יוסי דייטש במעמד החתימה על מצע מדד הניקיון
יוסי דייטש במעמד החתימה על מצע מדד הניקיון

דייטש: "מתחייב להעלות את ירושלים לראש מדד הניקיון"

סגן ראש העיר יוסי דייטש חתם על מצע מדד הניקיון של המרכז הבין תרבותי שפועל בירושלים: "חייבים לחולל שינוי"

פורסם בתאריך: 17.9.18 15:16

ירושלים, ואת זה יודע היטב כמעט כל תושב בעיר וגם לא מעט מהמבקרים בה, היא לא עיר נקייה. ההפך הוא הנכון. והדבר אף עלה בתוצאות 'מידרג העיריות' שהתפרסם ב"כל העיר" בחודש אפריל אחרון. מהדירוג, שבוצע על ידי אתר מידרג, עלה כי ירושלים מוקמה במקום ה-21 והאחרון בדירוג ניקיון הרחובות, כשהיא קיבלה ציון של 2.32 בלבד (מתוך 5). גם בדירוג פינוי האשפה דורגה עיריית ירושלים במקום האחרון עם ציון של 2.69.



"אני זועק את זעקת ניקיון העיר שנים. יש לי מסלול קבוע לבחינת רמת הניקיון, אני מסתובב בעיר בכל השכונות ורואה את הררי הזבל שנערם", ציין ביום חמישי שעבר סגן ראש העיר יוסי דייטש, והוסיף: "יחד עם זאת, לא פעם באים אליי עובדי תברואה ואומרים שהם קורסים מרוב עבודה. אחת המשימות העיקריות על מנת להביא את העיר למצב ניקיון אליו אני שואף, היא הגדלה מיידית של כוח האדם באגפי התברואה".

את הדברים אמר דייטש במעמד חתימתו על מצע מדד הניקיון של המרכז הבין תרבותי. עוד הוסיף דייטש: ״תשעה מתוך עשרה קבין של יופי בעולם – נטלה ירושלים, וזה לא נראה כך כיום. חייבים לחולל שינוי בתחום הניקיון. אני מתחייב לפעול על מנת להעלות את ירושלים לראש מדד הניקיון של ישראל".

בחתימה על המצע ציין דייטש כי "אני מברך כל יוזמה לשיפור רמת הניקיון בעיר. נושא הניקיון הוא בין החשובים ביותר בעיר ובוער מאוד לתושבי ירושלים – בצדק. לא יתכן שדווקא נושא זה יידחק לשוליים ולא יבוא לידי התייחסות וביטוי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר