משה ליאון, דני בונפיל וקרן שירוני (צילום: מאיר אליפור)
משה ליאון, דני בונפיל וקרן שירוני (צילום: מאיר אליפור)

משה ליאון: "יחד נצליח להחזיר את ירושלים לגבהים שהיא ראויה להם"

המועמד לראשות העיר משה ליאון, יו"ר סיעת 'ירושלים שלנו', מברך את העיר ותושביה לקראת השנה החדשה: "מאחל לכולנו שנה שנה של הגשמת חלומות, עטופה באהבה"

פורסם בתאריך: 3.9.18 18:15

המועמד לראשות העיר משה ליאון, יו"ר סיעת 'ירושלים שלנו' בברכה לשנה החדשה:

תושבות ותושבי ירושלים היקרים,

הכול התחיל באהבה הגדולה שלי לירושלים. ירושלים תמיד היתה יקרה לי, בעצם, למי לא?! אנחנו שרים בכל לבנו "לשנה הבאה בירושלים", וחשים את הכמיהה הנצחית שלו. אבל לפני שש שנים אירע דבר. הבנתי שהדבר היחיד שחשוב לי באמת, הוא לנסות ולהוביל את ירושלים למקום הראוי לה ולדאוג לתושבים שלה, כפי שמגיע להם.

כך התחיל לו סיפור האהבה הגדול שלי לתושבי העיר.

עזבתי את כל התפקידים שמילאתי במגזר העסקי והציבורי והתחלתי במרוץ לראשות העיר ירושלים. לאחר הבחירות בחרתי בתיק המנהלים הקהילתיים על מנת להיות קרוב לתושבים ולצרכים שלהם – בעיני רבים זו היתה הפתעה, הרי הוצעו לי תיקים "יוקרתיים" יותר. אבל בעיניי זה היה הדבר הטבעי ביותר. באתי לשרת את התושבים והיה חשוב לי להיות קרוב אליהם בתוך הקהילה. באתי לשרת והתאהבתי!

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado)

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado)

בשנים האלה התמסרתי לחלוטין לעיר ולתושביה והצלחתי להביא להישגים עצומים בתחום הקהילה ולהביא לתושבי השכונות שירותים טובים יותר.

אני מגיע למרוץ לראשות העיר מוכן יותר מאשר אי פעם. ברשותי ארגז כלים רחב וניסיון ניהולי וביצועי עשיר. בעברי כיהנתי כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, יו"ר רכבת ישראל ויו"ר הרשות לפיתוח ירושלים. החזון שלי ברור – עירייה שרואה את התושב ואת צרכיו במרכז ומשרתת אותו באהבה ובמסירות.

אני לא יכול לקבל את המציאות כגזירת גורל. הרגילו את התושבים לחיות ברחובות מלוכלכים, עם תשתיות במצב רעוע, הגינות לא מטופחות ובנוסף, ללא אופק תעסוקתי ואפשרויות פרנסה ראויות. אני מאמין שעם ניהול נכון והנהגה אוהבת המכירה את הצרכים האמיתיים של העיר, יחד נצליח להחזיר את ירושלים לגבהים שהיא ראויה להם כבירת ישראל והעם היהודי כולו.

בפרוס השנה החדשה, אני מאחל לכולנו שנה טובה ומוצלחת, שנת אושר, בריאות ושגשוג. ומעל הכול – שנה של הגשמת חלומות, עטופה באהבה.

שלכם ובשבילכם,
משה ליאון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר