אלי אוחנה וזאב אלקין
אלי אוחנה וזאב אלקין

צפו – אלי אוחנה הכריז על תמיכה בזאב אלקין: "ימשיך את הדרך של ברקת"

אוחנה, מהסמלים הגדולים ביותר של בית"ר ירושלים שמשמש כיום כיו"ר הקבוצה, הוסיף: "הניסיון הגדול שלו ישמור את מרקם החיים בעיר". אוחנה, שלא מתגורר בעיר כבר מספר שנים, אף שובץ במקום ה-11 ברשימת 'ירושלים תצליח' בראשות השר זאב אלקין

פורסם בתאריך: 3.9.18 12:30

המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין זכה הבוקר לתמיכה מצידו של אלי אוחנה, מהסמלים הגדולים של קבוצת בית"ר ירושלים, אשר גם הצטרף לרשימת "ירושלים תצליח", שבה שובץ במקום ה-11, מספר החולצה שאותה לבש כשחקן בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל. יש לציין כי אוחנה לא מתגורר בירושלים כבר מספר שנים, כשממטה הבחירות של זאב אלקין נמסר בנושא כי "אלי אוחנה הוא סמל של ירושלים".



אוחנה, שמשמש כיום כיו"ר של בית"ר ירושלים, הצטלם לסרטון על השר אלקין וציין כי "אני תומך בזאב אלקין בגלל העובדה שהוא ימשיך את הדרך שהתחילה פה לפני עשר שנים, כשניר ברקת התמנה לראשות העיר. אין לי ספק שזאב אלקין, עם הניסיון הכל כך גדול שלו כחבר כנסת הרבה שנים, כשר בממשלה, כחבר בקבינט וכאחד שמכיר את כל המורכבות של ירושלים, וזו עיר מאוד מאוד מורכבת, הוא האיש שיכול להוליך את העיר הזאת לעשור, אולי 20 שנה, הבאות. בגלל המורכבות שלה, יהודים, ערבים, דתיים, עוני – ואני בטוח שהניסיון הגדול שלו ישמור את מרקם החיים בעיר".

עוד הוסיף אוחנה וציין כי "אני אמשיך את המסורת שלי, ואהיה ברשימת המועמדים למועצת העיר. כולי תקווה שזאב אלקין, אחרי הבחירות באוקטובר, יהיה ראש העיר הבא של ירושלים".

המועמד לראשות העיר אלקין: "אני מודה לאלי אוחנה על הצטרפותו. אני חושב שזה לא סוד שאלי הוא סמל של ירושלים, סמל של בית"ר ירושלים, ונעשה הכל כדי שהקבוצה הזאת תצליח ותביא אליפות לעיר, בית"ר היא סמל וגאווה לעיר. אני חושב שאלי הציל את הקבוצה בתקופה הלא פשוטה, ומגיעה לו תודה גדולה מכל תושבי ירושלים ומכל מי שבית"ר ירושלים יקרה לו. אני מאוד שמח שאלי יהיה חלק מהרשימה וביחד נעבוד למען ירושלים, למען פיתוח הספורט בעיר וכמובן למען בית"ר ירושלים . תודה רבה לך".

יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שבה משובץ אוחנה ברשימת 'ירושלים תצליח' למועצת העירייה. הוא עשה זאת גם בבחירות הקודמות למועצת העירייה, אז הוא הביע תמיכה בראש העיר ניר ברקת ושובץ במקום ברשימתו. בנוסף, בינואר 2015, לפני הבחירות לכנסת, הגיע אוחנה לסיכום עם נפתלי בנט, יו"ר סיעת 'הבית היהודי', על שריונו במקום ריאלי ברשימה. אולם, בעקבות ביקורת רבה שהגיעה מתוך המפלגה, החליט אוחנה לאחר שלושה ימים בלבד להסיר את מועמדתו אוחנה ברשימת 'הבית היהודי', בשל הסערה הגדולה שהתחוללה.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר