בטקס תקיעת המזוזה (צילום: יח"צ)
הרב שלמה משה עמאר וזאב אלקין בטקס תקיעת המזוזה (צילום: יח"צ)

נחנך רשמית מטה הבחירות של זאב אלקין

המועמד לראשות העיר חנך השבוע את מטה הבחירות שלו בשכונת רמות, בטקס שבו נקבעה מזוזה על ידי הרב שלמה עמאר

פורסם בתאריך: 23.8.18 11:29

הבחירות לראשות העיר הולכות ומתקרבות ובמטות הבחירות של המועמדים כבר החלו לצחצח את החרבות ובעיקר להכין ולסדר את המקומות שבהם יעבדו הפעילים ביום הפקודה.



ביום שני האחרון, נחנך רשמית מטה הבחירות של השר זאב אלקין בשכונת רמות. בטקס חגיגי, במעמד רבה של ירושלים והראשון לציון הרב שלמה משה עמאר, נקבעה המזוזה בכניסה למטה, ובכך ניתן האות הרשמי לתחילת העבודה במקום.

את המזוזה קבע הראשון לציון הרב עמאר, שבירך על תקיעת המזוזה והוסיף כי "יהי רצון שתראו בעזרת השם תראו ברכה ותצליחו ותזכו לחיים, ברכה ולשלום".

השר אלקין הודה לרב עמאר על הגעתו לקבוע את המזוזה במטה הבחירות שלו, וגם על פועלו למען ירושלים. השר אלקין הוסיף וסיפר לרב עמאר על ביקורו המדיני באוקראינה שבוע קודם לכן, ועל הפעילות שקיים להסדרת בתי הספר היהודיים במדינה.

אלקין, כידוע, נחשב לאחד המועמדים המובילים במירוץ לראשות העיר, כשבמהלך החודשים שחלפו מאז הכרזתו על ריצה לתפקיד, הוא מנסה להשיג את תמיכתם של עוד ועוד מגזרים.

כזכור, אלקין זוכה לתמיכתו של ראש העיר המכהן ניר ברקת, והוא אף זכה להודעת תמיכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בנוסף, באלקין הביעו תמיכה רבים מהשרים ומחברי הכנסת של הליכוד. יחד עם זאת, הסניף המקומי של הליכוד מנהל בחודש האחרון מאבק חריף נגד אלקין, שרץ ברשימה עצמאית ותחת סיעתו של ברקת "ירושלים תצליח".

"אלקין לא רץ תחת הכובע של הליכוד", הדגיש בשיחה עם "כל העיר" אלישע פלג, יו"ר סניף הליכוד בירושלים. "יש החלטה של הוועדה המוניציפלית העליונה של מפלגת הליכוד, שהרשימה שנבחרה בבחירות בסניף בירושלים היא הרשימה של הליכוד בירושלים".

פלג, חשוב לציין, גם סירב להודיע שרשימת הליכוד בעיר תתמוך במועמדות של אלקין לראשות העיר וציין כי הודעת התמיכה של ראש הממשלה נתניהו ניתנה על בסיס אישי, וכי ראש הממשלה תומך ברשימת הליכוד למועצת העירייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר